Dus je kiest twee verliesmomenten ?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:40 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er maar 2![]()
1. De bronzen medaille van Dennis van der Geest![]()
2. De eerste overwinning van Regillio Tuur op de destijds regerend wereldkampioen![]()
Het moment van Tuur dat ik noemde was géén verliesmoment, dat kwam daarna pasquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je kiest twee verliesmomenten ?
Brons is mooi, maar is dat echt het mooiste dat je ooit gezien hebt ?
Tuur vloog er al snel uit tegen een Roemeen.
Moet er voor winst niet een verschil van twee punten zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
1- De Nederlandse Volleyballers die met 17-16 in de 5de set van de Italianen winnen in de Olympische finale.
Weer geen winnaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
De zegereeks van Martin Verkerk op Roland Garros.
Voor mij uitsluitend absolute winnaars.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Weer geen winnaar.
Dat dacht ik eerst ook, en weet nog dat ik verbaasd was dat ze aan het juichen gingen. Destijds in de vijfde set dus niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:48 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Moet er voor winst niet een verschil van twee punten zijn?
Zat ik ook wel een beetje mee. Een top 10 was wellicht handiger geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:51 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 kan nog niet kiezen. Het lijstje is op dit moment reeds gereduceerd tot 6. Er moeten er dus nog 3 afvallen. deze post wordt vervolgd.
Ten eerste... ach, laat ook maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
AZ die straks met 3-0 van PSV wint.
Dan krijg je obligate lijstjes waarin iedereen hetzelfde post.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zat ik ook wel een beetje mee. Een top 10 was wellicht handiger geweest.
Het lezen van de OP blijft moeilijk voor sommigequote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
AZ die straks met 3-0 van PSV wint.
Waarom is dat nou weer afgezaagd?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:02 schreef Leatherface het volgende:
Afgezaagd, maar goud voor Van Velde in SLC, en goud voor Van Den Hoogenband in Athene.
Er was wel degelijk een verschil van 2 punten. 17-15 was de eindstand van de laatste setquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, en weet nog dat ik verbaasd was dat ze aan het juichen gingen. Destijds in de vijfde set dus niet.
bron: NOC-NSFquote:Ook de prestigieuze gouden medaille bij het volleybal ging naar Nederland. Na een zenuwslopende finale (17-15 in de vijfde set) werd Italië naar het zilver verwezen.
die was idd ook superquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Danny Nelissen die het WK in Colombia pakte nadat hij het jaar ervoor was afgekeurd door TVM. Schitterend gewoon.
en vervolgens huilend en op blote voeten over het middenterrein stuiterde. Erg mooi idd. Verder was Straathof natuurlijk geen "winnaarstype", dat maakt die ene overwinning alleen maar mooier..quote:Op zondag 13 februari 2005 12:07 schreef Arcee het volgende:
Mag ook niet ontbreken: Jeroen Straathof die wereldkampioen op de 1.500m wordt in 1996.
hmm... in mijn herinnering was het ook 17-16. Misschien destijds door de spanning de score niet helemaal goed bijgehouden.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:40 schreef tukkeronline het volgende:
@ Tong: volleybal-finale was 17-15 hoor
[..]
bron: NOC-NSF
Zijn partijen tegen Stich en Sampras vond ik de mooistequote:Op maandag 14 februari 2005 15:12 schreef zjroentje het volgende:
De Kraai op Wimbledon. Voor mij toch het mooiste sportmoment dat ik heb meegemaakt.
op zich wel, maar na een x - aantal jaar herinnert men zich toch niet meer hoe of van wie Kraai gewonnen heeft, alleen maar dat hij gewonnen heeft .quote:Op maandag 14 februari 2005 15:58 schreef tong80 het volgende:
Jammer voor Krajicek moest ie in de finale tegen een outsider. Was het Sampras of Stich geweest had z'n overwinning veel meer indruk gemaakt.
Toch denk ik eerder dat dat jaar eerder herdacht word als de gene die sampras zege tocht op wimbledom heeft doorbroken. Tenslotte was dat de finale.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
op zich wel, maar na een x - aantal jaar herinnert men zich toch niet meer hoe of van wie Kraai gewonnen heeft, alleen maar dat hij gewonnen heeft .
Om maar eens een open deur in te trappen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |