De kou wordt zeker aangevoerd uit Rusland..quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:28 schreef Againzender het volgende:
Strenge vorst, ik hoorde vanochtend ook al zoiets op de radio van een ver familielid....
Transportkou?
Hier was net ook zoiets....quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:06 schreef Oom_Agent het volgende:
Verrassing in de maak, er ontstaan een paar buien hier vlak over de grens. Het was daarnet nog onbewolkt, nu flinke cumulus in de maak.
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed id!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hier was net ook zoiets....
Ojaa.... Ik heb net een foto naar RTLweer verstuurd (die 2 eenden die aan wal staan)
Thnxquote:
Naar ... editie.nl.weerfoto@rtl4.nlquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnx
@ crash: naar welk adres heb jij em gestuurd?
Ben bang dat ik em naar een verkeerde adres heb verstuurd, krijg namelijk geen ontvangst mail van editieNL.
Ook kan ik die hele adres niet meer op die website vinden, lekker vaag.
Hmmz toch dezelfde adres.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Naar ... editie.nl.weerfoto@rtl4.nl
Ik heb ook geen bevestiging gekregen .... zie ik
Kerstkaartenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:09 schreef leviathanfd het volgende:
Kijk maar eens op mijn site! Vandaag naar de Botrange geweest. Dat is pas sneeuw!
Hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ghehe hoe laat je iemand verlangen naar de volgende ijstijdquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van http://www.wetter-zentral(...)onfig.pl?read=647634
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
.
Of thumbals die als je er op klikt de grotere foto laat zien....quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Misschien is het wel handig om dat te gaan beperken tot 1/2 voorbeeld foto's.
* SpeedyGJ die nu eigelijk ook een beetje fout bezig is
Zo dat is snel gegaan! De neerslag bleef al zo'n 5 uur rond Hannover hangen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:57 schreef Oom_Agent het volgende:
Neerslag van Duitsland op komst !
[afbeelding]
Ben bang van niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
De temperatuur is inmiddels gedaald tot 1 graad. Verder gebeurd er niets hier. Kan het westen nog wat verwachten?
Hm, daar lijkt toch nog een aardig neerslaggebied het noorden in te trekken?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Aan de radarbeelden te zien blijft 't nog wel ff sneeuwen.
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker, matige tot zware sneeuwval.
Aangezien bij de vorige bui al kleine 3 cm viel zal zeker de 5 cm gehaald worden
Noorden en zuiden in de sneeuw terwijl de rest van NL nu zit te kijken hoeveel plezier wij nu hebben
Intotaal zit ik nu momenteel op 4 dagen met gesloten dek, waarvan:
2X 5/10 cm
2X 1/5 cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |