ik weet het niet, dat zullen we straks wel horen bij de studio sport uitzending. Ik hoop ook dat ze contact gaan leggen met wat Nederlanders.quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Maar bij de inboard conditions van Movistar heeft die maar 10 knopen het log staan. Pirates doen de zelfde move. Ben er nog niet helemaal uit waarom. Stroming geloff ik niet, want er zitten meer deelnemers aan de linkerkant van het veld. Wind technisch hoeft het ook niet, wand er zijn deelnemers die hoger varen.....
er is zwaar weer geweest vannacht dan.., en dat verklaard ook gelijk de move van movistarquote:Op zondag 13 november 2005 12:16 schreef -Carioca- het volgende:
Maar kijk nu eens op de Volvo Ocean race site: Pirates eruit, Movistar eruit, ABN AMRO ONE zware stuurproblemen, wat is er allemaal gebeurd vannacht?
http://www.volvooceanrace(...)kyforsome/index.aspx
de movistar is niet uit australie vertrokken hoor. de Sunergy was dat.quote:Op zondag 13 november 2005 12:35 schreef -Carioca- het volgende:
Hmmz, ook Sunergy heeft stuurproblemen. Een nachtje met een beetje wind en de halve vloot ligt eruit![]()
En een schip als Movistar, die uit Australië via Kaap Hoorn naar Spanje is gezeild, die heeft toch al erger op z'n donder gehad zou je zeggen.
ze zullen de leg wel afmaken. Alleen gaan ze wel aan wal als ik het goed begrijp volgens virtual spectorquote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef SevenWonders het volgende:
Denk dat Movistar en de Pirates d e leg wel afmaken. Afhankelijk van de aard van de schade en de problemen natuurlijk. Mooie kans voor ANB-AMRO 2 om te laten zien wat die jonkies kunnen...
De Movistar is in Australië gebouwd, en heeft de reis naar Spanje om Kaap Hoorn heen op eigen kiel gemaakt. Op die reis is zelfs het 24-uursrecord voor monohulls verbrokenquote:Op zondag 13 november 2005 12:42 schreef WEST het volgende:
[..]
de movistar is niet uit australie vertrokken hoor. de Sunergy was dat.
quote:Op zondag 13 november 2005 12:16 schreef -Carioca- het volgende:
http://www.volvooceanrace(...)kyforsome/index.aspx
Nu al gedonder met die suffe slingerkielen.quote:"non-structural damage to the keel resulting in the boat suspending racing." The keel damage is apparently compromising the racing ability of the boat, though not its safety. Falmouth Coastguard MRCC has been informed that the boat was not in danger and was heading for Cascais in Portugal.
ow ja das waar ookquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
De Movistar is in Australië gebouwd, en heeft de reis naar Spanje om Kaap Hoorn heen op eigen kiel gemaakt. Op die reis is zelfs het 24-uursrecord voor monohulls verbroken![]()
Sunergy komt idd ook uit Australië, maar die is per vrachtschip naar Antwerpen gebracht, en is vandaar naar Sanxenxo gevaren.
En je wil niet weten wat ze in het pand allemaal gedaan hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 12:23 schreef anne_Chris het volgende:
Helaas geen plaatje van te vinden maar op het gebouw van de ABN Amro aan de Zuidas in A'dam is nu een gigantische foto geplaatst van de schepen in volle actie
quote:But ABN AMRO ONE said that they had been suffering steering problems. Mike Sanderson was happy that they had now resolved the problem, and they are fully up to speed again, pushing the boat as hard as they dare.
maar 2 grote concurrenten vallen al af dat scheelt.quote:Op zondag 13 november 2005 14:00 schreef Sandworm het volgende:
Haha, dat verklaart het. Bij de Pirates vind ik het niet zo gek. Die boot is pas later te water gegaan. Deze problemen hadden de AAB ook, toen ze aan het proefvaren waren in New York. Hebben geloof ik twee weken over reparatie gedaan. Hopen dat de stuurproblemen van AAB1 meevallen. Ze zullen die voorsprong wel nodig hebben als ze in de doldrums terecht komen....
Heb liever een spannende wedstrijd dan dit eigenlijk...quote:Op zondag 13 november 2005 14:17 schreef WEST het volgende:
[..]
maar 2 grote concurrenten vallen al af dat scheelt.
Brasil vind ik niet echt een concurrent en dat zweedse team ook niet echt.
Niet helemaal mee eenseens, Ericson is een professioneel team en zou wel eens underdog kunnen zijn. Brasil is een lichtweer boot en team, dus die zouden nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen in de dolldrums. Bovendien zijn het beiden Farr ontwerpen en dus sneller in licht weer.quote:Op zondag 13 november 2005 14:17 schreef WEST het volgende:
[..]
maar 2 grote concurrenten vallen al af dat scheelt.
Brasil vind ik niet echt een concurrent en dat zweedse team ook niet echt.
zekers, ik mis alleen dat niet bellen naar de nederlanders van bijvoorbeeld de ABN2 en dirk de ridder ofzo.quote:Op zondag 13 november 2005 16:18 schreef Ambrosius het volgende:NOS iig, ze pakken het goed aan vind ik, leuk ook met die kijkersvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |