quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
aangezien ik nu nogal problemen in mijn privé leven heb, zal ik waarschijnlijk de hele week niet mee doen
De arts neemt wat testjes door als Meuskens binnekomt. "Ik laat jullie even alleen" en voordat Joost iets kan zeggen is de arts alweer verdwenen. "Wat doe jij hier?" vraagt Joost kwaad. "Ik heb jouw niks meer te zeggen, dus je kan gaan" en Joost wijst naar de deur.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
Start
Joost kijkt rond in zijn kamer als erineens een arts binnekomt. "Zo Joost, hoe gaat het ermee?" vraagt de arts ietwat gehumeurd. "Goed, met u?" zegt Joost opgewekt.
De arts kijkt Joost verbaasd aan. "Volgens mij droom ik, dit kan niet waar zijn; je praat!" roept de arts verbaasd uit.
"Luid en duidelijk" lacht Joost. "Tja, mijn vriendinnetje heeft me de kracht van de liefde laten zien en daar wil ik voor vechten, en nu me nicht er is om me volop te steunen ga ik proberen deze nare periode achter me te laten en voor uit te gaan denken"
De arts kijkt Joost aan en schudt hem de hand. "Het is goed om je weer te horen lachen jongen"
Arthur kijkt naar de papieren die Ralf op tafel heeft gelegd en hij begint helemaal trillen....quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:06 schreef Frey het volgende:
Ralf
Ralf komt huize Kolthof binnen en is woedend. Hij gaat meteen naar zijn vader toe en smijt wat papieren op tafel.
"Daar! Het bewijs! Babette is mijn zus! Wat dacht je daarvan?!"
Patricia
Patricia hoort het kabaal en loopt naar de woonkamer.
"Wat gebeurt hier?"
''Naar mijn auto'' commandeert de man.....en Winston wordt met een mes tegen zijn rug de auto in gecommandeert....quote:Op maandag 14 februari 2005 21:31 schreef bar_rel het volgende:
Winston en Thijs naderen de stad Fortafok, de thuisplaats van Thijs. Thijs gaat naar binnen bij zijn huis en Winston volgt hem. Thijs gooit zijn zak met de fotos erin op de bank, en Winston's grijpt zijn kans en springt erop af. Hij pakt de zak en bekijkt de foto's...
Thijs
''Ja Winston dat ben jij'' vertelt Thijs terwijl hij de keuken in raast....
Winston verstijfd...hij is betrapt. Op de foto's staan hij en een andere vrouw te zoenen en op weer een andere vrouw zien we Winston naakt naast een andere vrouw...
Thijs
''Waarom doe je Tara dit aan...?''
Winston schrikt..
Winston
''Ken je haar..?''
Thijs
Ja natuurlijk ken ik haar, Winston. Thijs richt zich op Wnston en hij trekt zijn ''huid'' eraf. Thijs is Thijs niet....onder de huid van ''Thijs'' ziet Winston een heel ander persoon. ''Thijs'' bestaat niet vertelt een 'vreemde man' terwijl hij het masker weggooit...
De man loopt naar Winston toe, en trekt een mes...
WInston
''Jij...ik wist het...ik wist het van de dag dat jij kwam solliciteren bij het ziekenhuis.....''
Ralfquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:08 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur kijkt naar de papieren die Ralf op tafel heeft gelegd en hij begint helemaal trillen....
Even later komt er een arts bij hem. "Hoi ik ben Gijs Afkens en ik ben je fysiotherapeut, en ik ga zorgen dat jij goed met je rolstoel om kan gaan" en geeft Joost een hand. "Meneer, u bedoelt dat ik weer kan lopen" zegt Joost bijdehand. "Nee Joost, ik bedoelde dat jij goede oefeningen gaat doen voor een goede revalidatie" en dan zet hij Joost in de rolstoel en rijden ze naar een grote sportzaal.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
De arts neemt wat testjes door als Meuskens binnekomt. "Ik laat jullie even alleen" en voordat Joost iets kan zeggen is de arts alweer verdwenen. "Wat doe jij hier?" vraagt Joost kwaad. "Ik heb jouw niks meer te zeggen, dus je kan gaan" en Joost wijst naar de deur.
"Je kan praten?" vraagt Bob verbaasd. "Dit moet David weten" en hij pakt zijn mobieltje en toetst Davids nummer in. "Ik zou maar snel ophangen want anders bel ik de politie" en Joost pakt zijn telefoon vast. "Nou wat wordt het?" en dan geeft Meuskens het op en verlaat de kamer.
Remco start de auto, met het mes nog steeds op Winston gericht....''Zo jongetje, heb je het naar je zin?'' Grijnst hij...Winston die zich geen raad weet staart maar een beetje voor zich uit...quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Naar mijn auto'' commandeert de man.....en Winston wordt met een mes tegen zijn rug de auto in gecommandeert....
''Wij gaan een eindje rijden''
Winston
''Remco, dit hoef je niet te doen....''
Daar aangekomen ziet Joost veel gehandicapte jongeren. "Dit is dus écht niet mijn ding hé?!" en hij kijkt naar alle sporters. "Ik zit mischien in een rolstoel, ik ben geen een of andere randdebiel!" en kwaad rijdt hij naar zijn kamer.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Even later komt er een arts bij hem. "Hoi ik ben Gijs Afkens en ik ben je fysiotherapeut, en ik ga zorgen dat jij goed met je rolstoel om kan gaan" en geeft Joost een hand. "Meneer, u bedoelt dat ik weer kan lopen" zegt Joost bijdehand. "Nee Joost, ik bedoelde dat jij goede oefeningen gaat doen voor een goede revalidatie" en dan zet hij Joost in de rolstoel en rijden ze naar een grote sportzaal.
De auto raast met een snelheid van 140 kilometer per uur over de snelweg. Winston leest op een van de bordjes die hij ziet dat ze richting het strand gaan..'wat moeten we bij het strand zoeke'denkt Winston....quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Remco start de auto, met het mes nog steeds op Winston gericht....''Zo jongetje, heb je het naar je zin?'' Grijnst hij...Winston die zich geen raad weet staart maar een beetje voor zich uit...
''Waar gaan we heen'' vraagt Winston...
''Dat zie je wel'' antwoord Remco terwijl hij de afslag neemt naar de snelweg...
Na een tijdje komt Gijs Afkens binnen. "Hey Joost, wat was dat nou?" en hij legt een hand op zijn schouder. Er gaat ineens een koude rilling door Joost heen. "Laat me los, viezerik!" en hij slaat Gijs zijn hand van zich af. Joost kijkt kwaad naar Gijs die niet weet wat hij moet doen maar dan ineens ziet Joost dat Bob Meuskens door het raam kijkt en geniet van Joost zijn traumatiserend gedrag op andere mensen. Joost wil niet dat Meuskens van hem wint en kijkt Gijs aan. "Nou, gaan we nog sporten of hoe zit het?" en dan rijdt Gijs Joost lachend naar de sportzaal.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Daar aangekomen ziet Joost veel gehandicapte jongeren. "Dit is dus écht niet mijn ding hé?!" en hij kijkt naar alle sporters. "Ik zit mischien in een rolstoel, ik ben geen een of andere randdebiel!" en kwaad rijdt hij naar zijn kamer.
Arthur begint met het uitleggen wat er allemaal is gebeurt rond de geboorte van Ralf…quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf
"Al tijden houdt die zak iets voor me verborgen en nu beweert hij ineens dat jullie mij geadopteerd hebben!"
Patricia
Patricia kijkt naar Arthur.
"Wat heb je...?"
Ralf
"Maar hij lult natuurlijk! De DNA testen hebben dan wel aangewezen dat jij niet mijn moeder bent en wel die van Babette, maar ook dat ik gewoon Babettes broer ben! Wat raar zeg, want we hebben niet dezelfde moeder! Dat betekent dus dat we dezelfde vader hebben!"
Ralf kijkt weer naar zijn vader.
"Dus nu geen uitvluchten meer. Ik wil nu de waarheid horen! Wat is er vroeger gebeurd en wie is mijn echte moeder?!"
Dan heert er een stilte in de kamer...
De twee arriveren bij het strand en Winston word geforceerd uit te stappen, wat hij ook doet. Hij ziet de zon ondergaan terwijl de twee naar een strandhuisje lopen....quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De auto raast met een snelheid van 140 kilometer per uur over de snelweg. Winston leest op een van de bordjes die hij ziet dat ze richting het strand gaan..'wat moeten we bij het strand zoeke'denkt Winston....
..Remco duwt Winston op een stoel en pakt een speciaal mapje, hij pakt er wat en legt die voor Winston neer. ''Winston ik wil dat je dit voor me gaat doen, mijn leven is niet meer zoals het was..alleen jij kan en zal het veranderen...'' Winston pakt het blaadje en leest wat, hij ziet dingen staan als zaag, been, en opgesloten...maar er staat ook op zelfmoord.....quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De twee arriveren bij het strand en Winston word geforceerd uit te stappen, wat hij ook doet. Hij ziet de zon ondergaan terwijl de twee naar een strandhuisje lopen....
Oke zegt Cody en hij draait zich om en begint Lizzie te zoenen .quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt naar de zee.Ze is nog steeds stil.Ze kijkt nog eens naar Cody.Achter haar worden de letters weggespoeld door het stijgende water.Ineens stopt ze."Natuurlijk wil ik met je trouwen!"
Ralf moet het even allemaal tot zich door laten dringen. Hij beseft dat dit de echte waarheid is. Patricia is ook geschokt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:26 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur begint met het uitleggen wat er allemaal is gebeurt rond de geboorte van Ralf…
“Ik had op een dag hele erge ruzie met je moeder en toen ben ik naar een cafe gegaan en daar zat een vrouw Alice, ik ging naast haar zitten en we raakte aan de praat en ze vertelde dat ze net was gescheiden en het niet meer zag zitten…na een uur te hebben gebabbeld stapte ik bij der in de auto en we hebben het toen gedaan een stuk verderop in de auto langs het bos.
Ze is toen tegelijkertijd met je moeder zwanger geraakt van mij, ik heb toen de vrouw veel geld geboden om weg te gaan uit Fokdam en dat heeft ze toen ook gedaan…
Twee dagen voor de bevalling staat de Alice voor de deur:O…
Ze had net de bevalling van ons kind achter de rug{het was een jongentje geworden} maar toen ze bij me op de stoep stond zei ze dat ze stervende was!En ze wilde dat ik het kind een goede toekomst zal bieden..Arthur gaat daarmee akkoord,maar hij wist zich geen raadt wat hij met het kind aan moest omdat Patricia niks van de one night stand afwist en ik stopte het jongentje in een tehuis…
Vlak daarna belde de artsen op dat Patricia elk moment het kind kon krijgen en ben toen snel naar het ziekenhuis gegaan en was nog net op tijd voor de bevalling…
Het kindje huilde niet en ik ben er toen mee naar buiten gegaan maar het kindje was al overleden:(.Ik wou dit Patricia niet aandoen en heb toen het kindje verwisselt voor jou….
Een aantal weken later las ik in de krant dat Alice was overleden aan longkanker…
Ik was er kapot van maar nu zal wel nooit iemand achter mijn slippertje komen, tot vandaag…"
Na het sporten komt Joost terug in zijn kamer, waar hem een aangename verrassing wacht. Er staat een arts met een aantal papieren in haar hand. "Hai Joost, ik ben doktor Lievens en ik heb een aangenaam bericht voor je" lacht ze. "Nou wat is het dan?" vraagt Joost meteen. "Je mag naar huis Joost, je zal vanaf daar kunnen gaan revalideren"quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Na een tijdje komt Gijs Afkens binnen. "Hey Joost, wat was dat nou?" en hij legt een hand op zijn schouder. Er gaat ineens een koude rilling door Joost heen. "Laat me los, viezerik!" en hij slaat Gijs zijn hand van zich af. Joost kijkt kwaad naar Gijs die niet weet wat hij moet doen maar dan ineens ziet Joost dat Bob Meuskens door het raam kijkt en geniet van Joost zijn traumatiserend gedrag op andere mensen. Joost wil niet dat Meuskens van hem wint en kijkt Gijs aan. "Nou, gaan we nog sporten of hoe zit het?" en dan rijdt Gijs Joost lachend naar de sportzaal.
'Maar dat is geweldig!" en Joost rijdt meteen naar doktor Lievens. "Hoe kan ik u bedanken?" terwijl hij haar een hand geeft. "Het is al goed hoor, je hebt dit aan jezelf te danken" en dan helpt ze Joost met inpakken en wordt er een taxi gebeld. Als iedereen naar de vertrekhal van het ziekenhuis is, kijkt Joost nog één keer rond in zijn ziekenhuiskamer. "Dag kamertje" en dan trekt hij lachend de deur dicht.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Na het sporten komt Joost terug in zijn kamer, waar hem een aangename verrassing wacht. Er staat een arts met een aantal papieren in haar hand. "Hai Joost, ik ben doktor Lievens en ik heb een aangenaam bericht voor je" lacht ze. "Nou wat is het dan?" vraagt Joost meteen. "Je mag naar huis Joost, je zal vanaf daar kunnen gaan revalideren"
Cliffhanger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |