abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25090536
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:

[..]

Elisa Beutinga
Elisa komt bij Joost aan en klopt op de deur, waarneer Joost geen gehoor geeft komt Elisa binnen en gaat op het randje van zijn bed zitten. "Vrolijke valentijn" zegt ze en geeft hem een kus op zijn mond.
Joost Kolthof
Joost weet niet wat hij moet doen, hij ziet het verdriet in haar ogen en dan voelt hij de kracht van de liefde. Ze kijken elkaar diep in de ogen en dan gaat Elisa`s mobieltje af. "Sorry ik moet gaan" en Elisa loopt naar de deur.
  maandag 14 februari 2005 @ 21:25:43 #52
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25090545
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:20 schreef Briggy het volgende:
Yvette springt in paniek uit haar auto, ze kan haar ogen niet geloven,
daar staat Ralf midden op het spoor.
Ze hoort de machinist toeteren.

Zonder er bij na te denken rent ze het spoor op en trek Ralf mee,
vlak achter ze raast de trein voorbij...
Ralf zit op zijn knieën en kijkt naar boven. Dan ziet hij zijn nicht Yvette staan.
"Yvette...?"
Ralf staat op en doet een paar stappen vooruit. Hij is in de war.
"Ik... geen Kolthof? Dat kan niet... Dat moet hij verzinnen...!
Dan krijgt Ralf ineens een ingeving.
"Ja! Hij heeft het verzonnen!"
Ralf rent weg, richting het AZF...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25090553
Lizzie kijkt naar buiten.De zon schijnt en de lucht is helemaal blauw.Ze maakt een flesje klaar voor Hailie en pakt haar op schoot.Lizzie ergert zich aan Cody die nog steeds op zijn kamer zit.Ze had zich een gezellige vakantie voorgesteld,maar het valt haar hard tegen.
pi_25090557
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:19 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Hey,met Iris." zegt ze.
Cody houd even still en zegt dan ''Iris hoe is het met je gaat het goed met je ik zit nu op jamaica en Cody verteld het hele verhaal en zegt meer dan dat hij in drie dagen gezegt heeft''
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  maandag 14 februari 2005 @ 21:29:36 #55
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25090576
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:24 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur loopt naar haar toe en stelt zich voor "Dag juffrouw" en geeft haar een zoen op haar hand....
Dag Mijnheer, Ik ben Frederique.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_25090595
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:24 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost Kolthof
Joost weet niet wat hij moet doen, hij ziet het verdriet in haar ogen en dan voelt hij de kracht van de liefde. Ze kijken elkaar diep in de ogen en dan gaat Elisa`s mobieltje af. "Sorry ik moet gaan" en Elisa loopt naar de deur.
Joost Kolthof
"Elisa, wacht even" en dan komt Elisa naar hem toegerend. "Jij ook een fijne valentijn" zegt Joost met een trillende glimlach.
pi_25090603
Winston en Thijs naderen de stad Fortafok, de thuisplaats van Thijs. Thijs gaat naar binnen bij zijn huis en Winston volgt hem. Thijs gooit zijn zak met de fotos erin op de bank, en Winston's grijpt zijn kans en springt erop af. Hij pakt de zak en bekijkt de foto's...

Thijs

''Ja Winston dat ben jij'' vertelt Thijs terwijl hij de keuken in raast....

Winston verstijfd...hij is betrapt. Op de foto's staan hij en een andere vrouw te zoenen en op weer een andere vrouw zien we Winston naakt naast een andere vrouw...

Thijs

''Waarom doe je Tara dit aan...?''

Winston schrikt..

Winston

''Ken je haar..?''

Thijs

Ja natuurlijk ken ik haar, Winston. Thijs richt zich op Wnston en hij trekt zijn ''huid'' eraf. Thijs is Thijs niet....onder de huid van ''Thijs'' ziet Winston een heel ander persoon. ''Thijs'' bestaat niet vertelt een 'vreemde man' terwijl hij het masker weggooit...
De man loopt naar Winston toe, en trekt een mes...

WInston

''Jij...ik wist het...ik wist het van de dag dat jij kwam solliciteren bij het ziekenhuis.....''
Correct en tevens juist...
pi_25090610
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Cody houd even still en zegt dan ''Iris hoe is het met je gaat het goed met je ik zit nu op jamaica en Cody verteld het hele verhaal en zegt meer dan dat hij in drie dagen gezegt heeft''
"Ja met mij gaat het goed,ik heb een persoonlijke begeleider en ik word steeds meer mezelf." antwoord Iris."Hoe bevalt het in Jamaica?Lekker weer zeker!"
de groeten :P
  maandag 14 februari 2005 @ 21:32:49 #59
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25090614
Ralf is in het AZF en zoekt de mensen van de DNA test. Die zijn verbaasd Ralf zo laat nog aan te treffen. Ralf stelt ze enkele vragen en hij krijgt wat papiertjes te zien. Hij weet nu wat hij wilde weten en gelukkig en woedend tegelijk verlaat hij het AZF...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 14 februari 2005 @ 21:33:32 #60
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25090625
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:29 schreef digispeed het volgende:

[..]

Dag Mijnheer, Ik ben Frederique.
Arthur ziet dat een beetje bloost.:@Frederique zegt dat haar afspraaker is en loopt weg...Arthur stopt nog snel zijn kaartje in haar handen waar z'n tel. nummer op staat....
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25090628
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:31 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost Kolthof
"Elisa, wacht even" en dan komt Elisa naar hem toegerend. "Jij ook een fijne valentijn" zegt Joost met een trillende glimlach.
Elisa Beutinga
"Ow Joost, op zo`n teken heb ik al zolang gewacht" en ze houdt zijn hoofd vast en geeft hem een lange zoen. Dan gaat haar mobiel weer af. "Sorry, ik moet echt gaan" "Dag lieffie" en dan kijkt ze met haar hoofd om de deur en geeft nog een kushandje en vertrekt.
pi_25090657
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:32 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Ja met mij gaat het goed,ik heb een persoonlijke begeleider en ik word steeds meer mezelf." antwoord Iris."Hoe bevalt het in Jamaica?Lekker weer zeker!"
Ja geweldig ''Ey ik hoor me dochter huilen ik spreek je nog wel schatje '' doei
Do it again now
pi_25090694
Cody hoort Hailie huilen en neemt haar op de schouder ach meisje huil maar niet meer papa is weer vrolijk jij ook? ''En dan begint Hailie te lachen en Cody straalt helemaal dan vraagt hij ''Ey Hail kan jij een geheimpje bewaren? papa heeft een kleine verrasing voor mama maar dat mag je niet zeggen he '' en Cody kriebelt Haillie over haar neusje.
Do it again now
pi_25090756
Lizzie loopt de woonkamer in."Hey,nou je ziet er een stuk vrolijker uit als net!"
  maandag 14 februari 2005 @ 21:44:12 #65
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25090769
Frederique

Fredrique is klaar van haar bespreking en loopt de gang van Foque in.
Daarna botst ze op Arthur en voor ze het weet geeft Frederique hem een kus midden op
zijn mond.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_25090783
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ja geweldig ''Ey ik hoor me dochter huilen ik spreek je nog wel schatje '' doei
"Ok." antwoord Iris en ze hangt op.Ze zucht,dan komt haar persoonlijke begeleider binnen die Chris heet."Wie belde je?" vraagt hij."Mijn broer,hij zit nu in Jamaica." zegt Iris."Chris,ik moet je wat vertellen." zegt ze dan.Chris komt naast haar zitten.Iris begint te vertellen."Er is dus een vrouw,ze is heel mysterieus en ik denk dat ze mij kent,maar ik ken haar niet..."
de groeten :P
pi_25090816
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
Lizzie loopt de woonkamer in."Hey,nou je ziet er een stuk vrolijker uit als net!"
Ja ben ik ook zegt Cody en hij geeft Lizzie een tongzoen.

ey ik ga even wacht kom zo weer zegt Cody en hij pakt een schep en gaat naar het zand daar aangekomen gaat hij aan de slag.
Do it again now
pi_25090842
Lizzie kijkt verbaasd."Wat moet hij nou weer met een schep op het strand?"
pi_25090850
Als Cody klaar is loopt hij naar het huisje en trekt Haillie een jas aan neemt haar op de schouder en trekt Lizzie mee kom we gaan wandelen en hij rent naar boven naar een heuvel zo hier even rusten van af hier kan je prachtig de zee zien.
Do it again now
pi_25090925
Lizzie gaat zitten en kijkt naar Hailie die een brede glimlach op haar gezicht heeft.Dan kijkt ze naar beneden.De zee is helder en het valt haar op dat er letters in het zand zijn gemaakt.Ze leest hardop."Lieve Lizzie,ik hou ontzettend veel van je,wil je met me trouwen?"

cliff
  maandag 14 februari 2005 @ 22:41:14 #71
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25091601
ga het straks wel allemaal lezen....
don't give me that fucking bullshit
pi_25091671
Erg leuk weer
Morgen ben ik van de partij
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:09:31 #73
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25093156
sorry fok deed het niet bij jou.
morgen, eigenlijk vandaag ben k der wel weer
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:10:49 #74
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25093178
zit ik al in jamaica?
don't give me that fucking bullshit
pi_25101181
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 00:10 schreef haagse_elfje het volgende:
zit ik al in jamaica?
Nee, we kunnen donderdag weggaan, dan zijn we er maandag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')