Joost Kolthofquote:Op maandag 14 februari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Elisa Beutinga
Elisa komt bij Joost aan en klopt op de deur, waarneer Joost geen gehoor geeft komt Elisa binnen en gaat op het randje van zijn bed zitten. "Vrolijke valentijn" zegt ze en geeft hem een kus op zijn mond.![]()
Ralf zit op zijn knieën en kijkt naar boven. Dan ziet hij zijn nicht Yvette staan.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:20 schreef Briggy het volgende:
Yvette springt in paniek uit haar auto, ze kan haar ogen niet geloven,
daar staat Ralf midden op het spoor.
Ze hoort de machinist toeteren.
Zonder er bij na te denken rent ze het spoor op en trek Ralf mee,
vlak achter ze raast de trein voorbij...
Cody houd even still en zegt dan ''Iris hoe is het met je gaat het goed met je ik zit nu op jamaica en Cody verteld het hele verhaal en zegt meer dan dat hij in drie dagen gezegt heeft''quote:
Dag Mijnheer, Ik ben Frederique.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:24 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur loopt naar haar toe en stelt zich voor "Dag juffrouw" en geeft haar een zoen op haar hand....
Joost Kolthofquote:Op maandag 14 februari 2005 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost Kolthof
Joost weet niet wat hij moet doen, hij ziet het verdriet in haar ogen en dan voelt hij de kracht van de liefde. Ze kijken elkaar diep in de ogen en dan gaat Elisa`s mobieltje af. "Sorry ik moet gaan" en Elisa loopt naar de deur.
"Ja met mij gaat het goed,ik heb een persoonlijke begeleider en ik word steeds meer mezelf." antwoord Iris."Hoe bevalt het in Jamaica?Lekker weer zeker!"quote:Op maandag 14 februari 2005 21:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody houd even still en zegt dan ''Iris hoe is het met je gaat het goed met je ik zit nu op jamaica en Cody verteld het hele verhaal en zegt meer dan dat hij in drie dagen gezegt heeft''
Arthur ziet dat een beetje bloost.:@Frederique zegt dat haar afspraaker is en loopt weg...Arthur stopt nog snel zijn kaartje in haar handen waar z'n tel. nummer op staat....quote:Op maandag 14 februari 2005 21:29 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dag Mijnheer, Ik ben Frederique.
Elisa Beutingaquote:Op maandag 14 februari 2005 21:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost Kolthof
"Elisa, wacht even" en dan komt Elisa naar hem toegerend. "Jij ook een fijne valentijn" zegt Joost met een trillende glimlach.
Ja geweldig ''Ey ik hoor me dochter huilen ik spreek je nog wel schatje '' doeiquote:Op maandag 14 februari 2005 21:32 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ja met mij gaat het goed,ik heb een persoonlijke begeleider en ik word steeds meer mezelf." antwoord Iris."Hoe bevalt het in Jamaica?Lekker weer zeker!"
"Ok." antwoord Iris en ze hangt op.Ze zucht,dan komt haar persoonlijke begeleider binnen die Chris heet."Wie belde je?" vraagt hij."Mijn broer,hij zit nu in Jamaica." zegt Iris."Chris,ik moet je wat vertellen." zegt ze dan.Chris komt naast haar zitten.Iris begint te vertellen."Er is dus een vrouw,ze is heel mysterieus en ik denk dat ze mij kent,maar ik ken haar niet..."quote:Op maandag 14 februari 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja geweldig ''Ey ik hoor me dochter huilen ik spreek je nog wel schatje '' doei
Ja ben ik ook zegt Cody en hij geeft Lizzie een tongzoen.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
Lizzie loopt de woonkamer in."Hey,nou je ziet er een stuk vrolijker uit als net!"
Nee, we kunnen donderdag weggaan, dan zijn we er maandag.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:10 schreef haagse_elfje het volgende:
zit ik al in jamaica?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |