Mooie auto's zijn mooie auto'squote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:37 schreef Chokeme het volgende:
Foto's van de autorai van ik geloof 1999 (?) ook goed ? Of alleen foto's van 2005 ?
Zijn er nog kaarten btw ?
Ik zie ze niet in dit topic, posten hiero!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:55 schreef RickBrands het volgende:
Dit zijn de foto's die ik op vrijdag 11 februari heb geschoten!
http://rickbrands.blogspot.com/
Ok, moet de van de vakantie bij mijn pa even inscannen en online zetten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:20 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Mooie auto's zijn mooie auto's
Ok, nu nog op zoek naar iemand die mee wilquote:je kunt volgens mij nog wel kaarten kopen bij de kassa en de anwb, als ze ze bij de anwb koopt scheelt je dat een wachtrij van 100 meter
tijd voor een snellere verbinding danquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:16 schreef M5 het volgende:
kunnen de pics iets kleiner aub? ik ben gewoon meer dan een minuut bezig met downloaden op 60kbyte/sec.
misschienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
tijd voor een snellere verbinding dan![]()
Stukje kwaliteit hoor!quote:Op zondag 13 februari 2005 00:33 schreef firecow het volgende:
Firecow is ervrijdag geweest en heb geprobeerd wat anders als de rest te fotograferen... Beetje geprobeerd op details etc te letten.... Hier zijn ze.
*knip*
Bij Renault stond een stukje kwaliteit!quote:Op zondag 13 februari 2005 02:23 schreef Zzyzx het volgende:
Ik wil foto's zien van die meisjes die die dingen bewaken.
Heb de foto's gemaakt met een Sony DSC-P92quote:Op zondag 13 februari 2005 13:39 schreef idiotforaliving het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar iedereen hier zn foto's mee maakt, ikzelf met een Fuji Finepix S3000.
Kom ook voor de auto'squote:Op zondag 13 februari 2005 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
Ben ik de enige die foto's post van wat lekkere chicks?
Scheiterds! Alleen foto's maken van de auto's he
jij durfde het eerst ook nietquote:Op zondag 13 februari 2005 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2005 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij durfde het eerst ook niet
maar op enig aandringen heb je toch wat moois geschoten![]()
Ik ga ook nog, woensdag moet het gebeuren. Nu de digi cam niet vergetenquote:Op zondag 13 februari 2005 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
Er staat 'modemkiller' in de topictitel.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
mensen wees eens zo aardig en resize je foto's ff
Is voor modem mensen wel net zo aardig kunnen die ook de foto's gaan bekijken want dat is zo geen doen
Ik had verwacht dat mensen spontaan hun foto's zouden resizen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er staat 'modemkiller' in de topictitel.
Wat had je dan verwacht ?
Toch nog wat chica's van de AutoRai op 1024x768...quote:Op maandag 14 februari 2005 13:12 schreef TheGreenFrogh het volgende:
[..]
Ik ga ook nog, woensdag moet het gebeuren. Nu de digi cam niet vergeten![]()
Toch nog wat chica's van de Rai, geschoten op zaterdag in 1024x768.....quote:Op maandag 14 februari 2005 13:12 schreef TheGreenFrogh het volgende:
[..]
Ik ga ook nog, woensdag moet het gebeuren. Nu de digi cam niet vergeten![]()
Jep, was een modelletje (zo oud is ze niet volgens mij) voor een professionele shoot. Ik stond dan ook naast een profi fotograaf die wel 100+ foto's van deze houding heeft geschoten :pquote:Op maandag 14 februari 2005 14:48 schreef BazzoS het volgende:
die van subaru (![]()
) heeft die nou de hele tijd dezelfde houding gehad toen je die 2 foto's maakte? (de auto is een best stuk bijgedraait)
op d'r rokje? :squote:Op maandag 14 februari 2005 15:10 schreef -Eddow- het volgende:
Je ziet ook die lens van die knakker op jouw foto Geronimoos
Hoe groter de resolutie hoe beter.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat mensen spontaan hun foto's zouden resizen.
Het maakt voor mij niets uit (superbreedband)
Maar ik houdt dus wel rekening met modem gebruikers.
Bij het foto topic is het gebruikelijk dat men niet groter dan 550 pixels gaat.
Dan is het n.l. voor iedereen te bekijken.
?quote:
Ik zie nog niet zo snel waar jij die lens ondekt hebt... ik neem aan in de spiegelling van de ruiten, en dan zie ik vaag iets op d'r rokje... :squote:
Grote foto's prima, maar gebruik wel een normale JPG compressie. +800k per foto, en dan iets van 20 foto's posten is beetje veel, ook al heb je een snelle verbinding. Ik kom op 250k per foto met res. 2000x1500 en met redelijke kwaliteit.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoe groter de resolutie hoe beter.
vind ik
Hier (19mb) de rest van mijn AutoRai foto's.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:38 schreef Kaj_A het volgende:
Ja ik zie het, maar de edit doet het niet vanwege database problemen
En waarom zeg je het danquote:Op maandag 14 februari 2005 20:17 schreef alsem het volgende:
whehe ik ken 2 mensen die er met een eigen auto staan (uit zutphen), bob (dakar sorento) en die gozer van burton (zutphens automerk dat kitcars met 2cv motors heeft)
whehe klinkt flink patserig
Oja daarom zeg ik dat soort dingen niet. Ik heb niks te compenseren. Ik ben groot geschapenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oja daarom zeg ik dat soort dingen niet. Ik heb niks te compenseren. Ik ben groot geschapen![]()
Dát is nou juist de reden waarom ik de auto thuis heb gelaten.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef Youssef het volgende:
Ik reed er langs toen ik voor een motor in De Meern ging kijken (Utrecht)
Klootjesvolk
Het zit je echt dwars he die ferrari-racer. ELke keer val je hem aan. Elke keer moet je weer z,n naam noemen. Gast laat nou niet zo duidelijk merken dat je jaloers bent. Want je zet je zelf geweldig goed voor lulquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:47 schreef alsem het volgende:
[..]
omfg, waar liep ferrari-racer in zijn eerste fok! weken wel niet mee rond dan![]()
![]()
boeie, eerst was die gozer niet te pruimen, vond ik arie.. maar nu gedraagt hij zich wel tjilquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars he die ferrari-racer. ELke keer val je hem aan. Elke keer moet je weer z,n naam noemen. Gast laat nou niet zo duidelijk merken dat je jaloers bent. Want je zet je zelf geweldig goed voor lul![]()
Lekkere muziek man!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef Youssef het volgende:
Ik reed er langs toen ik voor een motor in De Meern ging kijken (Utrecht)
Klootjesvolk
waaaaaaaaaah die van subaru is TE lekker!!quote:Op maandag 14 februari 2005 14:24 schreef Geronimoos het volgende:
[..]
Toch nog wat chica's van de AutoRai op 1024x768...
Subaru
[afbeelding]
[afbeelding]
Chevrolet
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je lekker in beeld staan als mensen foto's proberen te maken...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:55 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik ga er zondag naartoe, en mag op de Ferrari stand![]()
Zelfs misschien op bijna alle stands![]()
![]()
dit neem ik terug..quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:02 schreef alsem het volgende:
[..]
boeie, eerst was die gozer niet te pruimen, vond ik arie.. maar nu gedraagt hij zich wel tjil![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:04 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
tof Alsem gezellig zo houd je wel een flinke vriendengroep over...... wanneer zien wij jou nou zoiets flikken?
Kom je misschien wel in Actienieuws.
Hoef je niet eens op te scheppen over je vrienden heb je het gewoon helemaal ZELF gedaan.
![]()
ben jij naar de nacht voorstellong geweest?quote:Op zondag 20 februari 2005 18:01 schreef Radjesh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben jij naar de nacht voorstellong geweest?
Komt misschien door je 'sarcasme' en whehehe in je postquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:13 schreef alsem het volgende:
[..]
dit neem ik terug..
ik vertel over een tragische dood van een goede vriend, zegt die gek dit:
[..]
![]()
![]()
Zo maken ze ze in de US of A niet johquote:Op dinsdag 22 februari 2005 03:21 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
JezusGristusGodalemachtig that's what I'm talking about rightclicksaveas!![]()
Wat een superlekkerwijf, die bonestaken met hun bodypaint kunnen me gestolen worden, doe mij deze maar!
Mooie foto's trouwens iedereen! 512mb geheugen en ik kan de pagina bijna niet openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |