Mooie auto's zijn mooie auto'squote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:37 schreef Chokeme het volgende:
Foto's van de autorai van ik geloof 1999 (?) ook goed ? Of alleen foto's van 2005 ?
Zijn er nog kaarten btw ?
Ik zie ze niet in dit topic, posten hiero!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:55 schreef RickBrands het volgende:
Dit zijn de foto's die ik op vrijdag 11 februari heb geschoten!
http://rickbrands.blogspot.com/
Ok, moet de van de vakantie bij mijn pa even inscannen en online zetten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:20 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Mooie auto's zijn mooie auto's
Ok, nu nog op zoek naar iemand die mee wilquote:je kunt volgens mij nog wel kaarten kopen bij de kassa en de anwb, als ze ze bij de anwb koopt scheelt je dat een wachtrij van 100 meter
tijd voor een snellere verbinding danquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:16 schreef M5 het volgende:
kunnen de pics iets kleiner aub? ik ben gewoon meer dan een minuut bezig met downloaden op 60kbyte/sec.
misschienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
tijd voor een snellere verbinding dan![]()
Stukje kwaliteit hoor!quote:Op zondag 13 februari 2005 00:33 schreef firecow het volgende:
Firecow is ervrijdag geweest en heb geprobeerd wat anders als de rest te fotograferen... Beetje geprobeerd op details etc te letten.... Hier zijn ze.
*knip*
Bij Renault stond een stukje kwaliteit!quote:Op zondag 13 februari 2005 02:23 schreef Zzyzx het volgende:
Ik wil foto's zien van die meisjes die die dingen bewaken.
Heb de foto's gemaakt met een Sony DSC-P92quote:Op zondag 13 februari 2005 13:39 schreef idiotforaliving het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar iedereen hier zn foto's mee maakt, ikzelf met een Fuji Finepix S3000.
Kom ook voor de auto'squote:Op zondag 13 februari 2005 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
Ben ik de enige die foto's post van wat lekkere chicks?
Scheiterds! Alleen foto's maken van de auto's he
jij durfde het eerst ook nietquote:Op zondag 13 februari 2005 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
Ben ik de enige die foto's post van wat lekkere chicks?
Scheiterds! Alleen foto's maken van de auto's he
quote:Op zondag 13 februari 2005 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij durfde het eerst ook niet
maar op enig aandringen heb je toch wat moois geschoten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |