Kep effe geprobeerd en jah, *verbinding geslaagd*quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef melonovy het volgende:
Kunnen jullie NU een geslaagde verbinding maken met NIPO?
Ja, je krijgt gewoon 14 euro bij je saldo. En ze betalen uit als je 20 euro hebt gespaard.quote:Op maandag 18 april 2005 13:35 schreef AnnekeM het volgende:
@Rewimo: Hoe zit dat met die 14 euroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je krijgt bij GFK toch bonnen van 10 euro?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(offtopic: ga je dit jaar nog naar Turkije?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mail is onderwegquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
zou iemand mij willen aanmelden miss?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.sillie007 at hotm....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je meer info nodig hebt laat je het maar even weten daarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe lang duurde het voor jij je pakketje kreeg??quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef MissX het volgende:
zo ik heb vandaag de diskette gehad en geinstalleerd en gelijk maar ff de vragenlijst gemaakt.
Maandag 11 April de email verstuurd met me gegevens en vandaag ontvangen.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:51 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor jij je pakketje kreeg??
Heb je alleen jezelf maar mee, toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:39 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Ik doe niet meer mee aan deze onzin, software werkte niet meer. En als ik de software op een andere pc wil installeren moet ik alle gegevens opnieuw invullen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vind ik dus ook, en als ik de bon eenmaal ontvangen heb, is ie ook zomaar weer uitgegevenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:10 schreef Aventura het volgende:
Het duurt trouwens wel lang zeg, voor ze je punten verwerken en bijschrijven!
Jeetje!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:06 schreef MissX het volgende:
ff vraagje krijg je gewoon bij iedere 10 euro uitbetaald of kan je ook gewoon zeggen wanneer je uitbetaald wilt krijgen en dat je in 1x een bon van 30 euro ofzo krijgt.
mail komt er aanquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:14 schreef Fliepke het volgende:
zou iemand mij ook kunnen aanmeldenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zodra je 66 NIPOints hebt, krijg je een bon naar keuze thuisgestuurd. Je hoeft daar niks voor te doen, je krijgt er gewoon 1 via de post, dus elke keer als je 66 NIPOints hebt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:06 schreef MissX het volgende:
ff vraagje krijg je gewoon bij iedere 10 euro uitbetaald of kan je ook gewoon zeggen wanneer je uitbetaald wilt krijgen en dat je in 1x een bon van 30 euro ofzo krijgt.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:10 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Jeetje!
De enig echte missX ?
Welcome to my nightmarequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:03 schreef MissX het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
u've got mailquote:Op maandag 25 april 2005 14:31 schreef wabbit het volgende:
zou iemand mij kunnen aanmelden?
kevin @ zutfun . nl
bvd
gmail had een hickup.. nu heb je hem als het goed is wel, via hotmailquote:Op maandag 25 april 2005 15:25 schreef wabbit het volgende:
hmm ik heb nog steeds niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop