Check eens of je provider hun mailtjes in de spambox kiepert?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:36 schreef bloempjuh het volgende:
Ik kreeg een brief van Nipo dat ik al zo lang niet op 'uitnodigingen voor onderzoeken' had gereageerd.. Maar heb ook al tijden niets gehad!
you got mailquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:08 schreef Conflict het volgende:
Zo, eerste bon van 10 euro voor bol.com is binnen.
Kan ik nog iemand aanmelden?
Mail je naam en adres en geb datum naar mijn adres uit mijn profiel.
Ik ook niet, ik heb natuurlijk veel teveel nieuwe mensen aangemeldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:11 schreef Aventura het volgende:
Hm, ik heb al weken geen oproep meer gehad!
Maar wij waren er eerder!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb natuurlijk veel teveel nieuwe mensen aangemeld
Ja potverdorie zegquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Hey nipo, waarom krijgt BE alle lange vragenlijsten![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:02 schreef NeoDweezil het volgende:
is er iemand die mij zo'n ding wil/kan sturen om lid te worden?
Ik heb je aangemeldquote:Op donderdag 7 april 2005 12:24 schreef Fullgrymm het volgende:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij, indien mogelijk, ook aan te melden als nieuw lid?![]()
M'n email-adres is fullgrymm [at] gmail [dot] com.
Alvast bedankt!![]()
Dankje!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb je aangemeld
Ik mag vanavond weer inloggen voor de maandelijkse screening, ik ben benieuwd of ze wat voor me hebben
Aahhhh dammit, waarom ben ik nu vrijgezelquote:Op donderdag 7 april 2005 15:28 schreef detulp050 het volgende:
Ik had vandaag een leuke vraag in de screening
Of ik een partner had en of we wel eens 'het bed deelden' en of ik bereid was een kastje te ontvangen waarmee ik aan moest geven wanneer de daad begon en wanneer de daad was afgelopen en wie er precies op een hoogtepunt geraakten
En er zou dan een dokter komen die het allemaal uit komt leggen
4 weken lang, vergoeding 30 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |