quote:Op maandag 14 februari 2005 12:40 schreef Syrena het volgende:
Ik snap het nu al niet meer !![]()
Ik heb eind januari/begin februari m'n eerste enquete ingevuld en kreeg daar 25 punten voor zag ik in het inlogprogramma. Vorige week de tweede enquete, en daar kreeg ik 11 punten voor stond in beeld. Op de Nipo-site staat de hele tijd alleen maar 25 punten, en nu kreeg ik gisteren een mail dat ik nu in totaal 25 punten heb, gekregen voor de enquete van vorige week.
I'm confused.
Ik heb na de allereerste keer invullen ook geen mail gehad over toegekende punten, maar ik vraag me wel af waarom het aantal wel in beeld verscheen nadat ik alles had teruggestuurd.
Naja.
Kan nog ff duren hoor!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:33 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb nog niks van ze gehoord helaas.
Mijn ouders wilden daaraan niet mee doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteren een Nipomeneer op bezoek gehad met een enquete over auto's. Keurig aangekondigd trouwens, ik had ergens in een enquete aangegeven dat ik daar wel aan mee wilde werken. 49 punten in één klap erbij, altijd leuk
Hey, ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:41 schreef Syrena het volgende:
Wel krijgen we binnenkort een papieren enquete thuis, over verzorgingsprodukten.
IK een Nipomevrouw. Met een FRS-bon van 7.50 (die ze kennelijk opsturen)quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteren een Nipomeneer op bezoek gehad met een enquete over auto's. Keurig aangekondigd trouwens, ik had ergens in een enquete aangegeven dat ik daar wel aan mee wilde werken. 49 punten in één klap erbij, altijd leuk
Ze betalen pas uit bij 66 punten. Dat is een FRS-bon van 10 euro.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:25 schreef qltel het volgende:
[..]
IK een Nipomevrouw. Met een FRS-bon van 7.50 (die ze kennelijk opsturen)
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:24 schreef detulp050 het volgende:
Als je je naam, adres, telefoonnummer en email in een mailtje naar mij stuurt, dan kan ik je wel aanmelden, maar het NIPO reageert niet altijd binnen de eerste paar weken (misschien selecteren ze per regio maar een paar mensen)
Check eens of je provider hun mailtjes in de spambox kiepert?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:36 schreef bloempjuh het volgende:
Ik kreeg een brief van Nipo dat ik al zo lang niet op 'uitnodigingen voor onderzoeken' had gereageerd.. Maar heb ook al tijden niets gehad!
you got mailquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:08 schreef Conflict het volgende:
Zo, eerste bon van 10 euro voor bol.com is binnen.
Kan ik nog iemand aanmelden?
Mail je naam en adres en geb datum naar mijn adres uit mijn profiel.
Ik ook niet, ik heb natuurlijk veel teveel nieuwe mensen aangemeldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:11 schreef Aventura het volgende:
Hm, ik heb al weken geen oproep meer gehad!
Maar wij waren er eerder!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb natuurlijk veel teveel nieuwe mensen aangemeld
Ja potverdorie zegquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Hey nipo, waarom krijgt BE alle lange vragenlijsten![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:02 schreef NeoDweezil het volgende:
is er iemand die mij zo'n ding wil/kan sturen om lid te worden?
Ik heb je aangemeldquote:Op donderdag 7 april 2005 12:24 schreef Fullgrymm het volgende:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij, indien mogelijk, ook aan te melden als nieuw lid?![]()
M'n email-adres is fullgrymm [at] gmail [dot] com.
Alvast bedankt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |