abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25149584
hmmmm, ik moet toch zeggen dat ik de Nintendo DS veel intersanter vindt dan de Mediamarkt.

Dus laat ik maar weer even on-topic gaan.
Ik heb namelijk een probleem met Mario 64 DS. Als ik het spel afsluit en ik heb in adventure mode een tig aantal levens, dan begin ik de volgende keer dat ik het spel weer opstart, toch met 4 levens. Ik snap er niks van, of hoort dit zo bij mario 64??
Het is iig erg frustrerend dat ik elke keer weer opnieuw naar die 1-upjes moet gaan zoeken, want ik wil nog wel eens vaker dood gaan dan 4 keer.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:40:49 #102
101852 kokos
mividaloca
pi_25149740
Dat is altijd zo.
Viva los Vatos Locos
pi_25149772
damn
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:55:41 #104
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_25149947
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:37 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Omfg! Geef dan commentaar enzo!

Hoe was Nintendogs!?
Zag er erg mooi uit! Drie hondjes, een golden retriever pup, een zwarte labradorachtig pupje en een chiwawa (hoe schrijf je dat???), heb ik bezig gehouden met speeltjes. Zo heb ik even frisbee gegooid (Aport!), en een tennisbal rond laten stuiteren. Die chiwawa werd een beetje onder de voet gelopen door die drukke grote pups, dus daar heb ik extra aandacht aan gegeven.

Voor zover ik iets kon volgen (want allemaal in Japans), heb ik ook aan een frisbee-wedstrijd meegedaan: een soort subspelletje dus waarbij jij en je hond naar keuze netjes moeten gooien, vangen, apporteren etc. voor punten. De speeltjes bedien je overigens met het touchscreen: het bovenste scherm wordt voor info gebruikt of als de pups even zichzelf bezig houden.

Heel cutie is als je de hondjes naar je toe roept (lees: prikt): dan springen ze tegen het touchscherm op, met die dikke poten tegen de "andere" kant van het touchschermglas. Helaas heb ik niets meegekregen van het geluid, maar zover ik heb kunnen zien: zeer realistisch wat bewegingen betreft. Dit wordt voor een bepaalde doelgroep een zeer mooi spel: lekker spelen en zorgen voor de hondjes (inclusief happy-meters etc.)

Maar ja. Ik ben meer een kattenmens he
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:59:03 #105
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_25149999
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 00:49 schreef Lexie het volgende:

[..]

Cool . Een van die twee titels die je vergeten bent zal wel Pokemon Dash zijn geweest? Beter lezen Lexie Nee, dan heb ik ook even geen idee.
Na een brainwave: Urbs was er ook bij, en ik dacht metroid-of-iets-wat-erop-lijkt (niet zo goed gekeken dus).
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:02:34 #106
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25152007
.

Nintendogs wordt echt een absolute HIT!!!!!!!!!!!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 19 februari 2005 @ 10:12:13 #107
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25158218
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:09 schreef koei het volgende:

[..]

Waarom ga je een DS bij de mediamarkt kopen? Heb je bij die winkel ooit wel eens geprobeerd om iets te ruilen? Zo ja, dan weet je dat dat je minimaal een halve middag aan tijd kost. Ik begrijp dan ook niet waarom je een DS daar haalt terwijl hij de eerste tijd precies hetzelfde kost bij de dixons/bart smit/intertoys en daar zit dan wel goede garantie bij (naar mijn ervaring). De mediamarkt is prima voor cd's/dvd's/games maar apparatuur zou ik er nooit halen, vooral geen gevoelige apparatuur zoals de DS (waar je een redelijke kans hebt dat je een dode pixel hebt).

Het kan uiteraard ook goed gaan, maar als je de mogelijkheid hebt, dan zou ik het apparaat eerder bij de bart smit/intertoys halen, of natuurlijk bij een echte gamesshop.
Ik hem daar waarschijnlijk niet bestellen veelste ver bij mijn woonplaats vandaan. (ik wou wel ff weten of je daar kunt reserveren, gewoon voor de zekerheid) Ik ga daar de demopods onveilig maken . Maar misschien moet ik hem binnenkort maar wel eens reserveren.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 13:28:10 #108
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25160618
Leuke Wario site (je kunt spelletjes doen door op de poppetjes te klikken)
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_25167535
Zo, dat was mijn eerste dag als Nintendo-DS promoboy . Is echt super om te doen, mensen vertellen over je hobbie. De meesten reageerden ook erg enthousiast, alhoewel ik vooral kinderen heb zien spelen op de demopods. Aan de andere kant, er zijn bijna alleen maar ouders en hun kinderen op zaterdagmiddag in het winkelcentrum, en wat bejaarden.

Een omaatje wilde wel eens weten wat Nintendo nu eigenlijk was, ze wist niet eens wat spelletjes zijn .
pi_25167655
Hehe. Erg cool, ik wil meer horen.
pi_25168312
Mn PAL DS gepre-orderd! *blij is*
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:35:09 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25168474
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:42 schreef Lexie het volgende:
Zo, dat was mijn eerste dag als Nintendo-DS promoboy . Is echt super om te doen, mensen vertellen over je hobbie. De meesten reageerden ook erg enthousiast, alhoewel ik vooral kinderen heb zien spelen op de demopods. Aan de andere kant, er zijn bijna alleen maar ouders en hun kinderen op zaterdagmiddag in het winkelcentrum, en wat bejaarden.

Een omaatje wilde wel eens weten wat Nintendo nu eigenlijk was, ze wist niet eens wat spelletjes zijn .
*schouderklopje

Good work my boy
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_25168627
Wij hebben sinds gisteren in de winkel een DS demopod staan.

Vandaag heeft al iemand geprobeerd de DS eruit te halen , halve demopod gesloopt.
Snap dat mensen niet van het apparaat af kunnen blijven, maar om hem nou proberen te jatten
......
  zaterdag 19 februari 2005 @ 23:20:40 #114
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25170328
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:43 schreef Slomy het volgende:

Vandaag heeft al iemand geprobeerd de DS eruit te halen , halve demopod gesloopt.
Snap dat mensen niet van het apparaat af kunnen blijven, maar om hem nou proberen te jatten
Heeft jullie winkel videobewaking? Zo ja, dan wist ik het wel.

WANTED!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_25172208
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:43 schreef Slomy het volgende:

Hehe, ik moest er vandaag een DS uitschroeven omdat de adapter los was gegaan. Daar was ik dus écht wel even mee bezig, minstens een kwartier. En zo'n demopod neem je ook niet zomaar mee . Stevige dingetjes, maar een beetje onpraktisch soms .
  zondag 20 februari 2005 @ 05:02:35 #116
58560 Oksel
Gezellig.
pi_25175092
Staat al aardig wat DS spul op de Nederlandse Ebay site..!

http://search.ebay.nl/Nintendo-DS_W0QQfcdZ2QQfnuZ1
  zondag 20 februari 2005 @ 15:20:03 #117
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25179514
Ik ben naar de mediamarkt met een vriend en heb daar de DS getest. Wat een tof apparaat zeg sommigen zeggen dat het goedkoop aanvoelt maar dat vind ik helemaal niet . Ik ging dus foto's en filmpjes maken (voor de gein ) tot dat er een of andere boer van de media markt naar me toe kwam gelopen om even duidelijk te maken dat je niet eens een fototje van de DS demopod mocht maken . Nouja ik heb wel wat filmpjes gemaakt en die tot een filmpje gemonteerd. Misschien als de grootte wat beschaafder is geworden dat ik m upload.
  zondag 20 februari 2005 @ 15:47:31 #118
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_25179961
Is de DS al geschiedenis tegen het einde van dit jaar?
quote:
Even down at a lower price the DS risks competition from another angle: games on mobile phones. 2005 is set to be the year phone-gaming blossoms, already the regular user base is in the millions. As phone screens get better and games become more prevalent, dedicated portable games machines will need to offer something stunningly different. The extraordinary screen and the beautiful gloss finish of the PSP does exactly that. The tiny DS screens and huge bulky form factor does not.
quote:
Christmas 2005 will be the end of the DS. We hope Nintendo has the true next-generation GBA in a lab somewhere. It’s crucial to those of us who love videogaming that they have.
bron
push it to the limit
  zondag 20 februari 2005 @ 15:55:38 #119
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25180092
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:47 schreef mikando18 het volgende:
[..]

[..]

bron
Lijkt me een beetje sterk.
  zondag 20 februari 2005 @ 16:34:37 #120
65330 Ruzbeh
pi_25180714
quote:
[..]

[..]

bron
Haha.

Sommige dwazen blijven maar actief.

Met het afraken van het onafkraakbare.

Het vermijden van het onvermijdbare.

Het misleiden van waar geen misverstand over kan bestaan!

NIN!!!! TEN!!!!! DO!!!!!! D!!!!!!! S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ruzbeh op 20-02-2005 16:51:26 ]
  zondag 20 februari 2005 @ 17:38:29 #121
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25181606
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:34 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Haha.

Sommige dwazen blijven maar actief.

Met het afraken van het onafkraakbare.

Het vermijden van het onvermijdbare.

Het misleiden van waar geen misverstand over kan bestaan!

NIN!!!! TEN!!!!! DO!!!!!! D!!!!!!! S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nintendo fanboy

welkom bij de club
pi_25182473
volgens mij is het toch juist de DS die innovatie brengt en de PSP niet
moh
pi_25183511
quote:
[..]
[..]
bron
De DS gaat de geschiedenisboeken iig in, kan je van de PSP niet zeggen

Wat kinderachtig, dat gebash
Maar ik kan je vertellen dat de DS gewoon gaaf is, moet je ook is proberen
  maandag 21 februari 2005 @ 18:30:44 #124
65330 Ruzbeh
pi_25194596
Wat wordt ik helemaal fucking ziek van die debiele, irritant, kortzichtige tering truttige doomsayers die steeds maar gillen dat de PSP het veel beter gaat doen dan de DS.

Alsof ik rechtse mongooltjes aanspreek die ik probeer te overtuigen dat Bush niet deugt ofzo! AAAARGH!!!!
  maandag 21 februari 2005 @ 18:36:11 #125
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25194669
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat wordt ik helemaal fucking ziek van die debiele, irritant, kortzichtige tering truttige doomsayers die steeds maar gillen dat de PSP het veel beter gaat doen dan de DS.

Alsof ik rechtse mongooltjes aanspreek die ik probeer te overtuigen dat Bush niet deugt ofzo! AAAARGH!!!!
Of een pastoor overtuigen dat de bijbel net zo geloofwaardig is als de 8 uurige levensduur van de PSP.

Het beste wat je kunt doen is niet reageren & ook niet de psp aanvallen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')