Zag er erg mooi uit! Drie hondjes, een golden retriever pup, een zwarte labradorachtig pupje en een chiwawa (hoe schrijf je dat???), heb ik bezig gehouden met speeltjes. Zo heb ik even frisbee gegooid (Aport!), en een tennisbal rond laten stuiteren. Die chiwawa werd een beetje onder de voet gelopen door die drukke grote pups, dus daar heb ik extra aandacht aan gegeven.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omfg! Geef dan commentaar enzo!
Hoe was Nintendogs!?
Na een brainwave: Urbs was er ook bij, en ik dacht metroid-of-iets-wat-erop-lijkt (niet zo goed gekeken dus).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
Cool. Een van die twee titels die je vergeten bent zal wel Pokemon Dash zijn geweest? Beter lezen Lexie
Nee, dan heb ik ook even geen idee.
Ik hem daar waarschijnlijk niet bestellen veelste ver bij mijn woonplaats vandaan. (ik wou wel ff weten of je daar kunt reserveren, gewoon voor de zekerheid) Ik ga daar de demopods onveilig makenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:09 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom ga je een DS bij de mediamarkt kopen? Heb je bij die winkel ooit wel eens geprobeerd om iets te ruilen? Zo ja, dan weet je dat dat je minimaal een halve middag aan tijd kost. Ik begrijp dan ook niet waarom je een DS daar haalt terwijl hij de eerste tijd precies hetzelfde kost bij de dixons/bart smit/intertoys en daar zit dan wel goede garantie bij (naar mijn ervaring). De mediamarkt is prima voor cd's/dvd's/games maar apparatuur zou ik er nooit halen, vooral geen gevoelige apparatuur zoals de DS (waar je een redelijke kans hebt dat je een dode pixel hebt).
Het kan uiteraard ook goed gaan, maar als je de mogelijkheid hebt, dan zou ik het apparaat eerder bij de bart smit/intertoys halen, of natuurlijk bij een echte gamesshop.
*schouderklopjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:42 schreef Lexie het volgende:
Zo, dat was mijn eerste dag als Nintendo-DS promoboy. Is echt super om te doen, mensen vertellen over je hobbie. De meesten reageerden ook erg enthousiast, alhoewel ik vooral kinderen heb zien spelen op de demopods. Aan de andere kant, er zijn bijna alleen maar ouders en hun kinderen op zaterdagmiddag in het winkelcentrum, en wat bejaarden.
Een omaatje wilde wel eens weten wat Nintendo nu eigenlijk was, ze wist niet eens wat spelletjes zijn.
Heeft jullie winkel videobewaking? Zo ja, dan wist ik het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:43 schreef Slomy het volgende:
Wij hebben sinds gisteren in de winkel een DS demopod staan.
Vandaag heeft al iemand geprobeerd de DS eruit te halen, halve demopod gesloopt.
Snap dat mensen niet van het apparaat af kunnen blijven, maar om hem nou proberen te jatten![]()
Hehe, ik moest er vandaag een DS uitschroeven omdat de adapter los was gegaan. Daar was ik dus écht wel even mee bezig, minstens een kwartier. En zo'n demopod neem je ook niet zomaar meequote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:43 schreef Slomy het volgende:
Wij hebben sinds gisteren in de winkel een DS demopod staan.
Vandaag heeft al iemand geprobeerd de DS eruit te halen, halve demopod gesloopt.
Snap dat mensen niet van het apparaat af kunnen blijven, maar om hem nou proberen te jatten![]()
quote:Even down at a lower price the DS risks competition from another angle: games on mobile phones. 2005 is set to be the year phone-gaming blossoms, already the regular user base is in the millions. As phone screens get better and games become more prevalent, dedicated portable games machines will need to offer something stunningly different. The extraordinary screen and the beautiful gloss finish of the PSP does exactly that. The tiny DS screens and huge bulky form factor does not.
bronquote:Christmas 2005 will be the end of the DS. We hope Nintendo has the true next-generation GBA in a lab somewhere. It’s crucial to those of us who love videogaming that they have.
Lijkt me een beetje sterk.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:47 schreef mikando18 het volgende:
Is de DS al geschiedenis tegen het einde van dit jaar?
[..]
[..]
bron
Haha.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:47 schreef mikando18 het volgende:
[..]
[..]
bron
Nintendo fanboyquote:Op zondag 20 februari 2005 16:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Haha.
Sommige dwazen blijven maar actief.
Met het afraken van het onafkraakbare.
Het vermijden van het onvermijdbare.
Het misleiden van waar geen misverstand over kan bestaan!
NIN!!!! TEN!!!!! DO!!!!!! D!!!!!!! S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De DS gaat de geschiedenisboeken iig in, kan je van de PSP niet zeggenquote:Op zondag 20 februari 2005 15:47 schreef mikando18 het volgende:
[..]
[..]
bron
Of een pastoor overtuigen dat de bijbel net zo geloofwaardig is als de 8 uurige levensduur van de PSP.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat wordt ik helemaal fucking ziek van die debiele, irritant, kortzichtige tering truttige doomsayers die steeds maar gillen dat de PSP het veel beter gaat doen dan de DS.
Alsof ik rechtse mongooltjes aanspreek die ik probeer te overtuigen dat Bush niet deugt ofzo! AAAARGH!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |