nee je moet hem rustig in laten stromen, niet meteen met vage gerelateerde projectjes komenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zoals jimjim hier boven noteerde maar vagere gerelateerde projectjes zou je denk ik ook wel kunnen waarderen :
albums:
cLOUDDEAD -- Ten
The Herbaliser -- Blow Your Headphones
DJ Signify -- Sleep No More
RJD2 -- Deadringer
Roots Manuva -- Brand New Second Hand
klopt haar alter ego is what what ? , heeft op meerdere herbaliser albums meegeraptquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:11 schreef jimjim1983 het volgende:
Trouwens, nummer 2 van Blow your headphones, die vrouwelijke rapper, is dat Jean Grae?
ok dan. op die track rapt ze echt meesterlijk. heb wat nummers van haar eerste album geluisterd (als Jean Grae dus) en die vond ik wat minder. heeft ze als What What ook albums uitgebracht en zijn die beter?quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
klopt haar alter ego is what what ? , heeft op meerdere herbaliser albums meegerapt
btw , vagere gerelateerde albums komen eerder in de buurt van stonerrock dat the roots hoor
Company Flow - Funcrusher Plusquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:27 schreef TimoBasso het volgende:
Iemand nog wat tips voor deze verdwaalde gast![]()
Het album (E&A) lag gisteren in de bus (¤ 11,- bij Plato.nlquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die ga ik proberen te checken , btw cos , ookal heb ik het al genoeg aangeraden , zou ik toch een oordeel over Eyedea & abilities van jouw hebben (niet vanwege de rhymes , maar vanwege het interessante DJ work van Abilities , die btw ook de scratches op El-P's Fantastic Damage gedaan heeft)
11 euro joh? Ook maar effe bestellen dan, gave plaatquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het album (E&A) lag gisteren in de bus (¤ 11,- bij Plato.nl) en heb 'm inmiddels al gehoord.
Ik vind de beats lekker en mooi strak. Niets mis mee, maar ook nergens echt heel bijzonder. De cuts zijn idd slaaamming. Er zijn betere rappers, maar overall is dit gewoon een fijn album. En het doet me deugt dat er tegenwoordig nog leuke hiphop gemaakt wordt!
Sorry, ik lieg, ¤ 11,50quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
11 euro joh? Ook maar effe bestellen dan, gave plaat
Verdikkie, te laat.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry, ik lieg, ¤ 11,50![]()
Moet je er eigenlijk nog iets bij bestellen, want vanaf ¤ 16,- hoef je geen verzendkosten te betalen.
Thanks for the tips amigo's, trouwens Jeru the damaja -- The sun rises in the east,vind ik ook wel lekker flowenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Company Flow - Funcrusher Plus
Swollen Members - Balance
Latyrx - The Album
Aesop Rock - Labor Days
Mr. Lif - I Phantom
El-P - Fantastic Damage
King Geedorah - Take Me To Your Leader
zoiets...
geen probleem hoor , en laat idd ook ff weten wat je er van vindquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:42 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Thanks for the tips amigo's, trouwens Jeru the damaja -- The sun rises in the east,vind ik ook wel lekker flowen![]()
king geedorah - take me to your leader is ook lekker relaxed
quote:Light it up like the Dutch when the hash melt
Only time they see him is when they need him with the cash belt
volgens mij in D.Original op hetzelfde album (daarmee bedoel ik natuurlijk the sun rises in the east)quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe heet dat nummer trouwens van Jeru waarin hij zegt "I'm a dirty rotten scoundrel and my name is Jeru"?
Come Clean staat toch op Wrath Of The Math?quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
Come Clean is zo'n dope nummer van dat album.
hoe heet dat nummer trouwens van Jeru waarin hij zegt "I'm a dirty rotten scoundrel and my name is Jeru"?
[..]
nope, staat echt op Sun Rises...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Come Clean staat toch op Wrath Of The Math?
Wel een heel vet nummer inderdaad...
Die quote van Jeru komt van een possecut op GangStarr's Hard to Earn volgens mij (met Malachi the Nutcracker en Big Shug en nog een paar andere rappers). De ' Dutch' waar naar verwezen wordt gaat trouwens niet over Nederland, maar over het 'Dutchmasters' sigarenmerk . Dat is een merk uit Amerika die vaak worden gebruikt om blunts mee te rollen (net zoiets als Phillie blunts).quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
Come Clean is zo'n dope nummer van dat album.
en kom er net achter dat nederland genoemt wordt in Vaudeville Villain
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |