Okay dan! Ik ben wel benieuwd of je er verder iets van kan vindenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks Cos, ga ff op zoek.
aantal albums heb ik al, Masta Ace, EPMD en die van Lord Finesse![]()
Nee geen Twin Peaks, maar Mike Oldfield's Tubular Bells.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:21 schreef keeper het volgende:
Oeh, Twin Peaks-sample.
Die Eyedea & Abilities is trouwens vet.
en de soundtrack van Halloweenquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:27 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Nee geen Twin Peaks, maar Mike Oldfield's Tubular Bells.
Trouwens ook gebruikt in de intro van Ice T's debuut Rhyme Pays (nog een vet oldskool album trouwens!).
Laters!!
AA
Is trouwens niet de intro van Rhyme Pays, maar van Power (Ice T's tweede album).quote:
Gaafquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Pffew... wisselt nogal. Jaaaren stond "critical beatdown" van Ultra op 1, maar zelfs opgegeven moment heb je zo'n enorm dope album wel 's gehoord
In willekeurige volgorde zijn dit in iedergeval mijn favoriete albums:
[afbeelding]
Diamond Shell - the grand imperial Diamond Shell (91)
Tuff Crew - back to the wreckshop (89)
EMPD - strictly business (88)
Stezo - crazy noise (89)
JVC Force - doing damage (88)
Mwalk Productions - the union (89)
Lord Finesse & DJ Mike Smooth (90)
Masta Ace - take a look around (90)
Positively Black - positively black (89)
The New Style - independent leaders (89)
The Alliance - we could get used to this (88)
2 Live Crew - 2 live is what we are (86)
MC Shy D - got to be though (87)
Vooral die laatste twee albums hebben wel een enorme impact op me gehad door het geweldige scratchwerk.
Aaaaight! Heb je Live 'n Effect Posse ook al beluisterd? Tof hè.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Weer een lijstje van je die ik ff ga bewaren en uitpluizen...
Ik dacht altijd dat dat hetzelfde wasquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:27 schreef AboruAsli het volgende:
Nee geen Twin Peaks, maar Mike Oldfield's Tubular Bells.
Volgens the-breaks.com in Gotta Lotta Love van het album Home Invasion.quote:Trouwens ook gebruikt in de intro van Ice T's debuut Rhyme Pays (nog een vet oldskool album trouwens!).
Net eigenlijk pas, omdat ik vanmiddag op mn werk zat. Maar hij is inderdaad vet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aaaaight! Heb je Live 'n Effect Posse ook al beluisterd? Tof hè.
Ik had ook nog ff een lijstje gemaakt met zeer fijne 12" uit vervlogen tijden.
[lijst]
Dit zijn iig plaatjes die mij nog altijd kippevel bezorgen .
die ga ik proberen te checken , btw cos , ookal heb ik het al genoeg aangeraden , zou ik toch een oordeel over Eyedea & abilities van jouw hebben (niet vanwege de rhymes , maar vanwege het interessante DJ work van Abilities , die btw ook de scratches op El-P's Fantastic Damage gedaan heeft)quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aaaaight! Heb je Live 'n Effect Posse ook al beluisterd? Tof hè.
Ik had ook nog ff een lijstje gemaakt met zeer fijne 12" uit vervlogen tijden.
.....
Dit zijn iig plaatjes die mij nog altijd kippevel bezorgen .
Eyedea & Abilities heb ik (nog) niet. Ga er gelijk ff na opzoek. Wel heb ik Qwel & Maker (daar kwam je toch ook mee)? Vind ik wel geinig, beetje dezelfde doffe beats enzo, maar overall wel weer interessantquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die ga ik proberen te checken , btw cos , ookal heb ik het al genoeg aangeraden , zou ik toch een oordeel over Eyedea & abilities van jouw hebben (niet vanwege de rhymes , maar vanwege het interessante DJ work van Abilities , die btw ook de scratches op El-P's Fantastic Damage gedaan heeft)
Die heb ik een jaar geleden ofzo live gezien, als voorprogramma voor Immortal Technique.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:30 schreef AboruAsli het volgende:
Ben nu een cd van MacLethal aan het checken. Hele dope shit!
Check anders www.lethalville.com voor meer info.
Doet me met vlagen denken aan The Pharcyde en Looptroop. Check it zou ik zeggen!
Laters!!
AA
heeft iemand die voor mijquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
YZ -- Thinking of a Masterplan volgensmij
DJ Bass & L Rock. Ik ken ze, omdat we met 2 Outta Millions een paar keer met ze opgetreden hebben. We hebben ook contact gehad met hun label, Provoque destijds. Heb de lp nog wel.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:33 schreef danni het volgende:
Hey jaren gelden was een eindhovense groep genaamd D.A.M.N.
Ik heb volgens mijn nog een cd-singltje van ze liggen (ergens)
Genaamd peace (is the word), best vet gdaan.
Wie kent ze en kan me beetje background info geven?
Trouwens afentoe komt die low-pass uit met een nummer waarvan ik denk VETTE BEAT!!!
Die 'get right' is best ok.. (saxofoon over hyped-ass drums)
D.A.M.N. Oh ja, Don't Accept Mass Notion.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:33 schreef danni het volgende:
Hey jaren gelden was een eindhovense groep genaamd D.A.M.N.
Ik heb volgens mijn nog een cd-singltje van ze liggen (ergens)
Genaamd peace (is the word), best vet gdaan.
Wie kent ze en kan me beetje background info geven?
Trouwens afentoe komt die low-pass uit met een nummer waarvan ik denk VETTE BEAT!!!
Die 'get right' is best ok.. (saxofoon over hyped-ass drums)
kan je hem aub mailen naar sanjayy[at]gmail[dot]com alsvast bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Keb 'm wel. Help me er ff aan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |