Gelijk gebookmarked!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dope sites kom je steeds mee![]()
mijn site-je is af voor de time being, klik maar eens op mijn huisje![]()
wat voor festival is dat en waar is het?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:20 schreef Quannum het volgende:
hmmm, knop was er niet omdat ik niet ingelogd was. nevermind
Iemand van plan deze zomer naar Dour-festival te gaan? Tot nu toe bevestigd: DJ Spinna, The Herbaliser, Rahzel, maar er zullen nog wel volgen. Vorig jaar was ik voor de eerste keer geweest en dat beviel mij goed. Dit jaar dus zeker terug!![]()
De beste hiphop albums volgens Kink.quote:41 (--) Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back
44 (--) Beastie Boys - Ill Communication
54 (--) Osdorp Posse - Geendagsvlieg
67 (--) Beastie Boys - Licensed To Ill
80 (--) De La Soul - 3 Feet High And Rising
94 (--) Wu Tang Clan - Enter The Wu-Tang
niet slecht, ook al ben ik het er absoluut niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
De beste hiphop albums volgens Kink.
Def P heeft een programma bij Kinkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet slecht, ook al ben ik het er absoluut niet mee eens.
wel vaag dat Osdorp Posse zo hoog staat, of is dat album echt zo goed?
Zoals welke? Ik weet dat ie veel gesampled heeft van bijv. George Clinton & Paliament, maar complete nummers?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nu trouwens wat orignele nummers waarvan Dre gesampled heeft en die gast heeft voor zijn beste beats echt bijna hele nummers letterlijk gekopieerd![]()
Wat ik van hem gehoord heb vind ik het maar niks. Een plaat als "Down met jou" verdient bij mij géén credit; en Kutmarokkanen is om over te zwijgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:07 schreef Hellrazor het volgende:
wat vinden jullie van raymzter ?
ik vond wou eerlijk gezecht nooit iets van hem weten vawege kut marrokanen![]()
maar ik heb zijn 1e album(Rayalistish) gechekt en die was het zeker wel waard een best goed album
en zijn 2e album(Rayacties vind ik qwa lyrics echt een nederlands meesterwerk eindelijk een nederlandstalige rapper met goede lyrics![]()
hij kopieert natuurlijk nummers niet 100% maar bijvoorbeeld G's & Hustlaz lijkt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel op het origineel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:58 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Zoals welke? Ik weet dat ie veel gesampled heeft van bijv. George Clinton & Paliament, maar complete nummers?
Down met jou is echt een kutplaat en Kutmarokkanen is ook niet al te best maar hij heeft zeker wel wat vette nummers, ken je die smookbreek mix van opgezwolle en raymzter? die nummers van hem die daarop staan zijn vet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:00 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Wat ik van hem gehoord heb vind ik het maar niks. Een plaat als "Down met jou" verdient bij mij géén credit; en Kutmarokkanen is om over te zwijgen.
Hoewel zijn bijdrage aan Zure Overval op Extince's laatste album wel weer okay was.
qwa beats vind ik hem niet super maar qwa lyrics wel beter als de meeste nederlandserappersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Down met jou is echt een kutplaat en Kutmarokkanen is ook niet al te best maar hij heeft zeker wel wat vette nummers, ken je die smookbreek mix van opgezwolle en raymzter? die nummers van hem die daarop staan zijn vet.
Heb dat nieuwe album nu geluisterd en vind 'm niet bijzonder. er staan wel wat leuke nummers op maar ook een groot aantal slechte.
Heb je echt een optreden van Opgezwolle gezien of was dit samen met Kubus en de aanhang (zoals Jawat e.d)?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:34 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gisteravond dus een optreden van Opgezwolle en dat was vrij vet. Lekkere rauwe hiphop, alleen had het wel een hoog schreeuw-gehalte zo nu en dan en daar ben ik niet echt een liefhebber van. Maar dat neemt niet weg dat ze wel goed waren. Delic was erg cool met zn gescratch en die hele Stickert is gewoon vetHet geluid was alleen niet zo best had ik het idee.
zat ie weer met een sigaret half in z'n mond te scratchen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:34 schreef Mar10Segovia het volgende:
Delic was erg cool met zn gescratch en die hele Stickert is gewoon vet![]()
Ik vind zijn aanwezigheid op stage echt lauw hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zat ie weer met een sigaret half in z'n mond te scratchen?![]()
Ja het was Opgezwolle, maar ze deden ook wat nummers van Buiten Westen. Strik je veter uiteraard... en die Jawat deed o.a. mee met dat nummer Koppensnellers.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Heb je echt een optreden van Opgezwolle gezien of was dit samen met Kubus en de aanhang (zoals Jawat e.d)?
Opgezwolle vind ik on stage echt geen schreeuwact; maar met Kubus erbij enzo wordt het dat al wat sneller.
Jup. peukje, biertje erbij... Ik mag die gast wel, heb ook voornamelijk naar hem staan kijken eigenlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zat ie weer met een sigaret half in z'n mond te scratchen?![]()
en ik heb nu eindelijk Back to Wreck Shop van de Tuff Crew helemaal, erg leuk album.
ja die heb ik al voor de helftquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:19 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Jup. peukje, biertje erbij... Ik mag die gast wel, heb ook voornamelijk naar hem staan kijken eigenlijk
En Danger Zone van Tuff Crew ken je al?
My Part Of Town
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |