vette lineup , maar haarlem valt qua treinverbinding amper te doenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:59 schreef Snoop_Dogg het volgende:
Jaa kreeg vandaag te horen dat Killa Priest naar h'lem komt !! een ( voor mij ) favo wu tang member komt naar m'n home town!!
vr 8 Committee Hiphop Party: The Maccabeez (Usa) feat. Killah Priest, Timbo King & Hell Razah (Black Market) + Ra the Rugged Man (Usa) + Supercharger Records presents: MOD The Black Marvel, Ciph Barker, Propaganda, Dirty Needlez & Jordan River Banks 12,50 patronaat
volgensmij heeft jeru zo'n 2-4 vergelijkbare tracks op z'n andere albums gemaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Come Clean staat toch op Wrath Of The Math?
Wel een heel vet nummer inderdaad...
ja idd. is hij toevallig ook moslim?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wel macaber dat op de cover van the sun rises inn the east het wtc in new york in de fik staat
Tja, ik hoef waarschijnlijk niet de hoes van dat The Coup album dat een paar dagen voor (of na) 11 september zou uitkomen hier te posten hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wel macaber dat op de cover van the sun rises inn the east het wtc in new york in de fik staat
Hee, super manquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:19 schreef Quannum het volgende:
hoi, ik zet hier nog maar een paar linkjes neer. (Een goed begin om je hd weer vol te pleuren
Van allmusic:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:14 schreef keeper het volgende:
[..]
Tja, ik hoef waarschijnlijk niet de hoes van dat The Coup album dat een paar dagen voor (of na) 11 september zou uitkomen hier te posten he.
Of het was een erg zieke marketingstunt, want wie had ooit van The Coup gehoord?
Hij is idd mooiquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.bape.nl/misc/video/snoop_borsato_reclame.wmv
Voor de volledigheid dan maar de hoes van The Coup - Party Musicquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:16 schreef jimjim1983 het volgende:
heb wat nummers van haar eerste album geluisterd (als Jean Grae dus) en die vond ik wat minder. heeft ze als What What ook albums uitgebracht en zijn die beter?
en op "hands on experience pt. II" van the high & mighty. grappig nummer.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nope als what what heeft ze volgensmij alleen feats gehad op een paar herbaliser albums , en misschien ook dat beat minerz album (alhoewel ik niet zeker weet of ze daar onder dat ae rapt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |