quote:
Op pagina 1 zie ik staan:
quote:
From the wide variety of worldwide researches and opinions we will display the hard facts which will would be valid even under the scrutiny of a scientific technical examination.
Maar als ik dit plaatje bekijk:
the pentagon >> Pentagon, offices OK
![]()
de brand van het vliegtuig heeft toch nooit op die bovenste verdiepingen gewoed? De brand woedde alleen op de onderste verdieping en de verdieping daarboven, op de plek waar het vliegtuig in crashtte. Dat is ook te zien op die foto. Vervolgens is pas later dat stuk ingestort. Het is dan toch helemaal niet raar dat kantoormeubels zoals te zien op die bovenste verdiepingen helemaal niet aangetast zijn? We weten dat de plafonds + muren brand en bom werend waren.
Ik vind het daarom heel vreemd dat ze beweren harde feiten te laten zien. Dat zijn helemaal geen harde feiten.
Dit plaatje ook:
the pentagon >> Pentagon smoke, facade still standing
![]()
Ten eerste zie je hier al dat de brand puur op de onderste 2 verdiepingen woedt. Ten tweede hebben ze het er hier over dat de brand buiten niet aan het woeden is, maar binnen. Dat vinden ze blijkbaar raar. Het vliegtuig is de pentagon binnen gecrashed. Dat ding blijft dan echt niet 2 meter achter de muur liggen, maar schiet naar binnen. Het is dan toch ook niet raar dat de brand binnen aan het woeden is en je aan de buitenmuur bijna geen vuur ziet? Zo raar is dat toch niet om aan te nemen? Ook weer geen, zoals ze zelf roepen, 'harde feit'.