abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25098031
National geographic was zoals merovingian (of was het iemand anders?) zei in handen van de illumanitie?
pi_25098128
Mja, hier werd steeds afgegeven dat je die afleveringen zeker moest bekijken omdat daar veel in verklaard wordt ... mooi niet dus ... hier op 't forum is meer verklaard dan in gans die aflevering !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:51:34 #28
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25098198
Scherp opgelet Unclescorp. Beetje jammer van National Geographic want die maken zover ik weet niet vaak echt van dit soort 'fouten'. Ergens kan ik het wel waarderen dat dit soort gebeurtenissen goed in de gaten worden gehouden.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25098280
Idd livEliveD, het voordeel was dat ik er al zoveel over wist voor ik naar die docu keek.
Anderen weten praktisch van niets, zien die documentaire en zijn overtuigd van wat er gebeurd is.
Zo'n beetje te vergelijken met hoe Redux de motiveringen van believers uitlegt ... ze zien wat suggestieve desinformatie en ze zijn er mee weg
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:55:10 #30
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25099370
quote:
Op pagina 1 zie ik staan:
quote:
From the wide variety of worldwide researches and opinions we will display the hard facts which will would be valid even under the scrutiny of a scientific technical examination.
Maar als ik dit plaatje bekijk:
the pentagon >> Pentagon, offices OK

de brand van het vliegtuig heeft toch nooit op die bovenste verdiepingen gewoed? De brand woedde alleen op de onderste verdieping en de verdieping daarboven, op de plek waar het vliegtuig in crashtte. Dat is ook te zien op die foto. Vervolgens is pas later dat stuk ingestort. Het is dan toch helemaal niet raar dat kantoormeubels zoals te zien op die bovenste verdiepingen helemaal niet aangetast zijn? We weten dat de plafonds + muren brand en bom werend waren.
Ik vind het daarom heel vreemd dat ze beweren harde feiten te laten zien. Dat zijn helemaal geen harde feiten.

Dit plaatje ook:
the pentagon >> Pentagon smoke, facade still standing

Ten eerste zie je hier al dat de brand puur op de onderste 2 verdiepingen woedt. Ten tweede hebben ze het er hier over dat de brand buiten niet aan het woeden is, maar binnen. Dat vinden ze blijkbaar raar. Het vliegtuig is de pentagon binnen gecrashed. Dat ding blijft dan echt niet 2 meter achter de muur liggen, maar schiet naar binnen. Het is dan toch ook niet raar dat de brand binnen aan het woeden is en je aan de buitenmuur bijna geen vuur ziet? Zo raar is dat toch niet om aan te nemen? Ook weer geen, zoals ze zelf roepen, 'harde feit'.
pi_25099421
Dit is ook een mooie:

We zien bij beide foto's eigenlijk eenzelfde grote gat. Op de onderste foto zie je 2 pentagon foto's staan. Ten eerste moet het getekende vliegtuig al een stuk naar beneden (lekker suggestief getekend door die gasten ) ten tweede zie je een gat met vergelijkbare grootte in zowel het pentagon als in de wtc.
Volgens mij staat die hele site vol met suggestieve 'harde feiten'.
pi_25099549
Net als National Geographic dus ... alleen is dat suggestieve desinformatie voor de non-believers
pi_25099647
Als jij naar de foto's op die plaatjes kijkt, unclescorp, wat zie jij dan?
pi_25099820
Ik zie vanalles

Maar je hebt gelijk dat ze dat vliegtuig te hoog hebben getekend .... geen enkel rationeel denkend mens zou een vliegtuig lager tekenen maar soit

Als het echt zo laag vloog en beginnen naar links hellen en de linkervleugel de grond geraakt heeft ... dan zou daar imo meer zichtbaar van moeten zijn op de grond. NG sprak zelfs dat er stukken vleugel in de grond zaten ? Bekijk de proporties op de foto's en en draai het vliegtuig nog wat meer naar links zodat de vleugel de grond raakt ... moet motor dan ook niet de grond raken ?

Wat je niet hebt opgemerkt Redux op die foto's is dat er idd nog palen van het helikopterpad rechtstaan ... niet echt logisch wetende dat het vliegtuig daarvoor al palen op zijn weg geramd had ... maar die net voor het gebouw niet ? En het vliegtuig is nochtans op het gelijkvloers gecrasht .. dus die palen zouden weg moeten zijn ....

(zie bovenste foto v/h Pentagon met de getekende boeing-afmetingen ... rechts van de rechtermotor zie je een witte paal staan ... die had zeker geraakt moeten zijn, wetende dat ze het vliegtuig nog te hoog getekend hebben , zoals je zelf net zei ...)
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:55:36 #36
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25099965
volgens mij is het een "Hard Fijt" dat redux weer problemen met begrijpend lezen heeft ! waarbij ik niet zeg dat ik 100 % achter deze genoemde fijten sta
pi_25100071

Ten eerste is het vliegtuig onder een hoek het pentagon ingevlogen, ten tweede is het vliegtuig het pentagon ingevlogen.
Er zijn grote foto's gemaakt van bovenaf beschikbaar, volgens mij moet je daarop de afgelegde route kunnen zien, en moet je dus kunnen zien of die palen die nu nog rechtopstaan op de route van de boeing lagen.
pi_25100174
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:55 schreef merlin693 het volgende:
volgens mij is het een "Hard Fijt" dat redux weer problemen met begrijpend lezen heeft ! waarbij ik niet zeg dat ik 100 % achter deze genoemde fijten sta
Ja, het is heel leuk hoor dat je roept dat ik problemen heb met begrijpend lezen, maar het zou jou sieren als je me wees op die punten waar ik problemen heb met begrijpend lezen.
Dus waar in m'n posts lees ik verkeerd?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:13:22 #39
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25100239
daar zijn we al geweest

of je doet het erom of je ziet het echt niet , wat bijde genoeg reden is om niet met jouw in discussie te gaan
pi_25100294
Je kan me er toch gewoon op wijzen?
Volgens mij kun je dat niet omdat ik wel degelijk gelijk heb wat ik post, anders had je me wel gewezen op de punten waar ik verkeerd zat.
pi_25100316
Hela hela ... niet direct gaan zeggen dat ge automatisch ook gelijk hebt met wat ge post hé !
pi_25150640
Hele rits off-topic posts verwijderd.

Theekransjes mogen jullie op MSN gaan houden. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25160458
verdacht zaakje.

tvp.
pi_25253763
quote:
Zoals Merovingian al opperde, de VS wist van de komst van de aanslagen af. Hij doet het niet reageren op die waarschuwingen af alszijnde dat men de aanslagen heeft laten gaan.
Wil je me aub geen woorden in de mond leggen? Je bent nog te jong om te snappen in welke context die opmerking was geplaast. (al ben ik het er niet mee oneens)

Maar nu iedereen eindelijk uitgeluld is over het Pentagon, zou ik dit filmpje eens checken:

Mad Cow - wat er rond het Venice Airport gebeurde - deel zoveel

Die hele wereld is zo lachwekkend.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_25274780
tvp

En wij maar discussieren over de zichtbare details, terwijl het achter de schermen nog veel erger is ...
pi_25355506
@Redux

Waarom open je niet zelf een topic voor believers van de officiele lezing?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:38:21 #48
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_25369004
Geen idee waar we met dit topic onderhand zijn, maar ik botste weer tegen *iets* leuks op...
Ik denk dat velen van jullie dit gifje wel kennen waar je achter het WTC op 9-11 iets heel snel langs ziet flitsen (een UFO? een straaljager? brokstukken?)

Nou staan er bij deze site een paar filmpjes([ right clik&save as] filmpje 1 filmpje 2 filmpje 3 ) die ik erg grappig vind.
Ze zijn zo te zien van een aziatisch TV station en je ziet duidelijk door het beeld, los van het vliegtuig wat zich in de tweede toren boord, iets anders flitsen wat heel erg snel gaat.
De filmpjes zijn klein, dus makkelijk te bekijken en ze lijken best authentiek
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_25376410
[Redux-mode] dat is een vogel
pi_25400161
Erg oud. De laatste 2 zijn overduidelijk vogels. De eerste heeft de beweging van een vogel op de voorgrond, maar geen enkel bewerkingsprogramma dat ik heb accepteert de film, dus kan het niet vertragen. Lijkt van achter het gebouw te komen.

Maargoed, als iemand wilt geloven dat het een buitenaards ruimteschip is...ook goed.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')