huh, gelukkigquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden was dat waarschijnlijk wel in het nieuwsbericht vermeld. En niet met een bijzin of zo.
Wanneer ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden dan was het mischien geen nieuws geweest?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden was dat waarschijnlijk wel in het nieuwsbericht vermeld. En niet met een bijzin of zo.
en toen werd je wakkerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
het was normaal geweest als Nederlanders ook achter dieven aan gaan
maar nee ze kijken alleen toe![]()
Nee dat is het punt juist.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:23 schreef PJORourke het volgende:
Heel leuk en aardig, maar die lui doen gewoon hun burgerplicht. Is dat al nieuws tegenwoordig?
Het lijkt een overgeschreven politiebericht.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:03 schreef oheng het volgende:
Eigenlijk is dit pure propaganda, bedoeld als krampachtig middel om marokkanen toch maar in een goed daglicht te zetten. Want Nederlanders (en andere groepen) doen dit op dagelijkse basis. En waar is de dader eigenlijk? Die hebben ze verdomme gewoon laten lopen!!!
Dat dit in het nieuws komt is eigenlijk heel, heel triest.
nee hoor, die slaan ze in elkaar en dan is half Fok over de zeik, want het is buiten proportioneel geweld, want het was maar een tasje..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
het was normaal geweest als Nederlanders ook achter dieven aan gaan
maar nee ze kijken alleen toe![]()
Ach.. je moet maar zo denken: Zij zaten tenminste buiten achter tasjesdieven aan. Als die dame op jouw hulp had moeten wachten had ze haar tas niet terug gekregen, want jij zat ondertussen achter je PCtje op Marokkanen te zeikenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:23 schreef PJORourke het volgende:
Heel leuk en aardig, maar die lui doen gewoon hun burgerplicht. Is dat al nieuws tegenwoordig?
Ik zie de connectie tussen geen respect en dood niet echt..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:44 schreef Re het volgende:
[..]
nee he geen respect, dood moeten ze al die Marokkanen, tís al te laat...
Als je geen respect voor ze toont maken ze je dood!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:37 schreef dewd het volgende:
[..]
Ik zie de connectie tussen geen respect en dood niet echt..![]()
als je als 94er nog buiten kan lopen in je up ben je nog fysiek nog behoorlijk fit en zal het in je hoofd ook nog wel goed zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 06:01 schreef oheng het volgende:
Hoe vaker ik dit bericht zie, hoe vager het wordt. Hoe kan een 94 jarige weten of iemand een marokkaan is of niet? Ik ken een aantal 90 jarigen, maar hun zintuigen (en geheugen) zijn nou niet om naar huis te schrijven. Hier klopt echt helemaal niks van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |