abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25048993
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Als ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden was dat waarschijnlijk wel in het nieuwsbericht vermeld. En niet met een bijzin of zo.
huh, gelukkig
  zaterdag 12 februari 2005 @ 00:09:32 #27
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25049454
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Als ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden was dat waarschijnlijk wel in het nieuwsbericht vermeld. En niet met een bijzin of zo.
Wanneer ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden dan was het mischien geen nieuws geweest?
Koranfascisme bedankt Islam
pi_25049484
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 23:21 schreef Meki het volgende:

[..]

het was normaal geweest als Nederlanders ook achter dieven aan gaan
maar nee ze kijken alleen toe
en toen werd je wakker
pi_25049493
das ook niet zo moeilijk he
als je al weet dat die vrouw wordt beroofd
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_25049495
Yeeey!
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_25049652
OKe, en nu word er duidelijk bij gezet dat het marokkanen zijn die het tasje hebben teruggebracht.
(goeie actie natuurlijk, daar niet van)

Maar waar ik ziek van word is, dat als de marokkaantjes weer eens negatief in het nieuws zijn, dat dan de identiteit niet word genoemd....
nu doen ze eens iets goed, en dan moet het weer nadrukkelijk vermeld worden dat de marokkanen de redders waren BAHHH..
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 00:23:39 #32
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25049719
Heel leuk en aardig, maar die lui doen gewoon hun burgerplicht. Is dat al nieuws tegenwoordig?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 12 februari 2005 @ 00:26:43 #33
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25049780
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 00:23 schreef PJORourke het volgende:
Heel leuk en aardig, maar die lui doen gewoon hun burgerplicht. Is dat al nieuws tegenwoordig?
Nee dat is het punt juist.
Ze hebben hun burgerplicht verzaakt. Ze zijn niet met een signalement naar de politie gegaan en bovendien hebben zij geen aanhouding(en) verricht waartoe zij wel gerechtigd zijn.
pi_25049875
Dit is dan een tas snel terug. Helaas moeten er voor 1 teruggebrachte handtas eerst 1000 handtassen gestolen worden, die niet terugkomen.

Toevallig vanmiddag in editie nl een proef op de som met een portomonee. Er was er maar een die de portomonee gelijk meenam - toevallig een muis dan - en GELIJK leeghaalde. Bij navraag bleek de persoon geen portomonee gevonden te hebben. Als er dan gezegd werd dat het gezien is en op band staat, geeft die muis toch toe en geeft de portomonee leeg terug. Lekker.

Kortom, het bericht is leuk, de gedachte is leuk, maar zo onrealistisch
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_25049970
Ja ik ook, het is in scene gezet. De vrouw was zelf ook muis :/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_25050460
Eigenlijk is dit pure propaganda, bedoeld als krampachtig middel om marokkanen toch maar in een goed daglicht te zetten. Want Nederlanders (en andere groepen) doen dit op dagelijkse basis. En waar is de dader eigenlijk? Die hebben ze verdomme gewoon laten lopen!!!

Dat dit in het nieuws komt is eigenlijk heel, heel triest.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 01:15:29 #37
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25050625
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:03 schreef oheng het volgende:
Eigenlijk is dit pure propaganda, bedoeld als krampachtig middel om marokkanen toch maar in een goed daglicht te zetten. Want Nederlanders (en andere groepen) doen dit op dagelijkse basis. En waar is de dader eigenlijk? Die hebben ze verdomme gewoon laten lopen!!!

Dat dit in het nieuws komt is eigenlijk heel, heel triest.
Het lijkt een overgeschreven politiebericht.
http://www.politiemwb.nl/news_nieuw.asp?ParentID=7&artikelID=4590
Wanneer de betrokken politiemedewerkers de jongens slechts willen bedanken, dan verrichten zij hun taak duidelijk onvoldoende. Opsporing is ook een politietaak hoewel dat door sommige dienders nog weleens vergeten wordt.
pi_25052592
Hoe vaker ik dit bericht zie, hoe vager het wordt. Hoe kan een 94 jarige weten of iemand een marokkaan is of niet? Ik ken een aantal 90 jarigen, maar hun zintuigen (en geheugen) zijn nou niet om naar huis te schrijven. Hier klopt echt helemaal niks van.

En inderdaad, de politie wil ze bedanken? Alleen bedanken? Nomaal gesproken wil de politie in contact komen met getuigen, maar als het om straatrovers gaat, volstaat bedanken?

Hier klopt echt geen fuck van.
pi_25052800
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 23:21 schreef Meki het volgende:

[..]

het was normaal geweest als Nederlanders ook achter dieven aan gaan
maar nee ze kijken alleen toe
nee hoor, die slaan ze in elkaar en dan is half Fok over de zeik, want het is buiten proportioneel geweld, want het was maar een tasje..

de juiste reactie op dit soort nieuws is dus : Levensgevaarlijk, laat dat aan de politie over, bel gewoon dus 112.
Achter een dief aanrennen, daar escaleren de dingen alleen maar van, of de dief trekt een mes, of de achtervolgers slaan compleet door en......

en nu mijn reactie : goeie zaak, ik hoop dat de dief letterlijk flink op zijn bek gegaan is, geslagen mag ook
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25052833
Ik wil de juich-stemming niet verstoren, maar even een klein vraagje:

Is de inhoud van de tas ook geretourneerd
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_25052926
Er zat niets in de tas, het was een 'lok-oma'
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25053202
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 00:23 schreef PJORourke het volgende:
Ach.. je moet maar zo denken: Zij zaten tenminste buiten achter tasjesdieven aan. Als die dame op jouw hulp had moeten wachten had ze haar tas niet terug gekregen, want jij zat ondertussen achter je PCtje op Marokkanen te zeiken
pi_25053604
Een goede actie van die jongens. Helaas waren ze zelf de bak in gedraaid als het nodig was om de daders wat klappen te verkopen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:27:12 #44
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:33:31 #45
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25053951
goed bezig
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:45:34 #46
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25054140
nee ,amn. het was gewoon een training.
Ali A en B zeiden tegen Ali C dat hij die tas moest stelen en daarna zouden A en B achter C aangaan om later te zeggen of hij het goed deed of niet.
dus eik was dit een Jihad Trainingskamp. whehehehehhee

wel goede actie al ben ik ook achter een dief aangegaan die de spullemn gewoon teruggaf.
niet gepakt helaas.
pi_25054911
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:44 schreef Re het volgende:

[..]

nee he geen respect, dood moeten ze al die Marokkanen, tís al te laat...
Ik zie de connectie tussen geen respect en dood niet echt..
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:41:41 #48
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_25054970
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:37 schreef dewd het volgende:

[..]

Ik zie de connectie tussen geen respect en dood niet echt..
Als je geen respect voor ze toont maken ze je dood!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_25055099
Goede zaak van die jongens, dat vele hun voorbeeld mogen volgen!
eeeh
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:50:47 #50
81237 releaze
best of both worlds
pi_25055966
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 06:01 schreef oheng het volgende:
Hoe vaker ik dit bericht zie, hoe vager het wordt. Hoe kan een 94 jarige weten of iemand een marokkaan is of niet? Ik ken een aantal 90 jarigen, maar hun zintuigen (en geheugen) zijn nou niet om naar huis te schrijven. Hier klopt echt helemaal niks van.
als je als 94er nog buiten kan lopen in je up ben je nog fysiek nog behoorlijk fit en zal het in je hoofd ook nog wel goed zitten.
daarnaast,
die omas van 94 leven hoogstwaarschijnlijk al langer tussen de buitenlanders dan jij en ik. Dus ik betwijfel het dat ze het verschil tussen een "Marokkaan" nederlander of neger niet ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')