Prima zaak natuurlijk, maar dat lijken me overbodige woorden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:58 schreef Blikvanger het volgende:
Oosterhout - Een 94-jarige mevrouw uit Oosterhout meldde bij de politie dat zij op maandag 7 februari rond 16.00 uur was beroofd van haar handtas. Toen ze op weg was van het bejaardencentrum Buurstede naar het winkelcentrum Zuiderhout griste een nog onbekende jongeman de handtas uit haar rollator.
Dat gebeurde ter hoogte van de derde flat aan het Paterserf, op het moment dat de vrouw het zebrapad wilde oversteken.
Vrijwel gelijktijdig zetten twee andere jongens de achtervolging in en kwamen binnen twee minuten al weer terug met de tas triomfantelijk in de hoogte. De vrouw kreeg haar tas direct weer terug.
Toen ze vroeg hoe zij hen kon bedanken, gaven ze aan dat dit niet nodig was. De 94-jarige mevrouw verklaarde dat zowel de dader, als haar redders jongens waren van Marokkaanse afkomst.
Vanzelfsprekend is de politie uitermate te spreken over dit kordate optreden en zou dan ook graag in contact komen met deze jongens om ze persoonlijk te bedanken.
Bron: Blik op Nieuws
Even ter vermelding en wil graag de meningen horen van de mede-fokkers
En hoe is dat nu dan bewezen? Kom je wel eens buiten?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef Klonk het volgende:
netjes, en maar weer eens het bewijs dat een kleine groep het verneukt voor de rest.
mag ik cijfers zien dat er maar een kleine groep is? Volgens mijn bronnen (o.a. CBS) is het nog altijd een minderheid van de bevolkingsgroep die zich met criminaliteit en terreur etc. bezighouden. Echter zijn er mensen hier in Nederland die Marokkanen, ook al zijn het voorbeeldige mensen, vuil aankijken omdat er andere marokkanen zijn die in de criminaliteit zitten. Zijn er mensen die geen enkele marokkaan meer aannemen in hun bedrijf omdat er een paar rotte appels tussen zitten... dat vind ik gewoon kortzichtigquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:21 schreef Anduril_21 het volgende:
[..]
En hoe is dat nu dan bewezen? Kom je wel eens buiten?
Volgens mij horen deze gasten eerder bij een kleine groep van goede marrokanen.
Omdat het niet hun tas was.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:59 schreef machteld het volgende:
Waarom hebben die jongens geen aangifte van diefstal gedaan?
Net zoals jij je aangesproken voelt als blanke voetbalhooligans de zaak slopen, hè? Dan is het jouw taak om het recht te zetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:13 schreef gtotep het volgende:
De beste remedie tegen kleine criminaliteit is het "terecht zetten" door "soortgenoten"
Als ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden was dat waarschijnlijk wel in het nieuwsbericht vermeld. En niet met een bijzin of zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:27 schreef Aegir het volgende:
willen we ook weten HOE ze hun mede-marokaan hebben gestopt![]()
of is dat een vraag die ik beter niet kan stellen![]()
huh, gelukkigquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden was dat waarschijnlijk wel in het nieuwsbericht vermeld. En niet met een bijzin of zo.
Wanneer ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden dan was het mischien geen nieuws geweest?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ze hem hadden neergeschoten/gestoken of anderszins met geweld hadden tegengehouden was dat waarschijnlijk wel in het nieuwsbericht vermeld. En niet met een bijzin of zo.
en toen werd je wakkerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
het was normaal geweest als Nederlanders ook achter dieven aan gaan
maar nee ze kijken alleen toe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |