quote:The LS430 takes over from the current Lexus flagship, the LS400. As the LS400 did when it was first launched, the LS430 sets out to re-write rulebooks on performance, refinement and quality for luxury cars.
Now powered by a 4.3-litre V8 engine, equipped with the award winning VVT-i (Variable Valve Timing Intelligence), the new LS430 produces 282hp (DIN) at 5,600rpm, and delivers the massive torque of 417Nm at 3,500rpm to ensure smoothness and heightened performance.
quote:In true Lexus fashion, the car offers an array of innovative performance and comfort features, ranging from rear seats that massage to a state of the art Mark Levinson sound system. The air-suspension equipped version of LS430 boasts the lowest Cd figure (0.25) of any car in the segment, further improving quietness, efficiency and stability.
Met deze snelheidquote:
nieuwe auto kopen werkt denk ik het bestquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
Feli Tjabbo![]()
Doet me herinneren dat ik de V-snaar van mn auto nog moet spannen, mn claxon repareren, en ff checken waarom dat kut zo slecht start elke keeren als belangrijkste: ervoor zorgen dat die tering cd-speler niet meer overslaat
En die ga jij dus betalen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
nieuwe auto kopen werkt denk ik het best
goh jij ook alquote:
dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:56 schreef Tjabbo het volgende:
Morgen karbomeet
Kijken of er meer volk komt dan op de laatste pta meet
ik vertrek al om 0800......quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
ga dan ook in de randstad wonenik sta om 08u op en dan ben ik er nog veel te vroeg maar kan ik wel meeliften ipv dat gore ov
thanxzquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
ja, ik ga tv kijken
eet smakelijk TF
kijken wie er eerder isquote:
Ik koos voor Loner Design, in Venlo. Snel, makkelijk en handigquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:56 schreef Hugster het volgende:
je ondertitel![]()
waar moest dat alarm ook al weer vandaan komen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik koos voor Loner Design, in Venlo. Snel, makkelijk en handig.
nee maar ik loop de rest van de week te kutkammen, alleen vrijdag ochtend en de zaterdag ff werkenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 03:00 schreef D-Devil het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik werken moest.
kutkammen staat in dit deel van het land voor niksenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 03:06 schreef D-Devil het volgende:
Ach dit weekend weer niet, heb niet veel boeiends gepland, rustig aan.
.
Onder de rivieren, weet je nog...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 03:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
kutkammen staat in dit deel van het land voor niksen
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:59 schreef Fugie het volgende:
opel start niet![]()
ik denk dat accu beetje leeg is ofzo, hoe kan ik dat teste ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee zijn mijn problemen niet, mijn opel start goed, cd speler werkt normaal en de rest ook![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef Fugie het volgende:
nee nix, ga nu ff startkabels gebruiken enzo
Meet je accu na en kijk even of er in elke cel nog genoeg vloeistof zit, dat is zo gedaan en anders vul je hem bij met gedestilleerd water totdat de elektroden weer onder de vloeistof staan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:29 schreef Fugie het volgende:
startkabels![]()
hij deed het weer gelijkFf wat kilometers gereden en hopelijk als ik weer wil rijde doet ie het weer. Anders ff langs de garage.
mjah, beetje vaag hoor. Ook aangezien mijn alarm dus is afgegaan om 1 of andere reden :s (miss wle heel de nacht, hoor je toch niet zo goedquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:51 schreef BoJo het volgende:
Had ik vorig jaar ook rond deze tijd, stond ie tijdje stil en was koud geweest. Accu gaar. Kwam ook omdat ik toen die bassding en versterker aan had gesloten en gelijk me accu leeg trok
prima toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:05 schreef BoJo het volgende:
Ik ben net terug van de garage, kleine beurt en diagnose dat mijn startmotor niet veel langer meer zal leven (maar dat wist ik al een jaar)
Koppelingmeuk na laten kijken en niks kunnen vinden, was ook droog alles zei ie.
Jawelquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
prima toch?
mijn waggi () schakelt sinds gister een beetje stroef
ja zo opeens schakelde ie ff stroef, en na een paar uur was het weer weg ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jawel![]()
maar ik zie toch kleine plasjes/plekken op m'n parkeerplek in de garage, nu moest ik van hem karton eronder leggen en dan kijken wat voor kleur het heeft.
Misschien moet er olie in die bak van je![]()
is die ook al kapot?quote:
lul toch niet zo slap manquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:28 schreef Youp het volgende:
[..]
is die ook al kapot?
koop je een andere auto mant wordt er echt niet beter op...
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:28 schreef Youp het volgende:
[..]
is die ook al kapot?
koop je een andere auto mant wordt er echt niet beter op...
n italiaan met zo veel op de teller waar de remmen al stuk van zijn geweest, de koppeling en nu de startmotor?quote:
dat zeg ik, Gammaquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:37 schreef BazzoS het volgende:
teringlijers bij de formido
Wil ik een nep dremel en nog wat zut halen, van mijn waardebonnen.
Flikker ik alles op die lopende band: "ja maar meneer, je kunt hier niet met waardebonnen betalen, in ons filiaal in doetinchem wel, hier helaas niet."
straks weer alles brandneuquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:37 schreef Youp het volgende:
[..]
n italiaan met zo veel op de teller waar de remmen al stuk van zijn geweest, de koppeling en nu de startmotor?
totdat in een keer ALLES er mee ophoudquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan wordt dat vervangen, en is dat ook weer nieuw
-er staat behoorlijk wat op de teller ja, dus ? Hij vebruikt geen druppel olie.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:37 schreef Youp het volgende:
[..]
n italiaan met zo veel op de teller waar de remmen al stuk van zijn geweest, de koppeling en nu de startmotor?
rij volgende keer tegen een dikkere boom wil jequote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:49 schreef Youp het volgende:
[..]
totdat in een keer ALLES er mee ophoud
dan vervang je alles, brandneuquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:49 schreef Youp het volgende:
[..]
totdat in een keer ALLES er mee ophoud
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
-er staat behoorlijk wat op de teller ja, dus ? Hij vebruikt geen druppel olie.
-remmen zijn niet stuk geweest, dat waren speculaties van o.a. jou.
-tsja een koppeling zal je bij elke auto een keer moeten vervangen of je nou een maybach of een alfa rijd
-startmotor lijkt me ook normaal bij een auto van bijna 11 jaar en 290k op de teller.
Ga iemand anders vervelen met je speculaties![]()
ik ben maar wat aan t stangenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:53 schreef Fugie het volgende:
youp, je lult weer ontzettend slap. Startmotors flikkeren er in andere autos al voor de 100k uit.
gezichtsbedrogquote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik hoop dat Tjabbo ze snel post ja, er staan een partijvrouwen
op
oja en ook nog wat auto's
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gezichtsbedrog
"Als je goed kijkt staan er op deze foto ook auto's"
klas fugiequote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hugieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik twijfel nogquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:45 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti schopt bojo
Morgen nog naar houten?
je hebt toch een eigen serverquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:51 schreef Tjabbo het volgende:
iemand nog een goeie uploader voor een paar picts ?
kan de user reggen en upload functie van mijn photo album wel aanzetten, heb alleen geen idee of en hoe het werktquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:49 schreef Fugie het volgende:
galvanize is wel lekker ja ook_gek
en ja herman, mijn normale leven is weer begonnen vandaag
http://utsmsrv002.sms.utwente.nl/karboforum/quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Karbo is nog steeds down trouwens Tjabbo...
ik wacht op devrouwen
![]()
Kut, ik dacht ook dat jij weg zou blijvenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:07 schreef vlad het volgende:
hallo![]()
Deze jongen gaat vanaf Mei voor een jaar naar Canada
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kut, ik dacht ook dat jij weg zou blijven
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:13 schreef Tjabbo het volgende:
gay as hell, die Xtreem en Hermanban
[afbeelding]
pruts0rquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
mijn camera is volgens mij niet helemaal goed meer.....![]()
overal rare vlekken en strepen op de pics![]()
* Xtreem mompelt iets over meer dat 1 tissue klaar hebben liggenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
mijn camera is volgens mij niet helemaal goed meer.....![]()
overal rare vlekken en strepen op de pics![]()
anderhalf jaar ongeveer.....zit volgens mij 2 jaar op dus dat valt nog mee.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:33 schreef Tjabbo het volgende:
damn! da's niet leuk!
Hoe oud is die? nog garantie?
Ja ik weet dat er een apart topic vor is, maar dat is een wedstrijd en daar doen ze 4 weken over 1 auto en mag je geen andere auto's posten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:42 schreef Xtreem het volgende:
DeLux:
Daar is een apart topic voor
Ziet er overigens wel goed uit!Suggesties: velgen & de lijn tussen lampen en motorkap
Photoshop Auto's Deel 6quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:45 schreef DeLux0r2 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat er een apart topic vor is, maar dat is een wedstrijd en daar doen ze 4 weken over 1 auto en mag je geen andere auto's posten.
Dus ach, dan maar even hier dacht ik zo![]()
dat was Tjabboquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over meer dat 1 tissue klaar hebben liggen
daar was jij al voorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
* Tjabbo in spanning afwacht
mooie vrouwen?
wat moet jij met dildo's, herman?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
dat zag ik ook...
damn... dat ene blonde mens bij invicta is echt [afbeelding]
cijfertje verkeerd.....thanxzquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:21 schreef BazzoS het volgende:
trouwens TF, je laatste foto doet het niet, zag ik.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat moet jij met dildo's, herman?
of wou je zeggen dat jou zwans altijd naast je op de grond staat?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
deze pc hier doet het ook niet meer zo lekker als de foto's van tjabbo ik beeld komen
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:56 schreef Fwnk het volgende:
PeuRac, ik krijg de hele tijd mailtjes van je, van sms.ac
ja er is niemand die er heen gaatquote:
no-way dat ik een mail adres heb met nl eigen naam erinquote:Op zondag 13 februari 2005 01:04 schreef Fwnk het volgende:
robbie*******@smsksjhfdsklhfskf.ac
volgens mij ben jij dat
Ik heb trouwens een vette smilie:
[afbeelding]
Ga mee danquote:
het is geen grap ik verveel me echt de teringquote:Op zondag 13 februari 2005 02:03 schreef Hugster het volgende:
mark kap is ff met zeiken dat je je verveeld
de grap is geweest...
quote:Op zondag 13 februari 2005 13:12 schreef Hugster het volgende:
Mij is niet verteld dat er nog weer een lading visite kwam vandaag voor de verjaardag van m'n ma van vorige week
kom ik me daar toch ueber brak binnenvallen beneden in me kortee broekie
Ze willen allemaal weer xboxen [afbeelding]
ik heb em maar ff bij m'n broertje aangesloten en weer terug naar bed gegaan
die firecow kan er wat van zegquote:Op zondag 13 februari 2005 14:31 schreef Fugie het volgende:
* Fugie aant kwijle was op fotos in autorai topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |