Buitenlanders eruit, probleem opgelost!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:02 schreef Zwansen het volgende:
Lees dit eens...
Vader verkrachtte dochter in comateuze toestand
Net als je denkt dat het niet gekker kan worden....
Moordenaar in huid moeder de straat op
Hmm, goed punt!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Buitenlanders eruit, probleem opgelost!
*alvast oefent om mee te kunnen praten
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:33 schreef Cynic het volgende:
Dat komt omdat wij ook niet zoveel buitenlanders hebben, die zitten allemaal in Rotterdam enzo
Agarose gel, wordt bv. gebruikt om DNA fragmenten te scheidenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:25 schreef Nouk het volgende:
wats een gelletje?
ik ook omdat mijn neus chronisch verstopt zitquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:43 schreef Nouk het volgende:
Ik slaap altijd met m'n mond open.
Ga dan ook eens naar de kapper!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ook omdat mijn neus chronisch verstopt zit
Das kut. Ik krijg gewoon amper adem door m'n neus, ook al ben ik niet verkouden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ook omdat mijn neus chronisch verstopt zit
Ja best welquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:42 schreef Zwansen het volgende:
Oh is dat wat dan dat FF?
spyware en dat soort shit , nouk !quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Das kut. Ik krijg gewoon amper adem door m'n neus, ook al ben ik niet verkouden.
Waarom heeft iedereen zoveel problemen met IE?
Ik heb geen xp en ik zoek nog wel eens cracks !quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb niks geen problemen met IE, nooit popups, spyware of wat dan ook.
Ad aware vindt vrijwel nooit iets bijzonders en Spysweeper ook niet... Verder ook geen rare programma's tussen mijn processen staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
En ja zwansen als je geen check doet heb je ook niet door of je wel of niet spyware hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |