abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25129527
Vader verkrachtte dochter in comateuze toestand

Tegen de 52-jarige verpleegkundige J. V. uit Hoorn is voor de rechtbank in Alkmaar drie jaar cel geëist, waarvan één jaar voorwaardelijk. V. stond terecht wegens het veelvuldig verkrachten van zijn dochter. Het misbruik startte op haar 12e jaar.

Voor de rechtbank gaf V. toe dat hij zijn dochter verkrachtte nadat hij haar bewusteloos maakte door stiekem slaapmiddelen aan frisdrank toe te voegen. Door gewenning moest hij op het laatst wel zes capsules toedienen om zijn dochter in comateuze toestand te krijgen. ''Nee, aan de gevolgen voor mijn dochter heb ik nooit nagedacht, alleen aan de gevolgen voor mijn huwelijk als het uit zou komen'' zo zei V. voor de rechtbank op vragen.

V., die volgens deskundigen lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis waarbij geweld, (seksuele) frustraties en koele berekening een rol spelen, moet na zijn straf weer doorgaan met psychologische behandeling, zo werd geoordeeld.

De verpleegkundige kwam tot zijn daden omdat hij bij zijn depressieve vrouw niet meer voor seks hoefde aan te kloppen. Hij verdoofde zijn dochter alleen in de weekenden zo bezwoer hij, omdat ze door de week fris moest zijn voor school. Ook moesten zijn zoons niet thuis zijn, als hij het misbruik voorbereidde. Het zou 'niet meer' dan 15 keer zijn voorgekomen, aldus V. Op het laatst ging het echter mis toen het slachtoffer toch wakker werd tijdens zijn perverse bezigheden. Na een tijd gaf V. toe dat het niet éénmalig was geweest, maar al zeker 2,5 jaar speelde. Hierna werd aangifte gedaan.

Ondanks het trieste bericht moest ik toch even hard lachen om de titel van het bericht. Ik zag een comateuze vader voor me die zijn dochter verkrachtte. Volgens mij klopt de titel dan ook niet helemaal, of is het gewoon op 2 manier te interpreteren?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_25129626
Zieke shit .
pi_25130021
Die titel is wel verwarrend, maar het kan op 2 manieren.
Kon zij het niet eens merken? uitgerekte kut, rare gevoel na ontwaken enzo?
pi_25130079
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:32 schreef YottaBrain het volgende:
Dat meisje was 12 tot 14, weet zij veel. En bij wie zou ze terecht moeten.....
pi_25130107
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:32 schreef YottaBrain het volgende:
Mjah, dat vroeg ik me ook af. Dat gaat toch opvallen zou je zeggen..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_25130117
Breng die vent in coma en snij hem in stukken weg met die rotzooi
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:07:03 #8
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25131611
Achja deze man zal straks in de douches wel weer aan zijn trekken komen.

Maar wat een smeerlap.
pi_25139644
Een eis van 2 jaar cel man, om te huilen. Als hij daar 2/3 van toegewezen krijgt dan is dat 16 maanden. Dan nog eens de automatische strafvermindering van 1/3 en hij is na 11 maanden alweer vrij. Dat geloof je toch niet meer?!

Godverdomme wat is Nederland toch een KOTS land. Ik dank de hemel op mijn blote knieën om daar weg te zijn.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25139832
Ik denk dat "vader verkracht dochter" op de hele wereld wel voorkomen StefanP. Veel ligt aan de media of men dit naar buiten kan/mag brengen denk ik.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 08:15:36 #11
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_25139871
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 06:11 schreef StefanP het volgende:
Een eis van 2 jaar cel man, om te huilen. Als hij daar 2/3 van toegewezen krijgt dan is dat 16 maanden. Dan nog eens de automatische strafvermindering van 1/3 en hij is na 11 maanden alweer vrij. Dat geloof je toch niet meer?!

Godverdomme wat is Nederland toch een KOTS land. Ik dank de hemel op mijn blote knieën om daar weg te zijn.
veel plezier in amerika

Je hebt wel een punt, 2 jaar is gewoon té kort.... Je blijft gewoon van je kind af ...
Ook al is je vrouw depressief en je komt niet aan je trekken... Er zijn vast wel professionele mensen die hem daar mee kunnen helpen.. met een beetje overleg that is...
Zieke gast, die pa
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_25141055
Voorbeeld nummer 472.893 van een te lage straf. Die man loopt inderdaad met een jaartje weer op straat. Een kind verkrachten is ziek en pervers, het bewuste kind is nog bewusteloos maken is NOG zieker en perverser, en als het dan ook nog gaat om je eigen kind....

En let wel: over dik een jaar loopt dit ongeleide projectiel weer op straat rond. Iemand die in staat was om zijn eigen kind dit aan te doen. Wie gaat ervoor zorgen dat die vent zich straks niet vergrijpt aan een leuk buurmeisje of een kind ergens in een buurtdorpje?

*zucht*
  vrijdag 18 februari 2005 @ 11:35:23 #13
114073 Wijs
Mvg Uw plaatselijke atheist
pi_25142264
Weer iemand die nooit ouder had mogen worden. Wanneer gaan we onderzoek naar dit soort dingen verplicht stellen voor je kinderen mag krijgen?
If the idea at first is not absurd, then there is no chance for it.
- Albert Einstein
pi_25142297
quote:

zeg je woont in VS dus ga naar een Amerikaanse forum
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2005 @ 11:38:47 #15
47213 ArmaniMania
pi_25142315
sick sick world
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:24:47 #16
3542 Gia
User under construction
pi_25143111
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:37 schreef Kogando het volgende:

[..]

Mjah, dat vroeg ik me ook af. Dat gaat toch opvallen zou je zeggen..
Ik gok dat die vuilak wel een condoom zal hebben gebruikt, anders had ze ook al wel zwanger kunnen zijn.

Het meisje was 12 toen het begon. Dat haar kut 's morgens anders aanvoelde zal ze misschien verklaard hebben door de pubertijd, menstruatie, strakke spijkerbroek of whatever.
Als je nog nooit geneukt hebt, weet je niet dat dat gevoel daarvan komt.

Vind 2 jaar echt veel te kort voor zo iemand. Zou minstens 10 jaar moeten zijn.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:29:55 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25143195
quote:

Je hebt gelijk dat deze strafmaat belachelijk is, maar om Nederland hierom een kotsland te noemen gaat wel heel ver! En het ergste vind ik nog, dat jij misschien wel op 1 van de ergste plekken ter wereld woont! Kijk eens naar jezelf voordat je Nederland zwart maakt...
pi_25143817
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
wordt ze wakker, loopt 'r zaad uit d'r doos.
Ja, geil.
Niets.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:11:15 #19
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_25143856
En dat gebeurt in mijn woonplaats
Wat wonen er toch een zieken mensen hier....
pi_25143902
Nu nog even wachten op een post van onze V.

Maar serieus, dit vind ik dus echt ziek.
quote:
De verpleegkundige kwam tot zijn daden omdat hij bij zijn depressieve vrouw niet meer voor seks hoefde aan te kloppen. Hij verdoofde zijn dochter alleen in de weekenden zo bezwoer hij, omdat ze door de week fris moest zijn voor school. Ook moesten zijn zoons niet thuis zijn, als hij het misbruik voorbereidde. Het zou 'niet meer' dan 15 keer zijn voorgekomen, aldus V.
Die vent is echt ziek, die hoort wat mij betreft niet thuis in onze maatschappij. Zou je zo'n gedragsstoornis kunnen behandelen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:15:17 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25143917
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 13:14 schreef Lucille het volgende:
Nu nog even wachten op een post van onze V.

Maar serieus, dit vind ik dus echt ziek.
[..]
Dus toch de schuld van die vrouw van hem!
pi_25145355
quote:
[b]Op vrijdag 18 februari 2005 13:14
Die vent is echt ziek, die hoort wat mij betreft niet thuis in onze maatschappij. Zou je zo'n gedragsstoornis kunnen behandelen?
Who cares, just kill this f*cking bastard
Ik heb 0,0 respect voor al die zieltjesknijpers die denken dat je dit soort dingen kunt behandelen c.q. genezen.
Jij durft dit een gedragsstoornis te noemen?
Diefstal, moord, verkrachting, mishandeling zijn gewoon misdadige handelingen, iemand die pindakaas met hageslag op brood doet, dat is een gedragstoornis
Ik stel voor dat we dit soort mensen isoleren uit de maatschappij en ze eventueel gaan gebruiken voor dijkverzwaring
Dan hebben dit soort minkukels tenminste nog enig nut voor de rest van de maatschappij.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:09:15 #23
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_25149258
Als hij weer vrijkomt, grote kans dat hij zijn hele leven kwijt is.
Ik vindt de straf te laag, maar ik denk dat hij niet blij zal zijn als hij vrij komt.
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
pi_25149823
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 13:14 schreef Lucille het volgende:

Dit soort persoonlijkheidsstoornissen zijn nu nog onbehandelbaar. Heel raar dat hier trouwens geen tbs wordt geeist. Reken er maar op dat je deze tijdbom niet stopt met wat psychologische behandeling na zijn gevangenisstraf. Hij zal hier alleen door voorzichtiger en calculerender te werk gaan.

Een beroepsverbod zou trouwens ook wel op zijn plaats zijn. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n beest als verpleger werkt.
pi_25153689
Ziek
Kan me overigens echt kwaad maken ove het feit dat die gast zo'n lichte straf heeft gekregen voor zo'n zieke actie..
V. lijdt aan persoonlijkheidsstoornis.. waarom wordt ze dan niet meteen ontslagen en onder behandeling genomen? Zo iemand is toch een gevaar voor de maatschappij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')