Dat meisje was 12 tot 14, weet zij veel. En bij wie zou ze terecht moeten.....quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:32 schreef YottaBrain het volgende:
Die titel is wel verwarrend, maar het kan op 2 manieren.
Kon zij het niet eens merken? uitgerekte kut, rare gevoel na ontwaken enzo?
Mjah, dat vroeg ik me ook af. Dat gaat toch opvallen zou je zeggen..quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:32 schreef YottaBrain het volgende:
Die titel is wel verwarrend, maar het kan op 2 manieren.
Kon zij het niet eens merken? uitgerekte kut, rare gevoel na ontwaken enzo?
veel plezier in amerikaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 06:11 schreef StefanP het volgende:
Een eis van 2 jaar cel man, om te huilen. Als hij daar 2/3 van toegewezen krijgt dan is dat 16 maanden. Dan nog eens de automatische strafvermindering van 1/3 en hij is na 11 maanden alweer vrij. Dat geloof je toch niet meer?!
Godverdomme wat is Nederland toch een KOTS land. Ik dank de hemel op mijn blote knieën om daar weg te zijn.
zeg je woont in VS dus ga naar een Amerikaanse forumquote:Op vrijdag 18 februari 2005 06:11 schreef StefanP het volgende:
Een eis van 2 jaar cel man, om te huilen. Als hij daar 2/3 van toegewezen krijgt dan is dat 16 maanden. Dan nog eens de automatische strafvermindering van 1/3 en hij is na 11 maanden alweer vrij. Dat geloof je toch niet meer?!
Godverdomme wat is Nederland toch een KOTS land. Ik dank de hemel op mijn blote knieën om daar weg te zijn.
Ik gok dat die vuilak wel een condoom zal hebben gebruikt, anders had ze ook al wel zwanger kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:37 schreef Kogando het volgende:
[..]
Mjah, dat vroeg ik me ook af. Dat gaat toch opvallen zou je zeggen..
Je hebt gelijk dat deze strafmaat belachelijk is, maar om Nederland hierom een kotsland te noemen gaat wel heel ver! En het ergste vind ik nog, dat jij misschien wel op 1 van de ergstequote:Op vrijdag 18 februari 2005 06:11 schreef StefanP het volgende:
Ja, geil.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
wordt ze wakker, loopt 'r zaad uit d'r doos.
Die vent is echt ziek, die hoort wat mij betreft niet thuis in onze maatschappij. Zou je zo'n gedragsstoornis kunnen behandelen?quote:De verpleegkundige kwam tot zijn daden omdat hij bij zijn depressieve vrouw niet meer voor seks hoefde aan te kloppen. Hij verdoofde zijn dochter alleen in de weekenden zo bezwoer hij, omdat ze door de week fris moest zijn voor school. Ook moesten zijn zoons niet thuis zijn, als hij het misbruik voorbereidde. Het zou 'niet meer' dan 15 keer zijn voorgekomen, aldus V.
Dus toch de schuld van die vrouw van hem!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:14 schreef Lucille het volgende:
Nu nog even wachten op een post van onze V.
Maar serieus, dit vind ik dus echt ziek.
[..]
Who cares, just kill this f*cking bastardquote:[b]Op vrijdag 18 februari 2005 13:14
Die vent is echt ziek, die hoort wat mij betreft niet thuis in onze maatschappij. Zou je zo'n gedragsstoornis kunnen behandelen?
Dit soort persoonlijkheidsstoornissen zijn nu nog onbehandelbaar. Heel raar dat hier trouwens geen tbs wordt geeist. Reken er maar op dat je deze tijdbom niet stopt met wat psychologische behandeling na zijn gevangenisstraf. Hij zal hier alleen door voorzichtiger en calculerender te werk gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:14 schreef Lucille het volgende:
Die vent is echt ziek, die hoort wat mij betreft niet thuis in onze maatschappij. Zou je zo'n gedragsstoornis kunnen behandelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |