Wel lullig, als je je shirtje wilt laten bedrukken met Vennegoor of Hesselink erachter op, moet je geloof ik 5,- bijbetalenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Okay.
Hij wil de shirtjesmaker van die website een zware opdracht geven. Dezelfde die het "Michelinho" pak van Southampton maakte.
Cultheld heeft de weddenschap alvast verlorenquote:Robert zit vanavond tegen N.E.C voor de eerste keer op de bank bij PSV. De Braziliaan mocht tegen AZ nog aan de voorlopige selectie reiken, maar belandde uiteindelijk op de tribune. Theo Lucius vervangt vanavond de geschorste Mark van Bommel. Phillip Cocu is bij afwezigheid van Van Bommel aanvoerder.
Opstelling PSV:
Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Lucius, Vogel, Cocu, Park, Farán en Vennegoor of Hesselink.
Wissels: Zoetebier, Beasley, Van der Schaaf, Addo, Robert, Bøgeund en Sibon.
Opstelling N.E.C.:
Gentenaar, Nalbantoglu, Wielaert, Wisgerhof, Leiwakabessy, Barreto, Van den Eede, Boutahar, Valencia, Niedzieland en Denneboom.
Wissels: Van der Sleen, Ebbinge, Pothuizen, Heije, Tininho, Van der Doelen en Worm.
grappig dit wilde ik net posten, met hetzelfde commentaarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Cultheld heeft de weddenschap alvast verloren
nope ze zijn begonnenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Tenzij er één uitvalt in de warming-up.
Moet eerst Chello maar eens van die 64kbits afquote:Op zondag 20 februari 2005 00:23 schreef appelsientje het volgende:
Nou Wooz, ik ben benieuwd naar de foto's
Ik kan ze wel online zetten anders... ruimte zatquote:Op zondag 20 februari 2005 00:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
Moet eerst Chello maar eens van die 64kbits af
Verder degelijke wedstrijd, werd nog even zenuwachtig na de 2-1 en PSV bal na bal direct inleverde. Hopen dat Roda hetzelfde flikt vanmiddag als in Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |