lolquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
asociale terugvindpostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thnx voor de suggestie om de volgende keer stukjes gesneden tomaat toe te voegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:19 schreef DzjieDub het volgende:
Inderdaad erg lekker, ja. Tip: Prik de kruidnagelen in de laurierblaadjes, dan raak je (de meeste althans) niet kwijt.
't Nadeel van mager vlees is dat het meestal wat minder mals uitvalt; en aangezien de totale hoeveelheid vet op al dit voedsel best meevalt kun je 't misschien ook een met doorregen vlees proberen... kijken of dat bevalt.
Je kunt er ook een paar in kleine stukjes gesneden tomaten door doen.
ik vind terugvindposts stomquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoezo asociale terugvind post MissyMirjaM?
Ah, OK, dank...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, contra filet is het stuk aan de andere kant van de filet.
De filet is de haas,
Dus als je een haaskarbonade hebt, is dat smalle malse stukje de haas (filet) en het andere de contra filet
Goed, een T Bone steak is de Haaskarbonade van de koe, daar zit aan de ene kant de filet, en aan de andere kant de Entracote, of contrafilet
Daarom heeft een entracote ook een vetlaagje aan één kant, net als dat stukje vlees aan de haaskarbonade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop