abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28628096
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:32 schreef ruby het volgende:
Eén en al drama dus.
Ja, een dramatisch slechte verhaallijn..EE schommelt heel erg de laatste tijd, af en toe ijzersterk maar nu gaat 't weer echt helemaal nergens over
pi_28629851
Vind het een grote misvatting van de EE-productie, om te denken dat wij, als kijkvee, dit allemaal met 'spanning' de Danny loser-story moeten volgen. Hopelijk flikken ze dit niet nog een keer, indien een karakter niet te pruimen is, dan snel opzouten! Heb zowaar even om Pauline moeten (glim)lachen, als een iets aangeschoten muurbloem cq zuurpruim met een fake Salsa-figuur. Chrissy en Jake zijn leuk.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:33:12 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_28633700
Danny .

Het is een acteur die meer geschikt is voor een comedy show. Hij is te camp voor een soap.

Overigens heeft de Beeb vanwege de aanslagen in de aflevering van gisteren lopen snijden. De scènes waarin Danny fikkie steekt bij het huis van Johnny.
pi_28634915
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef schatje het volgende:
Overigens heeft de Beeb vanwege de aanslagen in de aflevering van gisteren lopen snijden. De scènes waarin Danny fikkie steekt bij het huis van Johnny.
Oh ja? Wat hebben ze dan weg gelaten? Ik had niet verwacht dat EE door zou gaan gisteren, viel me toch nog mee.

En Danny is inderdaad aan het worden zeg, wat een freak!
Mind the gap
pi_28647207
Hey mensen
Ik ben nieuw hier en ik hoop dat jullie het goed vinden. Zelf kijk ik ook al een tijdje naar EastEnders( tog wel de beste soap). Nou ja, ik hoop dat ik hier op dit forum welkom ben en dat jullie me een beetje willen helpen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:30:03 #256
521 ruby
Hell yeah!
pi_28647515
Natuurlijk is het goed dat je hier je gevoelens komt uiten over EE. Daar is dit topic immers voor.

Welkom dus!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:31:57 #257
521 ruby
Hell yeah!
pi_28647548
Even over de aflevering van gisteren... Johnny loopt nu wel stoer met z'n pistool te zwaaien, maar hij schiet de mannen natuurlijk niet dood he. Maar hopelijk komt er nu wel een einde aan het onnozele gedrag van Danny. Bijvoorbeeld dat ze hem levenslang opsluiten in een gesticht. En Jake mag van mij wel blijven, die kan ik inderdaad nog wel pruimen.
pi_28647574
Thanx Ruby.
Ik ben wel blij dat we eindelijk van Danny af zijn
ik vond Johnny Allen gister wel goed . trouwens wie vind Dennis ook leuk?
Effe een vraagje maar zou ik ook eens wat quotes mogen plaatsen?
pi_28647655
Is het jullie al bekend dat Jake en Danny weg zijn bij EE. ik las het op een site.
Naja je hebt gelijk Ruby, die Danny is echt vervelend en irritant. Ik vloog zowat tegen het plafond de afgelopen week als hij in beeld was. Ik vind het alleen stom van Jake dat hij naar Danny is gegaan, van mij mag ie ook wel blijve. Maar mijn absolute favoriet is natuurlijk Dennis. Trouwens wisten jullie al dat Dirty Den rond de bruiloft van Sharon en Dennis word opgegraven, een paar uur nadat ze zijn getrouwd? Ik meen dat dat in November komt.
pi_28652600
Ik vond de aflevering van gister wel okeey. Inderdaad Ruby, ik denk niet dat Johnny de mannen zal dood schieten hoor. Zal wel als een soort waarschuwing zijn. En Jake en Chrissie waren inderdaad schattig samen.
Het viel wel tegen vond ik dat Pauline en dot gister ontbraken. Kon Dot uit de bijbel gaan preken toen die brand er was en kon Pauline er met haar neus er boven op zitten, maar helaas.
Ik vond Jake ook wel schattig gisteren hoor. Ik meende zelfs dat hij een paar traantjes laatte??

Helaas weinig Dennis gisteren. De eerste week nadat hij terug was, was echt leuk. Vooral hoe hij tegen Pauline tekeer ging en over haar praatte; "With the wicked witch from Walford breathing down my neck" tot aan " Her quiche Fowler"was echt klasse .
Ik hoop wel dat we na volgende week maandag zijn verlost van Danny want ik denk dat als ie er nog langer in blijft ik echt tegen het plafond vlieg. Ik vind dat ze bij sommige acteurs de verhaallijn wel mogen aanpassen want sommige zijn echt slaapwekkend . Het schijnt ook dat Chrissie de Vic verkoopt ofzow. Ben benieuwd aan wie( Zou het Johnny Allen zijn, die heeft toch ook onderhand de hele Square opgekocht of niet?)
pi_28653835
Spannende aflevering gisteravond! Johnny is op z'n best als tough guy, ook al ben ik wat op hem uitgekeken, hij bezorgt mij wel kippenvel in die rol.

@ Cecelia34, welkom in het topic van EE! Tipje, als je wat vooruit gaat blikken zet het dan tussen spoilers. Niet iedereen wil weten wat er over een tijdje gaat gebeuren. Je kan hier lezen hoe je dat doet, scroll naar iets boven het midden en lees het stukje over spoilers: FAQ van Film, Tv en Radio.
pi_28654110
Thanx Suko voor je tip. En je hebt gelijk, het was idd een spannende aflevering gisteren. k zat op het puntje van m'n stoel.
pi_28654527
ik zal eens proberen of het lukt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k hoop dat het goed is..
naja in iedergeval bedankt voor de tip ( k wist niet hoe ik t moest doen dus, maar nu wel !! )
pi_28701925
k ben benieuwd hoe het vanavond gaat verlopen. naja met de spoiler is gelukt. thnx Suko voor je tip
pi_28702181
Nog even nagenieten van aflevering 280605:

Kat: "Oi!"
Chrissie: "Wat moet je ?"
Kat: "Een tijdmachine, zodat ik terug kan gaan in de tijd voor het geval mijn dochter iets overkomt''
Chrissie: "Dat heb ik niet, wel geld"
Kat: "Zegt ze terwijl ze zelf geen kinderen heeft"
Chrissie: "Wat wil je ?"
Kat: "Wat denk je na wat je m'n dochter hebt geflikt ?"
Chrissie: "Ik heb toch gezegd dat het een ongelukje was, ik had het echt niet zo bedoeld"
Kat: "Een ongeluk zit in een klein hoekje"

(DIe confrontatie met Sam komt later wel want dat is veel te veel typwerk)
pi_28704476
zeg J_TM hoe weet je nu precies welke aflevering het is ?( sorry maar ik kijk ook niet zolang naar EE)
pi_28737119
Welkom Cecelia, nog een Eastenders fan erbij, leuk
Volgens mij staat 280605 voor de datum, toch J_TM?
Mind the gap
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:24:53 #268
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28737199
Ja, we gaan naar een vrijgezellenavond om 3 uur 's nachts, nana. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28744814
haha thnx Nicole22. aflevering van gisteren was wel oke
pi_28753283
Actress Gretchen Franklin - who played Ethel Skinner in EastEnders - died yesterday at the age of 94.
Mooie leeftijd, R.I.P.

Zie ik het nou verkeerd, maar het lijkt er op dat Sharon ook aan de botox is, haar voorhoofd beweegt niet, viel me zomaar op bij een aantal gelaatsuitdrukkingen. Billy is Pat's armen, ach gut. En darn, wat erger ik mij toch aan moe Mo, lijkt me in 't echie ook geen fijn tiepje. Dat gedoe met Ian leek ook nergens op, Aikido of zoiets, programma-vulling. Wat was Chrissy gemeen, min of meer vertellen aan Dennis dat Sharon trouwen wil, great!
pi_28753692
Je hebt gelijk Suko, dat gedoe met Ian leek idd nergens op( was eerder lachwekkend)
pi_28756166
Haha ja volgens mij heeft Sharon wat Botoxjes ondergaan ja, nu je het zegt. Er viel me al iets op aan haar, het lijkt wel of ze veel vollere wangen heeft t.o.v. de rest van haar gezicht. Ik vind Sharon als character top, maar ze doet me toch op de een of andere manier elke keer weer aan Miss Piggy denken....

Edit: zien jullie het er ook in?

[ Bericht 13% gewijzigd door Nicole22 op 13-07-2005 00:47:38 ]
Mind the gap
  woensdag 13 juli 2005 @ 07:56:29 #273
521 ruby
Hell yeah!
pi_28759853
Het is me eerlijk gezegd nog niet opgevallen dat Sharon een botoxhoofd heeft, maar kan het zijn dat ze wat voller in haar gezicht is omdat ze is aangekomen? Ik vind 'r namelijk wel wat dikker geworden. Ik zal eens even goed opletten donderdag.

Gaat Billy nog eens weg? Het is zo'n halve zool...
pi_28765470
Dat 280605 staat inderdaad voor de datum.
In de afgelopen twee dagen hebben we er weer een paar nieuwe slang-woordjes bijgeleerd:
"On your horse" and "Zip it" (Zie ook de EE-Paasspecial).
pi_28773317
Toch vond ik Ian die zichzelf I-An noemde wel leuk
pi_28774286
Mij was het ook niet opgevallen dat sharon een botoxhoofd heeft, maar ze is idd wel dikker geworden ja . ik hoop ook dat Billy weg gaat, want ik word er niet goed van. En die aikido les van gister met ian I- An was wel lachwekkend.
pi_28805538
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_28816025
nou even over de aflevering van vandaag. de ruzie tussen sharon en dennis en pauline's vermoeden dat er binnen nu en een minuut er met iets gegooid werd. het was op de een of andere manier wel grappig toen iedereen in de Vic stond te kijke naar dennis die reageerde met een What?!?
voooral deze uitspraak van sharon was lachwekkend volgens mij en een paar kenissen.
"Put it somewere where the sun doesn't shine!!" en vooral dat lachje van Chrissie op het laatst voorspelde niet veel goeds. Met wie zou ze eigenlijk gebeld hebben in de kelder???? ben benieuwd hoe het morge afloopt ( zal wel aflopen met een happyend zoals bijna altijd in EE)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:24:31 #279
521 ruby
Hell yeah!
pi_28817891
Volgens mij belde Chrissy met haar "adviseur". Zij heeft even meegespeeld voordat Den verdween geloof ik.

Kan het gezanik tussen Leo en Demi ophouden? Het wordt een beetje flauw elke keer. Gewoon samen zijn en gelukkig wezen, klaar!
pi_28823586
Ooh ja dat klopt ja, dat is idd waar Ruby. En dat gezanik moet idd eens een keer ophouden tussen leo en Demi, eigelijk moeten ze er gewoon eens een keer tussen uit glippe en nooit meer terug komen. Zou het nog goed komen tussen Dennis en Sharon??
pi_28826613
Leo: "Verraaier"
Darren: "Ik was't nie"

Nee, het was Kat die haar mond voorbij heeft gepraat.

[ Bericht 8% gewijzigd door J_TM op 15-07-2005 15:19:48 ]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:17:50 #282
16715 Mylene
*schatje*
pi_28826738
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:17 schreef Nicole22 het volgende:

[..]

Oh ja? Wat hebben ze dan weg gelaten?
Beetje late reactie .

Maareh, een kleine explosie door het vuur en een Johnny die het brandend huis doorzoekt naar Ruby.

De ruzie tussen Dennis en Sharon was een genot om naar te kijken. Ik ben blij dat ze weer wat pittiger is geworden en niet over zich heen laat lopen.

Chrissie belde geloof ik ook met Amanda .

Billy, Little Mo en Alfie gedoe is echt tenenkrommend en zo verspelbaar .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:08:05 #283
521 ruby
Hell yeah!
pi_28828146
Ik heb nog even naar het voorhoofd van Sharon gekeken en ik moet zeggen, het beweegt inderdaad niet. Bij de rest zag ik allemaal "rimpels" toen ze hun voorhoofd optrokken, maar bij haar niet. Maar nu kan ik me ook niet herinneren hoe het daarvoor was.

M'n vriend zegt dat ze geen botoxhoofd heb, ik twijfel persoonlijk.
Niet dat het zo heel erg belangrijk is, maar aangezien hier alles besproken wordt, hebben we het ook over botox natuurlijk.
pi_28840457
volgens mij heeft sharon altijd al een botoxhoofd gehad,( zo lang kijk ik ook nog niet) of ik vergis me
pi_28841960
Huh? Zit ik helemaal klaar voor Eastenders....zie ik night of the proms! Het komt toch nog wel vanavond?

Edit: Gelukkig, het kwam wat later. Mooie scene tussen Dennis en Sharon.
Demi en Leo wordt nu wel langdradig pffff

[ Bericht 51% gewijzigd door Nicole22 op 15-07-2005 21:39:24 ]
Mind the gap
pi_28842954
tuurlijk alleen 10 min later. ik ergerde me er ook al aan. nou was wel een goede van sharon, dat ze dennis een mep gaf waar iedereen bij was. viel me wel een beetje tegen dat ie sharon niet op een romantische manier ten huwelijk vroeg
pi_28843048
en idd Nicole22 die scene tussen sharon en Dennis was echt mooi ja. allleen jammer dat de aflevering van vandaag minder lang duurde dan normaal( of vergis ik me??)
  maandag 18 juli 2005 @ 11:20:31 #288
16715 Mylene
*schatje*
pi_28904677

Geen botox lijkt mij .
  maandag 18 juli 2005 @ 14:20:24 #289
521 ruby
Hell yeah!
pi_28909522
Hmm, toch nog even extra opletten vanavond.

Ik heb de aflevering van vrijdag gemist verdulleme.
pi_28914003
misschein kijkt sharon wel altijd zo maar is dat ons nog niet opgevallen ??? Naja sharon heeft toch geen botox nodig hoor
  maandag 18 juli 2005 @ 17:03:40 #291
16715 Mylene
*schatje*
pi_28914213

pi_28914499
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:20 schreef ruby het volgende:
Hmm, toch nog even extra opletten vanavond.

Ik heb de aflevering van vrijdag gemist verdulleme.
kijken jullie nooit de Omnibus dan?
Ik kijk doordeweeks niet, en dan zondags lekker de lange omnibus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 18 juli 2005 @ 18:03:21 #293
521 ruby
Hell yeah!
pi_28916042
Ja, als ik een aflevering mis dan kijk ik inderdaad de Omnibus, maar ik heb gisteren nogal lang op een terras zitten chillen. Maar goed, geen nood aan de man.

Nou, van die enge Danny Moon zijn we voorlopig nog niet af ben ik bang.
pi_28916138
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef ruby het volgende:
Ja, als ik een aflevering mis dan kijk ik inderdaad de Omnibus, maar ik heb gisteren nogal lang op een terras zitten chillen. Maar goed, geen nood aan de man.

Nou, van die enge Danny Moon zijn we voorlopig nog niet af ben ik bang.
hoezo niet?
  maandag 18 juli 2005 @ 18:08:41 #295
521 ruby
Hell yeah!
pi_28916232
Oh wacht even...ik had het even verkeerd opgevat dat knipseltje van Schatje. De brand is natuurlijk al geweest.

Maar ik verwacht nog wel dat er een vervolg komt aangezien Johnny Danny en Jake het bos in heeft gestuurd en achtergelaten (?).
pi_28916526
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:08 schreef ruby het volgende:
Oh wacht even...ik had het even verkeerd opgevat dat knipseltje van Schatje. De brand is natuurlijk al geweest.

Maar ik verwacht nog wel dat er een vervolg komt aangezien Johnny Danny en Jake het bos in heeft gestuurd en achtergelaten (?).
ik hoop dat Den nog komt spoken, maar ja, dat gaat niet gebeuren

Vond de ruzie tussen Dennis en Sharon echt zo genieten, lekker de fikk erin en dan bekken
  maandag 18 juli 2005 @ 18:31:55 #297
16715 Mylene
*schatje*
pi_28916886
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:08 schreef ruby het volgende:

SPOILER
  maandag 18 juli 2005 @ 18:33:43 #298
521 ruby
Hell yeah!
pi_28916947
Oefff, gelukkig maar.
  maandag 18 juli 2005 @ 18:34:34 #299
16715 Mylene
*schatje*
pi_28916983
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef milagro het volgende:

[..]

kijken jullie nooit de Omnibus dan?
Ik kijk doordeweeks niet, en dan zondags lekker de lange omnibus
Ik kijk enkel naar de omnibus als ik iets opnieuw wilt zien.

Vroeger keek ik wel altijd de Omnibus.
  maandag 18 juli 2005 @ 18:35:01 #300
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')