SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje late reactiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:17 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Oh ja? Wat hebben ze dan weg gelaten?
kijken jullie nooit de Omnibus dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:20 schreef ruby het volgende:
Hmm, toch nog even extra opletten vanavond.
Ik heb de aflevering van vrijdag gemist verdulleme.
hoezo niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef ruby het volgende:
Ja, als ik een aflevering mis dan kijk ik inderdaad de Omnibus, maar ik heb gisteren nogal lang op een terras zitten chillen. Maar goed, geen nood aan de man.
Nou, van die enge Danny Moon zijn we voorlopig nog niet af ben ik bang.
ik hoop dat Den nog komt spoken, maar ja, dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:08 schreef ruby het volgende:
Oh wacht even...ik had het even verkeerd opgevat dat knipseltje van Schatje. De brand is natuurlijk al geweest.
Maar ik verwacht nog wel dat er een vervolg komt aangezien Johnny Danny en Jake het bos in heeft gestuurd en achtergelaten (?).
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:08 schreef ruby het volgende:
Oh wacht even...ik had het even verkeerd opgevat dat knipseltje van Schatje. De brand is natuurlijk al geweest.
Maar ik verwacht nog wel dat er een vervolg komt aangezien Johnny Danny en Jake het bos in heeft gestuurd en achtergelaten (?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk enkel naar de omnibus als ik iets opnieuw wilt zien.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef milagro het volgende:
[..]
kijken jullie nooit de Omnibus dan?
Ik kijk doordeweeks niet, en dan zondags lekker de lange omnibus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |