SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel te begrijpen dat Stacey aandacht koopt door de beroving te verzinnen. Maar blijft een kloon van Janine, hopelijk krijgt ze méér kansen, ze heeft genoeg potentie. Den Watts terug???Dat zou een hele domme zet zijn hoor.Technisch zou dat best kunnen, hebben wij en Chrissy echt gezien toen er beton op hem werd gesmeten? Dacht 't niet! Billy blijft vervelend.
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:28 schreef lootie het volgende:
het was de bedoeling dat hij voor atijd weg was maar er gaan geruchten dat 1. zoe zijn stem steeds gaat horen, 2. hij met kerst WEER terugkomt
Yuck! Loopt hij nog steeds rond?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:37 schreef lootie het volgende:
DEREK moet opgerot!
Ze kan écht fan-tas-tisch zingen!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:16 schreef lootie het volgende:
beeb is inderdaad heel erg aan het comic reliefen... kim medcalf (sam mitchell) heeft net fame academy verloren (2e plaats). leuk meisje wel. ze heeft een schattig stemmetje, jammer dat ze niet won...
Kim kan idd heel erg goed zingen, maar 't is zo musicalachtig, die edith vond ik ook leuker om naar te luisterenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kan écht fan-tas-tisch zingen!![]()
Maar toch blij dat die andere heeft gewonnen, ik vond haar minder gemaakt overkomen.
Beetje boerig zelfs.![]()
Neuh...kan me er weinig meer van herinneren, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:26 schreef ruby het volgende:
Ik ben gisteren in slaap gevallen en heb dus Eastenders gemist. Is dat erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat mag niet!Tjonge, wat is Billy een slaafje zeg, karakterloos, net zo erg als z'n chagrijnigheid. En wat Stacey nou precies voor rol heeft weet ik nog steeds niet.
Beetje raar ook dat Ian niet eens wil weten wat Lucy bezig houdt, dat wordt dan neergezet als girltalk, gaaaaaaaaaaap. Verder niks meer te zeuren, for now!
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 16-03-2005 23:05:07 (typo) ]
bronquote:ITV target Kemp's 'EastEnders' return?
Sunday, March 20 2005, 09:24 GMT -- by Daniel Kilkelly
ITV chiefs are trying to prevent Ross Kemp from returning to EastEnders, by offering him a £500,000 contract to star in a new series of Ultimate Force, according to The People today.
Recent rumours have suggested that EastEnders producers are keen for Kemp, who played Grant Mitchell, to sign a new two-year contract, offering him £500,000 a year.
However, ITV executives are apparently hoping that, by offering him the same salary for considerably less work, Kemp will be convinced not to return to the BBC.
An ITV source told the newspaper, "Ross is far from signed, sealed and delivered to EastEnders. If he stays with ITV, he would earn the same for six hours' screen work a year as for 44 weeks of hard graft."
A spokesman for EastEnders said, "We are in early negotiations, but nothing is settled."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |