abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:36:44 #51
521 ruby
Hell yeah!
pi_25381880
Ow god, alsof we niet genoeg psycho's in Eastenders hebben (gehad). Naja, hebben we in iig weer wat om ons aan te ergeren.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_25382743
[quote]Op zaterdag 19 februari 2005 16:30 schreef milagro het volgende:
is-ie nu weg ? voor altijd? [afbeelding]

Den

het was de bedoeling dat hij voor atijd weg was maar er gaan geruchten dat 1. zoe zijn stem steeds gaat horen, 2. hij met kerst WEER terugkomt
hey at least we're not sting
pi_25388428
Eindelijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel te begrijpen dat Stacey aandacht koopt door de beroving te verzinnen. Maar blijft een kloon van Janine, hopelijk krijgt ze méér kansen, ze heeft genoeg potentie. Den Watts terug???Dat zou een hele domme zet zijn hoor. Technisch zou dat best kunnen, hebben wij en Chrissy echt gezien toen er beton op hem werd gesmeten? Dacht 't niet! Billy blijft vervelend.
pi_25389868
DEREK is zo irritant. eigenlijk kan het niet dat den weer terug komt maaaaaar:::::

het schijnt dus dat hij een 'warts and all' autobiografie ging schrijven en 'es even al die luie acteurs op hun plek zou zetten door de smerige waarheid te vertellen over die mensen en toen heeft de bbc gezegd dat als hij m niet schreef, hij weer een keer terug mag... misschien wel voor een terugkijk show of zo....

wisten jullie trouwens dat hij in het echt leslie grantham dus toen hij 19 was en in het leger zat in duitsland een duitse taxichauffeur heeft VERMOORD... Ongelofelijk dat je dan een baantje krijgt bij een soap bij BBC maar het kan dus..
pi_25392389
Dat is inderdaad al bekend van Leslie en al eens gemeld op dit forum, kan het zo gauw niet meer vinden maar hier is een klein verhaaltje over dat voorval te lezen: BBC Kan me trouwens niet voorstellen dat de BeeB zich laat chanteren door hem!
pi_25411143
Dus Stacey loopt toch weer de boel te belazeren.
Ik heb gisteren de dinsdagdubbel in de herhaling gezien; Derek die bedreigd wordt en vervolgens geen aangifte wil doen, Danny die voor een 'avontuurlijk ritje' wordt meegenomen naar de fly-over waar Andy vanaf is gegooid, en Sam die niet op Chrissie's voorstel ingaat om 50% van de aandelen terug te kopen en de rest na zes maanden tijd.

Mo: "Ah, daar zijn ze (Maureen en Stacey). Je lasagne is zowat verbrand"
Stacey: "Geeft niet oma, ik heb toch niet zo'n trek"
Mo: "Zeker teveel patat gegeten"
Stacey: "Nee"
Mo: "Vandaar die azijnlucht"
Maureen (hoofdschuldige): "Wat ziet het hier mooi uit"
pi_25411226
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:28 schreef lootie het volgende:

het was de bedoeling dat hij voor atijd weg was maar er gaan geruchten dat 1. zoe zijn stem steeds gaat horen, 2. hij met kerst WEER terugkomt
ik hoop dat het klopt, Den is dé man
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 7 maart 2005 @ 20:19:44 #58
16715 Mylene
*schatje*
pi_25416012
Nog geen weekje terug op de set of ze heeft alweer de voorpagina's van Engelse pers gehaald.

maandag 7 maart 2005 @ 23:33:13 #59
521 ruby
Hell yeah!
pi_25418546
Jemig, wat is die Billy toch weer een debiel. Weg met die gozer, ik heb het helemaal gehad met z'n gejank. En die zeikmuil van 'm irriteert me ook.

En mijn god, Danny laat er geen gras over groeien met Sasha.
Waarschijnlijk komt Johnny Allan binnenlopen terwijl ze liggen te rampetampen.
pi_25418562
Vind het wel zielig voor de baby, al dat gekissebis, zou beter als zijn als ze even apart gaan wonen. EASTENDERS' JESSIE: THE WEDDING'S OFF Danny en Sacha. Of zie ik dat verkeerd? Kunnen we dat recept van Keith krijgen? Wanneer gaat die Juley er nou eens uit?Jake zie ik nog steeds wel zitten, hij heb wel wat. Wat zijn trouwens Sonia en Martin klef zeg, béétje overdone. Nog ff en Johnny heeft heel Albert Square opgekocht!
  maandag 7 maart 2005 @ 23:39:24 #61
521 ruby
Hell yeah!
pi_25418659
Ik moet zeggen dat ik me toch wel irriteer zo nu en dan aan Johnny. Maar ja, dat hoort er nou eenmaal bij in dit programma. Alleen maar leuke karakters schiet ook niet op en dan wordt het saai.

En volgens mij wordt Chrissy binnenkort psychotisch.
pi_25418724
llieve suko ik virtually hou van jou xxxx hoef niet eens zellf te zoeken! I love kat en k ben zo blij als ze weer terug is, hoe dan ook
pi_25418767
het is wel jammer hoe chrissie word nu.. ze was altijd zo damn rechtvaardig en nu is ze gewoon volop slecht. gelukkig heeft ze net een jaarcontract gescoord dus ze blijft nog effe. ik wil JANINE terug dammit
pi_25418865
te GEK dat ze dat aandurven om te doen dat een sukkel adi (een indian) ziet en zegt 'al quaida iets' (ik ben dronken sorry vergeten). i love eastenders, ze doen overal aan mee, ik zeg vergeet het verleden (vorige week ook maar 6.3 million viewers en dat is heel slecht)
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:08:39 #65
6941 APK
Factual, I think.
pi_25419223
Is het nog wat? Al 4 maanden niet gekeken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:46:44 #66
521 ruby
Hell yeah!
pi_25424746
Ja, er begint verbetering in te komen. Louise is opgerot dus dat is gunstig.
pi_25426795
DEREK moet opgerot! pat en pauline moeten verliefd worden op 2 griekse broers, sonia gaat 16 kinderen baren (straks krijgt ze haar adoptie kind terug dus ze hoeft er nog maar 15), kat moet terug en nooit meer weg, laat haar de hele square nemen pleease als ze er maar is, sharon en dennis terug en verliefd, vicki moet ook terug, chrissie beste vriendinnen met kat (zal wel niet gebeuren) ferreiras weg, kelly moet terug en de millers moeten de loterij winnen. maar ja wie ben ik
pi_25427364
Alsof hij het al niet erg genoeg heeft is Billy nu ook nog eens uit de Vic verbannen. Hij nam het op voor Sasha (da's meer dan er van Adi kan worden gezegd) en dan gebeurt er dit.
Leuk recept van Keith, broodjes patat met kaas.

"Dat jij het lef hebt om me op te bellen, Den Watts. Laat ik je hier nooit meer zien, anders snij ik je strot af";
Chrissie tijdens haar neptelefoontje.
pi_25431928
Sascha hoef ik ook niet. I love Pat, zij is echt salt of the earth loyal cool. als die ferreiras weg gaan hoop ik echt ten zeerste dat ze Sascha meenemen.
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:51:38 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_25434637
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:37 schreef lootie het volgende:
DEREK moet opgerot!
Yuck! Loopt hij nog steeds rond?

Geef maar een seintje als hij weg is.
pi_25456322
Een lesje Grange Hill/EE voor beginners:
Engeland's beroemdste schoolserie loopt al vanaf 1978 en werd begin 1982 ook op de Nederlandse televisie uitgezonden ('De Lieverdjes Van...'). Momenteel zendt de BBC maandag en woensdag het 28e seizoen uit (deze week even niet vanwege 'Fame Academy In Da Bungalow'). Een aantal acteurs hebben later een rolletje in 'Eastenders' weten te bemachtigen:
Susan Tully (1967) speelde tussen 1980 en 1983 in 'GH' (als Suzanne) voordat ze bij 'EE' terechtkwam. Tien jaar geleden werd de eerste aflevering herhaald waarin we zien hoe een 16-jarige Michelle Fowler een geheime ontmoeting heeft met Dennis Sr., niet alleen de vader van haar goede vriendin Sharon maar ook van haar ongeboren kind. Do I need to say more ? In oktober 1995, een jaar na Sharongate, laat Michelle zich via een knallende ruzie zwanger maken door Grant waarna ze met Vicky naar de Vee-Es vertrekt.
Susan Tully heeft later nog een paar afleveringen van 'Grange Hill' geregisseerd en zit nu op de stoel bij 'Tracey Beaker'.
De beroemdste ex-'Grange Hill'-er die de overstap van de school-square naar Albert Square heeft gemaakt is Todd Carty (1963); de rol van de rebelse Tucker Jenkins (met z'n onafscheidelijke leren jack) betekende de doorbraak van de in Ierland geboren kindacteur.
Toen hij te oud werd voor 'Grange Hill' kreeg TC, samen met twee 'klasgenoten' z'n eigen serie ('Tucker's Luck'; 1983-85). Of de serie ook in Nederland werd uitgezonden is mij niet bekend; wel heeft de Engelse versie van 'I Love 1984' hier aandacht aan besteed.
In de zomer van 1990 was TC voor het eerst te zien als Mark Fowler (in feite een volwassen versie van Tucker), een rol die hij ruim dertien jaar zou spelen. Tussendoor keerde TC nog even terug op Bekend Terrein; eind 1997 werd een documentaire gedraaid over 20 jaar 'Grange Hill' waarin we aan het begin zien hoe Mark/Tucker van de Square naar zijn oude school loopt, wat de indruk wekt dat beide series in dezelfde studio worden gemaakt.
Vijf jaar later, na die afleveringen waarin Lisa en Louise naar het glazen Mitchell-huis worden verjaagd, was hij weer even in 'GH' te zien als Tucker die z'n neefjes (waarvan er een de bijnaam Togger draagt) naar school brengt; helaas heb ik dat gemist, wel zag ik de docu over 's mans definitieve vertrek uit de Square.
Wat TC nu doet is niet bekend, maar mocht er een reunie van 'Tucker's Luck' komen dan zien we hem in gezelschap van Lynne Slater en Billy Mitchell (met wie hij op tienjarige leeftijd een speelgoedreclame deed).

Classic quote: "Ik wil het uitmaken, ik ben seropositief".
pi_25456417
Todd Carty speelde een bad cop in een serie voor ITV niet zo lang geleden
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:35:22 #73
521 ruby
Hell yeah!
pi_25463984
God, wat irritant hoe die Keith weer als een zoutzak in z'n stoel hangt. Als ik Rosie was, had ik 'm allang een trap onder z'n hol gegeven. Werken zul je met je luie reet!

Het valt me trouwens op als little Mo lacht, dat ze klinkt als iemand die niet helemaal spoort. Ze maakt vaak van die vreemde geluiden. Is dat jullie ook opgevallen?
pi_25472897
Little Mo is altijd al een vreemd tiepje geweest. Ik erger me een b-tje (boel), aan Juley-Mickey-Billy en natuuuuuuurlijk Keith. Rosie vervalt weer in d'r slaafse atitude. En Zoe gaat wéér in de jank-moduul! Té veel in 1 aflevering. Wat kan die Johnny echt de creep spelen zeg.
pi_25479351
ik weet t niet ik heb iets met keith en ik ben een vrouw hij heeft gewoon iets ik weenie. ook al is hij een nietsnut vind ik hem wel echt een man...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:15:26 #76
521 ruby
Hell yeah!
pi_25481802
Ik vind Keith ook niet onaardig, maar het is een luie eikel die gewoon een trap onder z'n hol moet hebben. Simpel.

Maar echt een man? Hmmm, daar kan ik me nog niet in vinden.
pi_25483288
Ik vind Keith één van de onaantrekkelijkste figuren in EE ooit, volkomen drankhoofd, vies haar en tanden en lijf deugt ook niet. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk, moet kunnen. Zat ik toch voor joker om 21.00 uur voor de treurbuis, inclusief noten en een sappie, mooi niks! Voor mijn gevoel is de BeeB al weken bezig met dat Comic gedoe, pfffffffft.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:38:54 #78
521 ruby
Hell yeah!
pi_25483378
Ja, ik kwam na drie flessen wijn met m'n collega's te hebben genuttigd, op tijd thuis voor Eastenders en toen hoorde ik dat het feest niet doorging. Toen ben ik maar gaan internetten.
pi_25484033
beeb is inderdaad heel erg aan het comic reliefen... kim medcalf (sam mitchell) heeft net fame academy verloren (2e plaats). leuk meisje wel. ze heeft een schattig stemmetje, jammer dat ze niet won... maandag weer business as usual... het zal volgende week een johnny allen week worden denk ik want zn dochter en zn vriendin (of vrouw) komen eraan en ze weten niets van elkaar dus ruzie enzo... En alle Walford vrouwen worden ook heel jaloers op johnny's vriendin want ze schijnt heel cool en glam te zijn...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 01:21:47 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_25484104
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 01:16 schreef lootie het volgende:
beeb is inderdaad heel erg aan het comic reliefen... kim medcalf (sam mitchell) heeft net fame academy verloren (2e plaats). leuk meisje wel. ze heeft een schattig stemmetje, jammer dat ze niet won...
Ze kan écht fan-tas-tisch zingen!

Maar toch blij dat die andere heeft gewonnen, ik vond haar minder gemaakt overkomen.
Beetje boerig zelfs.
pi_25488851
Jammer dat Sam heeft verloren, ik vond haar nummer net iets overtuigender. In ieder geval heeft ze de strijd om de Vic wel gewonnen.
Op BBC Teletekst stond dat Little Mo niet blij is dat Alfie Freddie gebruikt als koopstunt maar dat bleek wel mee te vallen gezieh het feit dat ze Alfies excuses meteen aanvaardde.
Billy is nu ook uit Scarlett verbannen; Johnny huldigt het principe 'You cut one, we both bleed' maar neemt hem even later wel in dienst.

Chrissie: "Ik ben niet bang"
Sam: "Mooi, dan vertel ik Zoe nu de waarheid"

[ Bericht 6% gewijzigd door J_TM op 12-03-2005 14:24:58 ]
pi_25505319
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 01:21 schreef APK het volgende:

[..]

Ze kan écht fan-tas-tisch zingen!

Maar toch blij dat die andere heeft gewonnen, ik vond haar minder gemaakt overkomen.
Beetje boerig zelfs.
Kim kan idd heel erg goed zingen, maar 't is zo musicalachtig, die edith vond ik ook leuker om naar te luisteren

maar de allercoolste is toch wel adrian
pi_25521230
Pat heeft haar intrek genomen in Huize Andy en Lucy is erachter gekomen dat Stacey de overval verzonnen heeft. Binnenkort een paar quotes uit deze aflevering.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:26:56 #84
521 ruby
Hell yeah!
pi_25522078
Ik ben gisteren in slaap gevallen en heb dus Eastenders gemist. Is dat erg?
pi_25524440
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:26 schreef ruby het volgende:
Ik ben gisteren in slaap gevallen en heb dus Eastenders gemist. Is dat erg?
Neuh...kan me er weinig meer van herinneren, eigenlijk.
pi_25532148
'EastEnders' axes new Moon brothers

Jake is nog wel oké, maar Danny is echt niets .

Maar goed, ze zijn met z'n tweeën gekomen, dus ook maar met z'n tweeën gedag zeggen .
pi_25532944
LOL, wilde ik net plaatsen! Jake moet blijven! Hij oogt wel leuk naar Chrissy. Het laatste nieuwtje in de link vind ik ook wat minder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag niet! Tjonge, wat is Billy een slaafje zeg, karakterloos, net zo erg als z'n chagrijnigheid. En wat Stacey nou precies voor rol heeft weet ik nog steeds niet. Beetje raar ook dat Ian niet eens wil weten wat Lucy bezig houdt, dat wordt dan neergezet als girltalk, gaaaaaaaaaaap. Verder niks meer te zeuren, for now!

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 16-03-2005 23:05:07 (typo) ]
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:09:01 #88
521 ruby
Hell yeah!
pi_25543939
Ik hoop niet dat Johnny Allan gaat overdrijven met z'n gangsterrol want anders komt hij ook gauw m'n strot uit net als Andy Hunter.

Wat heeft Addi (waarschijnlijk verkeerd geschreven, maar ach) op z'n hoofd zitten? Z'n haar zit tegenwoordig belachelijk. Het lijken wel allerlei piemels die op z'n hoofd geplant zijn.
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:57:04 #89
521 ruby
Hell yeah!
pi_25556256
Wat is dat voor vaag mens die voor Johnny Allan komt? Is dat z'n vriendin of z'n speeltje?
pi_25586270
Aflevering 140305:
Patrick: "Morgen Pat, zijn dat Andy's spullen ?"
Pat: "Jazeker, ik geef ze aan het goede doel"
Patrick: "En dat gaan ze verkopen ? Ik zou het voor geen goud willen aanraken"

Stacey (buiten Ians gehoorsafstand): "Blij dat je m'n vader niet bent, ik zou me doodschamen"

Mo: "Bof jij even, je hebt een heel huis voor jezelf terwijl wij met de pet rondmoeten"
Pat: "Zijn we jaloers ?"
Mo: "Al kreeg ik het kado van de goede fee..."
Pat: "Tuurlijk"
Mo: "Je vier echtgenoten gaven geen zak om je, dus wat doe je als Andy je zijn huis niet nalaat ? Nee laat maar, ik hoef het niet eens te weten"

Lucy: "Zo te zien word je dik betaald"
Stacey: "Wat bedoel je daarmee ?"
Lucy: "Niks, ik..."
Stacey: "Hou je bek dan"
Lucy: "Je zei dat je blut was, dus hoe kom je dan aan al die dure spullen ?"
Stacey: "Gaat je niks aan, laat me met rust"
Lucy: "Of heb je het geld soms zelf gehouden ?"
Stacey: "Kop dicht"
Lucy: "Je hebt die overval verzonnen he ? Wees gerust, ik zal niks doorvertellen"
Stacey: "Het is je geraaien ook"
Lucy: "Ben je niet bang dat de pokitie erachter komt ?"
Stacey: "Als je je bek niet houdt dan zul jij bang zijn, want dan vertel ik dat jij ook in het complot zat"
Lucy: "Waarom haat je me zo, wil je soms geen vriendinnen zijn ? Ik zal eens met pa gaan praten, misschien dat die me gelooft"
Stacey: "Eh, ik wou alleen maar kijken of je je mond wel dicht kan houden"

Dus niet, want nadat Ian er via Jane achterkwam moest Stacey alles aan Charlie opbiechten; die heeft het nog sportief opgevat want Mo zou haar zeker hebben bestraft met huisarrest en zakgeldonthouding. En in plaats van haar te ontslaan heeft Patrick haar 'strafwerk' gegeven.

Aflevering 180305:
Mickey: "Stacey, you're a mess. Laat mij en m'n familie voortaan met rust"
Stacey: "Ach, steek je familie in je reet, ik kan je missen als kiespijn"
Ruby: "Weet je de weg hier ?"
Stacey: "Zie ik eruit als een stratenboek ?"
Na deze moeizame start lijkt het erop dat Stacey en Ruby een pact gaan sluiten.

Sam: "Vergeet het maar Chrissie, ik trap niet meer in die krokodillentranen"
Maar uiteindelijk stemt ze toch in met een samenwerking.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:22:07 #91
521 ruby
Hell yeah!
pi_25589170
Waaaat? Zit er een Ruby in de serie? Zie je wel, ik wist wel dat ze geïnspireerd zouden raken door onze topics.

Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken, ga ik straks (na al m'n gekokkerel) maar eens doen.
pi_25602866
johnny allen is dus de nieuwe den geworden. ik zie zn kop nu al te vaak en we moeten nog door die hele tina en ruby weten niks van elkaar shit pfff. stacey begint me ook te irriteren en lucy trouwens ook - waarom moet het ineens allemaal om foute kids gaan en die simpele 'normen en waarden' verhaaltjes . come on benders, het gaat al zo slecht...
  zondag 20 maart 2005 @ 12:30:38 #93
16715 Mylene
*schatje*
pi_25607372
Ik vind Stacey juist helemaal geweldig .

Ik stoor me wel aan Robin Hood Johnny Allan. Die man duikt zowat in iedere scène op. En dan ook nog negen van de tien keer met die over-acterende acteur die Danny speelt .
quote:
ITV target Kemp's 'EastEnders' return?
Sunday, March 20 2005, 09:24 GMT -- by Daniel Kilkelly

ITV chiefs are trying to prevent Ross Kemp from returning to EastEnders, by offering him a £500,000 contract to star in a new series of Ultimate Force, according to The People today.

Recent rumours have suggested that EastEnders producers are keen for Kemp, who played Grant Mitchell, to sign a new two-year contract, offering him £500,000 a year.

However, ITV executives are apparently hoping that, by offering him the same salary for considerably less work, Kemp will be convinced not to return to the BBC.

An ITV source told the newspaper, "Ross is far from signed, sealed and delivered to EastEnders. If he stays with ITV, he would earn the same for six hours' screen work a year as for 44 weeks of hard graft."

A spokesman for EastEnders said, "We are in early negotiations, but nothing is settled."
bron

Ik weet waar ik dan wel voor zou kiezen. Wel vreemd overigens, want ITV heeft onlangs nog gezegd dat men van dit soort deals afwilde. Misschien dan toch maar met een korreltje zout nemen.
pi_25609749
het zou me niks verbazen. jarenlange jaloezie van itv toen eastenders het zo goed deed en ze steeds prijzen wonnen - ook onverdiend - concurrentie in engeland is erg met die soaps, ik denk dat ze eastenders onderuit willen halen
pi_25623303
Heb 't ook wel een beetje, dat gevoel van: "daar heb je die Johnny alweer!" Lijkt wel onkruid, niet weg te rammen. Die ongewassen kop van Danny heb ik nu ook allang al gehad, beetje domme vrijscène met Sam, evenals de ketspartij tussen Billy en Sacha, onrealistisch. Zal wel te maken hebben met de keiharde concurrent, Corrie. Begrijpen doe ik dat niet, veel kijkers zijn 'fan' van beide zeepjes. Ik word een beetje fan van Jake, heeft een mooie smile........
  zondag 20 maart 2005 @ 23:24:10 #96
521 ruby
Hell yeah!
pi_25623513
Ja inderdaad, hoe kwamen ze erbij om Sacha met Billy te laten wippen?

Ik word nog steeds niet warm van Jake, maar als ik moest kiezen tussen hem en Danny dan zou ik ook voor Jake kiezen. Danny is oninteressant.

Maar eeh, het wordt weer tijd dat Dennis terugkomt. Een lekker ding op het scherm kan geen kwaad namelijk.
  maandag 21 maart 2005 @ 23:28:18 #97
521 ruby
Hell yeah!
pi_25649561
Nou, het was weer de Johnny Allen show hoor. Ik ben nog niet echt overtuigd van z'n acteertalent en van z'n dochter al helemaal niet. Het klinkt me iets te amateuristisch allemaal, maar goed dat heeft z'n tijd nodig.
Dennis bakte er in het begin ook niet zo veel van.

Ik miste even iets volgens mij.. Waarom liep Ruby weg uit dat huis en van wie hingen er foto's aan die muur? Van Johnny z'n andere dochter ofzo?
pi_25656872
Maandag komt er weer een special:
A-Z of EastEnders
Mon 28 Mar, 5:25 pm - 7:25 pm 120mins

Jonathan Ross presents the A-Z of EastEnders - a wonderful chance to re-live all the greatest storylines and characters from the past and present to celebrate 20 years of the show. All of today's East End greats like Shane Richie, Barbara Windsor and Jessie Wallace are joined by the legends of yesteryear and a host of celebrities to reveal everything you ever needed to know about the greatest moments in the soap in two hours of primetime EastEnders escapism.
Mind the gap
pi_25657359
@ Ruby, die andere Ruby had het over een zus toen ze de foto zag met een blond meisje/vrouw. We moeten kennelijk nog heel wat Fereirra-gedonder velen voordat ze voorgoed zijn opgerot, pffffffffffft. Gus(z?) ook weer eens in beeld, had vroeger best een leuke rol toen hij nog verliefd was op Sonia, met Juley werd het veel minder. Ben ff kwijt of hij er ook uitgaat. Was gisteravond een oninteressante aflevering, eigenlijk...

@ thnx Nicole22.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:51:51 #100
16715 Mylene
*schatje*
pi_25658502
Ja Suko, het was gisteren echt huilen met de pet op.

Reden: Ferreiras + Sasha + Gus + Juley

Tuesday 22 March 2005:
SPOILER
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')