Daar was het ook wel weer voor! Bij de Witte Boekenhal verkopen ze ook erg leuke knutselboeken voor weinig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:08 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb vandaag geknutseld met de kinderen. Had bij de bieb een boek met ideeen gehaald en het was leukBinnenkort doen we het weer
Nee, natuurlijk niet, maar ik ben wel in de aandelen valium gegaan alvastquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar ik ben wel in de aandelen valium gegaan alvast
Dankje! Ik vind hem zelf ook echtquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:42 schreef Spindizzy het volgende:
Zabb: ik vind je nieuwe userpic zoooo
Mijn schoonouders bellen ook altijd van tevoren!! Alleen mijn ouders niet, die komen altijd onverwacht, maar dat vind ik juist zo leuk!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:13 schreef Rottdog het volgende:
Heeft van dat de perfecte schoonoudersze bellen eerst aangezien ze een uurtje moeten rijden
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Barney wintquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:14 schreef Rottdog het volgende:
Nu weten we wie de masters of darts is Miss_d toch phil![]()
Dit hoort eigenlijk in muziek hequote:Op donderdag 10 februari 2005 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat ook maar weer eens op het speeltuinbankje zitten
Heb vanmiddag even enorm lopen hyperen, we kregen een mailtje van degene die de optredens voor onze band regelt, dat hij met iets spannends bezig was, nog niet wilde zeggen wat precies, maar of we er bezwaar tegen hadden om voor 2000-3000 mensen op te treden!![]()
Ik ben stiknieuwsgierig, maar we moeten dus wachten tot het definitief is!
Christan heeft vakantie, en ik niet. Volgende week gaat hij bij ze logeren, en opa is bovendien zijn kamertje aan het behangenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, zodat ze je een beetje kunnen helpen met op Christan passen, terwijl jij naar je paps gaat, of 'zomaar'? En wanneer komt je mams terug uit Spanje??
ah bedankt, dat scheelt me weer een topic open in lifestyle over snotquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:10 schreef Beaker het volgende:
Moussy
Volgens mij is het zo dat als hij groene / gele snot heeft daar niet te lang mee mag lopen, want dat zou dan op een onsteking kunnen wijzen
Mjaaa......ik zou de HA gewoon ff bellen en navraag doen!
Het merendeel van de topics op fok! zijn snottopics anders .quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:14 schreef moussy het volgende:
[..]
ah bedankt, dat scheelt me weer een topic open in lifestyle over snot
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:15 schreef clauwheee het volgende:
Miss_d hier schijnt de zon wel hoor
ik vraag me af of ze daar op groene snot zitten te wachten in culquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:16 schreef Beaker het volgende:
er is al een snottopic Moussy
Snotsliertjes in de loempia
Uhhhhh gatver, ik ga er niet op klikken, de titel is al goooooorr genoeg zegquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:16 schreef Beaker het volgende:
er is al een snottopic Moussy
Snotsliertjes in de loempia
Ja, ik vraag me alleen af of hij het afkrijgt, hij had weliswaar de moeilijkste stukken al gedaan gisteren maar het grootste deel moest nog gebeuren. En vanmiddag vertrekken we naar Roosendaal. Dat is althans de bedoelingquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, handig wat extra hulp. Zeker met behangen
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt niet helemaal jofel nee, Syrena. Ze zullen wel iets aan zijn bloeddruk gaan doen denk ik?
Bij mij is het in mijn hoofd steeds: Schmie Schma Schmekkie, Schmekkie Schmekkie Schmekquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:47 schreef Syrena het volgende:
Schni schna schappi....schnappi schnappi schnappi... schni schna...
een 3 of 4 of 5 jarig meisje met haar tantequote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bij mij is het in mijn hoofd steeds: Schmie Schma Schmekkie, Schmekkie Schmekkie SchmekIk wil dat de bedenkers van dat liedje in een speciaal voor hen geschapen gedeelte van de hel terechtkomen.
Er schijnt wel een spelletje op internet te staan waarbij je Schnappie neer kan schieten. Misschien iets voor jou?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Bij mij is het in mijn hoofd steeds: Schmie Schma Schmekkie, Schmekkie Schmekkie SchmekIk wil dat de bedenkers van dat liedje in een speciaal voor hen geschapen gedeelte van de hel terechtkomen.
Degene die het liedje heeft geschreven heeft ook Het Programma Met De Muis bedacht maar zelfs dat vind ik niet genoeg om haar te redden. Lijden moet ze! Pijnlijk en eeuwig!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:54 schreef Martineke het volgende:
[..]
een 3 of 4 of 5 jarig meisje met haar tante(weet leeftijd niet precies meer, ze waren op tv vorige week)
http://www.gametop.nl/games/game.php?id=487quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
Er schijnt wel een spelletje op internet te staan waarbij je Schnappie neer kan schieten. Misschien iets voor jou?![]()
Hey, iemand met ervaringquote:
Als je 'm vindt mag je m mailen naar syrena76 (apuhkont) gmail.comquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook nog ergens een nóg grotere
Misschien helpt dit welquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:30 schreef Syrena het volgende:
K3 heeft niet geholpen overigens...schniiiii schnaaaaaaa..schnappppiiiii
Ja, maar ik heb hem niet meerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je hem op wallpaperformaat, Mous?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:30 schreef snoopy het volgende:
Ik schrik me elke keer een ongeluk van die vogel![]()
Vervelend is dat, ja. Hangt er natuurlijk ook vanaf waarvoor je 'm wilt bereiken (frikandel speciaal, loempiaatje, kaassouffléquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik hoop dat ik straks es keertje terug gebeld word of dat er opgenomen word... dit is niet leuk![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:48 schreef Syrena het volgende:
Ik kon daar echt helemaal gek van worden, GSM die uit staat. Een paar keer bij een ex gehad, en wat was ie dan achteraf aan het doen ?! Juist, activiteiten op een plaats en met een persoon waarbij je het niet kan gebruiken dat je vriendin je belt....
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:51 schreef kozakken het volgende:
Syrena! Breng Bar nou niet op zulke enge gedachten!![]()
Bar: 118? en uitleggen wat je ongeveer zoekt?
Triofoonsex ??quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:48 schreef Syrena het volgende:
Ik kon daar echt helemaal gek van worden, GSM die uit staat. Een paar keer bij een ex gehad, en wat was ie dan achteraf aan het doen ?! Juist, activiteiten op een plaats en met een persoon waarbij je het niet kan gebruiken dat je vriendin je belt....![]()
Denk dat je vrij weinig aan 118 hebt. Als een persoon of wat dan ook niet in het telefoonboek staat, komt 'ie ook niet op hun lijsten voor. Een verkapt telefoonboek is het eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:51 schreef kozakken het volgende:
Bar: 118? en uitleggen wat je ongeveer zoekt?
Hehehequote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:09 schreef Syrena het volgende:
Ik ging vorige week op de fiets carnvallen, dag erna: kuitspier verrekt ! Ik ben in conditie zwaar achteruit gegaan sinds m'n autootje, hij is echt fijn! Mijn ultieme doel is om ooit naar Utreg te durven rijden, naar m'n zus. 2 uur autoweg... *brrr*
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ga idd aan mijn rijbewijs beginnen althans voor de 2de keer alleen dit keer ga ik het halen
hmmm ik zie grotendeels ook geen diepte ( door een lui oog ) en heb dat ook aangegeven op alle formulieren maar ik heb geen speciaal examen hoeven doen. Raar hoor dat het dan bij andere opeens wel moet.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben drie keer opnieuw begonnen!
Ik heb het na 90 lessen uiteindelijk in '97 gehaald, ook nog een speciaal examen moeten doen i.v.m. mijn ogen (ik zie minder goed diepte). Ik ben pas echt dagelijks gaan rijden toen ik vorig jaar m'n auto kocht.
Ik had op de formulieren niks hoeven zetten van mijn (zeer slechte) rijiinstructeur. Na het examen vroeg mijn examinator hoe het kon dat ik zo dicht langs geparkeerde auto's reed (en nog meer dingen die met het schatten van afstand te maken hebben....)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
hmmm ik zie grotendeels ook geen diepte ( door een lui oog ) en heb dat ook aangegeven op alle formulieren maar ik heb geen speciaal examen hoeven doen. Raar hoor dat het dan bij andere opeens wel moet.
Ik had precies hetzelfde...Vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
hmmm ik zie grotendeels ook geen diepte ( door een lui oog ) en heb dat ook aangegeven op alle formulieren maar ik heb geen speciaal examen hoeven doen. Raar hoor dat het dan bij andere opeens wel moet.
hmmmm heb ik zeker geluk gehad ( 1 oog zie ik toch echt maar 25% mee oid dus ook geen dieptequote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:36 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde...Vorig jaar.
dat is voor iedereen normaal gedrag om over te stressen en nog meer voor moedersquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:21 schreef Luchtbel het volgende:
Babyfeet wat leuk!even dacht ik dat ik de laatste 3 maanden foto's van Jolie kwijt was
PC hing op het randje van crashen, inmiddels zelf weer wat kunnen restaureren en de foto's en schoolwerk meteen op cd's gebrand. TC komt thank god morgen de boel maken. Die foto's![]()
![]()
dit is wel normaal moedergedrag toch om daar meteen om te gaan stressen
![]()
![]()
Ik bedoel dus dat ik ook een lui oog had, ook geen diepte zie, maar toch gewoon mijn rijbewijs heb gehaald... Precies het zelfde dusquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
hmmmm heb ik zeker geluk gehad ( 1 oog zie ik toch echt maar 25% mee oid dus ook geen diepte)
zoveel zullen het er wel niet zijn maar als er hier mensen zijn met meer dan 1 computer en die ook nog gekoppeld zijn : zorg dat alles op beide computers staat EN doe ook nog backups dat scheeltquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Backups, backups... gelijk noteert.
* miss_dynastie heeft weinig geleerd van haar crash van vorig jaar
aaah ok had ik verkeerd gebrepenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:58 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik ook een lui oog had, ook geen diepte zie, maar toch gewoon mijn rijbewijs heb gehaald... Precies het zelfde dus
Nou, dat hebben wij dus wel ja, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Staat nu bovenaan mijn to do lijstjequote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
zoveel zullen het er wel niet zijn maar als er hier mensen zijn met meer dan 1 computer en die ook nog gekoppeld zijn : zorg dat alles op beide computers staat EN doe ook nog backups dat scheelt
ik pak af en toe een bochtje iets te ruim of te krap maar daar blijft het bijquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:29 schreef Syrena het volgende:
I
Magneet & Principessa: HA, nog twee blinde kipjes op de weg! Mijn linkeroog is door het lui-zijn-geweest ook slechter van kwaliteit dan rechts, al weet ik niet precies hoeveel. Maar ik merkte het wel, met nieuwe lenzen blijf ik links minder goed zien. Nou ja, ik heb mijn scheurbewijs, en af en toe struikel ik over een kinderkopje in M'tricht, verder gaat het prima.
Of zou ik daarom steeds op verkeerde kerels vallen, ik zie het gewoon niet !!
Tof babyfeet! Hier komen er ook weer twee mijn kant uit, en das heel mooi, want dan heb ik de Sims: het studentenleven helemaal voor niksquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:31 schreef babyfeet het volgende:
er komen alweer 2 nipo bonnen mijn kant uit ben blij heb er nu al 4
Je moet om de twee weken een enquete invullen, het is net zoiets als die mensen die bellen of ze je wat mogen vragen en dan gaat het bv. over gezichtsverzorging ofzo. Als dat gedaan hebt stuur je 'm terug met je pc en daar krijg je dan een bepaald aantal punten voor (lange enquete = meer punten). Verder weet ik het niet preciesquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:26 schreef Sjeen het volgende:
NipoIk geloof dat ik ook wil
Help me eens op weg
![]()
Ik ben nog voorzichtiger ben ik bang! Ik heb ze gebrand, op mijn werk op de harde schijf gezet, op mijn Ipod en ik heb van de week zelfs een externe harddisk gekocht waar ik mijn hele laptop op kan kopierenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:42 schreef kozakken het volgende:
foto's![]()
Ik heb ze dus gebrand.. en nog eens gebrand...
En de tweede versie (vanaf de geboorte van Jonne) ligt bij m'n ouders in de brandwerende kluis.
![]()
Hoezo voorzichtig!
uiteraardquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:35 schreef babyfeet het volgende:
neva is zeker wennen krijgen we dan een foto ?
heeft die uiteindelijk toch wle goed gemaakt door je vanochtend een ontbijt op bed te gevenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
okay om 16.00 uur deze namiddag kreeg ik uiteindelijk Mar te pakken aan de telefoon, hij lag idd gewoon in de auto en hij had er geen zin om er ff heen te lopen, hij zag dat ik al 16 keer gebeld had.....
Maar goed hij is weer Thuis sinds vanavond 22.45 uur.
Maar hij is er achter gekomen dat ik er vrij weinig aan vond
Oke! Prima ... Maar ik heb weer zin in het moment dat Moussy weer gezellig komt posten, met dr dagelijkse gemeut...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:09 schreef melonovy Karin het volgende:
edit- sorry, bans worden niet op het forum besproken
Dat zullen wij in België dus ook doen. Een student op kot (zoals wij dat zeggen) moet het ook maar doen met wat ze toegestopt krijgt en dat is weinig. Dan kan ze af en toe iets extra (lekker eten b.v.) heel goed gebruiken. Maar normale visite is bij ons altijd welkom en moeten niet vertrekken met een lege maag. (Ook al zijn het zuinige Nederlanders)quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef Syrena het volgende:
(Overigens als wij naaer Utrecht toegaan nemen ook altijd een hoop mee aan eten enzo. Jaaaaa, zielig hoor, zus op kamers, op een houtje bijten...neem wat lekkers mee voor dat klind !
Handig manquote:Op zondag 13 februari 2005 19:51 schreef jessie het volgende:
Luchtbel ben je bij de ouders geweest van je vriend die bij je komt wonen maar waarmee je niet gaat samenwonenLeuk dat t leuk was!!! En ik kan me voorstellen dat Jolie wel in t middelpunt stond
Joh! Dat viel heeeeelemaal niet op!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:19 schreef melonovy het volgende:
Ik heb een poos geleden Hallmark card studio gekregen van Remco, ben er echt heel wijs mee, maar dat hadden jullie vast al wel door.
Echt niet!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:19 schreef melonovy het volgende:
Ik heb een poos geleden Hallmark card studio gekregen van Remco, ben er echt heel wijs mee, maar dat hadden jullie vast al wel door.
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:40 schreef Luchtbel het volgende:
Doe niet zo eng klef, trui heb gekregen omdat ik hem zo leuk vond maar vanuit principe geen donker roze draag![]()
Oh misschien had je beter deze kunnen doen danquote:Op maandag 14 februari 2005 18:59 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik had er eerst nog eenachter willen zetten, maar bedacht me ineens: stel dat hij dat wel heeft gezegd
![]()
Het lokt eigenlijk wel een foto uit dus beide dames aantrekken het roze en showen maarquote:Op maandag 14 februari 2005 19:12 schreef poemojn het volgende:
Luchtbel, wat zul je een mooi setje zijn met Jolie, allebei in het roze![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |