Daar was het ook wel weer voor! Bij de Witte Boekenhal verkopen ze ook erg leuke knutselboeken voor weinig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:08 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb vandaag geknutseld met de kinderen. Had bij de bieb een boek met ideeen gehaald en het was leukBinnenkort doen we het weer
Nee, natuurlijk niet, maar ik ben wel in de aandelen valium gegaan alvastquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar ik ben wel in de aandelen valium gegaan alvast
Dankje! Ik vind hem zelf ook echtquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:42 schreef Spindizzy het volgende:
Zabb: ik vind je nieuwe userpic zoooo
Mijn schoonouders bellen ook altijd van tevoren!! Alleen mijn ouders niet, die komen altijd onverwacht, maar dat vind ik juist zo leuk!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:13 schreef Rottdog het volgende:
Heeft van dat de perfecte schoonoudersze bellen eerst aangezien ze een uurtje moeten rijden
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Barney wintquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:14 schreef Rottdog het volgende:
Nu weten we wie de masters of darts is Miss_d toch phil![]()
Dit hoort eigenlijk in muziek hequote:Op donderdag 10 februari 2005 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat ook maar weer eens op het speeltuinbankje zitten
Heb vanmiddag even enorm lopen hyperen, we kregen een mailtje van degene die de optredens voor onze band regelt, dat hij met iets spannends bezig was, nog niet wilde zeggen wat precies, maar of we er bezwaar tegen hadden om voor 2000-3000 mensen op te treden!![]()
Ik ben stiknieuwsgierig, maar we moeten dus wachten tot het definitief is!
Christan heeft vakantie, en ik niet. Volgende week gaat hij bij ze logeren, en opa is bovendien zijn kamertje aan het behangenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, zodat ze je een beetje kunnen helpen met op Christan passen, terwijl jij naar je paps gaat, of 'zomaar'? En wanneer komt je mams terug uit Spanje??
ah bedankt, dat scheelt me weer een topic open in lifestyle over snotquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:10 schreef Beaker het volgende:
Moussy
Volgens mij is het zo dat als hij groene / gele snot heeft daar niet te lang mee mag lopen, want dat zou dan op een onsteking kunnen wijzen
Mjaaa......ik zou de HA gewoon ff bellen en navraag doen!
Het merendeel van de topics op fok! zijn snottopics anders .quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:14 schreef moussy het volgende:
[..]
ah bedankt, dat scheelt me weer een topic open in lifestyle over snot
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:15 schreef clauwheee het volgende:
Miss_d hier schijnt de zon wel hoor
ik vraag me af of ze daar op groene snot zitten te wachten in culquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:16 schreef Beaker het volgende:
er is al een snottopic Moussy
Snotsliertjes in de loempia
Uhhhhh gatver, ik ga er niet op klikken, de titel is al goooooorr genoeg zegquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:16 schreef Beaker het volgende:
er is al een snottopic Moussy
Snotsliertjes in de loempia
Ja, ik vraag me alleen af of hij het afkrijgt, hij had weliswaar de moeilijkste stukken al gedaan gisteren maar het grootste deel moest nog gebeuren. En vanmiddag vertrekken we naar Roosendaal. Dat is althans de bedoelingquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, handig wat extra hulp. Zeker met behangen
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt niet helemaal jofel nee, Syrena. Ze zullen wel iets aan zijn bloeddruk gaan doen denk ik?
Bij mij is het in mijn hoofd steeds: Schmie Schma Schmekkie, Schmekkie Schmekkie Schmekquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:47 schreef Syrena het volgende:
Schni schna schappi....schnappi schnappi schnappi... schni schna...
een 3 of 4 of 5 jarig meisje met haar tantequote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bij mij is het in mijn hoofd steeds: Schmie Schma Schmekkie, Schmekkie Schmekkie SchmekIk wil dat de bedenkers van dat liedje in een speciaal voor hen geschapen gedeelte van de hel terechtkomen.
Er schijnt wel een spelletje op internet te staan waarbij je Schnappie neer kan schieten. Misschien iets voor jou?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Bij mij is het in mijn hoofd steeds: Schmie Schma Schmekkie, Schmekkie Schmekkie SchmekIk wil dat de bedenkers van dat liedje in een speciaal voor hen geschapen gedeelte van de hel terechtkomen.
Degene die het liedje heeft geschreven heeft ook Het Programma Met De Muis bedacht maar zelfs dat vind ik niet genoeg om haar te redden. Lijden moet ze! Pijnlijk en eeuwig!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:54 schreef Martineke het volgende:
[..]
een 3 of 4 of 5 jarig meisje met haar tante(weet leeftijd niet precies meer, ze waren op tv vorige week)
http://www.gametop.nl/games/game.php?id=487quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
Er schijnt wel een spelletje op internet te staan waarbij je Schnappie neer kan schieten. Misschien iets voor jou?![]()
Hey, iemand met ervaringquote:
Als je 'm vindt mag je m mailen naar syrena76 (apuhkont) gmail.comquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook nog ergens een nóg grotere
Misschien helpt dit welquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:30 schreef Syrena het volgende:
K3 heeft niet geholpen overigens...schniiiii schnaaaaaaa..schnappppiiiii
Ja, maar ik heb hem niet meerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je hem op wallpaperformaat, Mous?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:30 schreef snoopy het volgende:
Ik schrik me elke keer een ongeluk van die vogel![]()
Vervelend is dat, ja. Hangt er natuurlijk ook vanaf waarvoor je 'm wilt bereiken (frikandel speciaal, loempiaatje, kaassouffléquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik hoop dat ik straks es keertje terug gebeld word of dat er opgenomen word... dit is niet leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |