sluiten van moskeeën is symptoombestrijding om het domme volk tevreden te houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben blij dat je het me eens ben Fokschaap, ik roep dat nl. al sinds de lokroep voor het sluiten van Moskeeën door Nederland waast
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
sluiten van moskeeën is symptoombestrijding om het domme volk tevreden te houden
(Voorop gesteld dat ik de uitzending NIET gezien heb, dus misschien baseer ik me op niet bestaande zaken of is een voorbeeld achterhaald)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
sluiten van moskeeën is symptoombestrijding om het domme volk tevreden te houden
Je moet het niet té kortzichtig aanpakken uiteraard.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:05 schreef het_fokschaap het volgende:
moslimradicalen uit de moskeeën de achterkamertjes injagen lost niets op m.i. het wordt alleen wat minder zichtbaar misschien. soort van struisvogeltactiek.
en wat betreft discotheken, je kunt fouilleren wat je wilt maar men neemt drugs toch wel mee naar binnen. evt. zelfs voordat men door de controle gaat.
het niet sluiten van moskeeën is geen principe zaak voor mijquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:03 schreef Elgigante het volgende:
Als je per se wilt dat Moskeeen niet gesloten worden (erg hypocriet uiteraard), moet je wel zorgen dat je het maximale uit het openblijven van moskeen haalt, dwz geheime dienst-praktijken.
Dan wordt er dus afgeluisterd, immams en groepjes geschaduwd, infiltranten etc.
Nee, maar mijns inziens wordt het ook niet als wondermiddel gezien in de oplossing (het vernietigen) van terrorisme, alleen als bijkomend voorbeeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het niet sluiten van moskeeën is geen principe zaak voor mij
maar sluiten van moskeeën als oplossing zien vind ik ook kortzichtig.
en de tegenhanger ervan; op een forum elkaar voortdurend generaliserende meningen over moslims onder de neus wrijvenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:38 schreef milagro het volgende:Zou het niet kunnen zijn dat je met het konstante bij elkaar zitten en met elkaar doorzagen over hoe slecht je het als moslim hebt tegenwoordig elkaar ontzettend opjut en het gevoel niet welkom te zijn vele malen versterkt wordt onterecht?
idd dat net zo goed, als je je mening alleen daarop baseert is dat niet fris.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en de tegenhanger ervan; op een forum elkaar voortdurend generaliserende meningen over moslims onder de neus wrijven
quote:Wilders doet aangifte van internetfilmpje
Geert Wilders heeft bij de politie Haaglanden aangifte gedaan van een filmpje dat op internet heeft gestaan. In het door het tv-programma Zembla uitgezonden filmpje wordt het onafhankelijke Kamerlid bedreigd. Met het geluid van messen die worden geslepen eindigt het filmpje met het dreigement: 'Een cadeautje aan Geert Wilders. We hebben onze zwaarden geslepen, hond'.
Het filmpje begint met een theologische rechtvaardiging van de moord op Theo van Gogh. De makers zeggen lid te zijn van de Hofstadgroep. Het filmpje heeft begin dit jaar op internet gestaan. Van de Hofstadgroep zitten momenteel twaalf verdachten vast op verdenking van deelname aan een criminele organisatie.
Wilders geeft aan 'geschrokken' te zijn van het filmpje. Het Kamerlid wordt wel vaker bedreigd, maar 'een filmpje is veel directer', zegt de voormalig VVD'er. De maker van een ander filmpje moet vrijdag voor de rechtbank in Rotterdam verschijnen. In dat filmpje wordt opgeroepen Wilders te onthoofden voor zijn uitlatingen over de islam.
hirsi ali heeft een goed punt, daar blijf ik bij. ze moet het alleen eens niet zo overdrijven iedere keer. het lijkt alsof haar werk louter bestaat uit opkomen voor moslima's... stap dan uit de kamer en richt een stichting er voor opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ook ben ik blij dat Hirsi Ali afbrokkelt en daarmee ook de eens zo onvoorwaardelijke steun die zijn kreeg van haar op dat moment naïeve achterban
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |