Vraag mij dan om een plaatjequote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, dat klopt, wilde ze ook al eens vragen maar kon toen ook niets vinden..
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:58 schreef GLO het volgende:
Ik denk aan Tracy Ullman. # 1 zou dan My Guy kunnen zijn (i.p.v. het origineel My Girl), # 3 is dan wschlk They Don't Know en # 5 Breakaway. Hoewel ik me met geen mogelijkheid kan voorstellen dat dat iemands favo single aller tijden is...
Ja, maar 'she' slaat terug opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moby heeft ook wel eens een single met een zangeres gehad!
Garbage?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:58 schreef GLO het volgende:
Hoewel ik me met geen mogelijkheid kan voorstellen dat dat iemands favo single aller tijden is...
Solozangeres die bijna alleen maar covers zingt, bovendien veel succesvoller is in Europa dan in de VS, moet dus haast wel Brits zijn. En er wordt gesproken over een Shangri-Las soundje. Deducerend en combinerend kom ik dan niet op Atomic Kittenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het zijn bijna allemaal covers.
Atomic Kitten?
Ha, daar zat ik op te wachtenquote:
Een Britse groep ja...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Atomic Kitten is Brits toch?
Zegt me niks...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:32 schreef ranja het volgende:
Nou, ik vind het wel mooi. #4 is Sunglasses (to cry behind, zingt ze).
Thanx!quote:GLO +1
quote:en ja, de reviews zijn van mijzelf
Het is ook de kleinste hit van haar, 3 wk top 40 met een hp van 38quote:
quote:
* GLO mompelt iets van ieder zijn smaak en zoekt een gat om in de grond te zakken...
O, vandaar. Nooit gehoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is ook de kleinste hit van haar, 3 wk top 40 met een hp van 38
Ik begin je zo langzamerhand wel door te krijgen, en dat je Trees wel zag zitten wist ik ook al, maar dat je Breakaway, afijn, laat ik er niet weer over beginnenquote:ach, veel mensen kennen mijn afwijking al, zie reactie van dolle_hond
Zie hier voor meer afwijkingen
Nee, staat allemaal door elkaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:12 schreef ranja het volgende:
Er zit geen logica in letters of cijfers dat de een altijd orgineel is en de ander de naaper?
OK, veel plezier.quote:Leuke vraag maar ik moet weg... vanavond concertje.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
TeeVeePee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |