De grens over mag ik hopen...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over radicalisme maar over mensen die daar gevoelig voor zijn. En die duw je nu net de verkeerde kant uit.
Leve het leesvermogenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
O.a. door SCH, die AHA, Wilders en Verdonk de schuld geeft van de radicalisering doordat zij openlijk kritiek leveren op de Islam. Wat zou hij anders bedoelen met maatschappelijke en politieke klimaten?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:27 schreef SCH het volgende:
Het gaat hier niet over radicalisme maar over mensen die daar gevoelig voor zijn. En die duw je nu net de verkeerde kant uit.
Ondertussen heeft je vriendje er al invulling aan gegeven.quote:
1) SCH is niet 'mijn vriendje'.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ondertussen heeft je vriendje er al invulling aan gegeven.![]()
Pakkend dat men reeds in het stuk dat jij hier plaatst zelf al aangeeft dat ze dingen nauwelijks/niet kunnen onderbouwen. Dingen rusten louter op inschatting van de dienst zelf. Affijn, het onderschrijft maar weer eens mijn gelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uit: http://www.aivd.nl/contents/pages/10835/notavandawatotjihad.pdf
[..]
Daarna volgt een onderbouwing van 20 pagina's, beginnend op bladzijde 12 die wat te lang zijn om hier te posten.
Wat je eerste bewering betreft zitten mensen die zichzelf voor een dichotomie zien geplaatst tussen twee extremen in. Aan de ene kant de fundamentalisten die de gehele Nederlandse samenleving als pestilent zien, aan de andere kant politici en opinievormers die de extremisten juist verketteren en en passant de hele islam als een achtergestelde cultuur bestempelen. Het cognitief vermogen van deze lieden is blijkbaar te laag om van enig invloed te zijn. Als je een negatief geluid laat horen dan is de enige reactie wegvluchten naar het radicalisme? Je zou het haast logisch vinden als je bedenkt dat hun de slachtofferrol jarenlang is toebedeeld. Maar dan generaliseer ik wellicht iets te veel.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over radicalisme maar over mensen die daar gevoelig voor zijn. En die duw je nu net de verkeerde kant uit. Bovendien hebben mensen als Wilders en HA al meerdere malen laten weten de hele islam te verafschuwen, net als Fortuyn en Van Gogh dat deden. Logisch dat mensen dat niet allemaal meer uit elkaar houden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Als we de Nazi's in de Tweede Wereldoorlog ongestoord hun gang hadden laten gaan, waren er immers ook vrijwel geen doden gevallen. Ach, die paar Joden, maar wie let daar nu op?
Zelfs een klein stukje tekst weet je al niet goed te lezen. Dat je de hele nota niet leest kan ik nog begrijpen, maar je slaat weer de plank mis. Laat ik overbodige woorden van dat kleine stukje tekst weglaten zodat het helder voor je wordt:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:28 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Pakkend dat men reeds in het stuk dat jij hier plaatst zelf al aangeeft dat ze dingen nauwelijks/niet kunnen onderbouwen.
quote:Niet iedereen is direct overtuigd dat [...] bepaalde vormen van isolationisme
[...] een probleem kunnen zijn.
[...]
AIVD-onderzoek naar aantastingsrisico’s [...] die niet
direct in de sfeer van acute geweldsdreigingen liggen, vereist daarom een extra
degelijke fundering.
Op deze onderbouwing wordt in de volgende paragrafen ingegaan.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zelfs een klein stukje tekst weet je al niet goed te lezen. Dat je de hele nota niet leest kan ik nog begrijpen, maar je slaat weer de plank mis. Laat ik overbodige woorden van dat kleine stukje tekst weglaten zodat het helder voor je wordt:
En dan vervolg je met:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:28 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Laat dat op de man spelen maar gewoon achterwege.
<mod-pet opzet>quote:We weten nou wel dat je erg gefrustreerd bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |