Nopequote:Op donderdag 10 februari 2005 12:12 schreef evil_cupido het volgende:
heet die notaris van thoor?
Je hebt niet een vraag gesteld? Je zou verwachten dat een antwoordapparaat er antwoord op geeft.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:03 schreef kastanova het volgende:
Damn it, krijg een antwoordapparaat aan de lijn... Daar doe ik het niet voor.
Ik heb slechts 1 vraag gesteld: "Welk geluid maakt een kuiken?"quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt niet een vraag gesteld? Je zou verwachten dat een antwoordapparaat er antwoord op geeft.
De techniek staat tegenwoordig voor niets.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 vraag gesteld: "Welk geluid maakt een kuiken?"
Ennnnnnnnnnn.... *tromgeroffel* ....zijn antwoord was juist!
Ik weet het niet Twisted_TpaU, ik weet het echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:16 schreef Twisted_TpaU het volgende:
kastanova gaat dit nog ergens heen of niet? Anders mik ik hem naar onzin.
Een uitleg van mij en een excuus voor de overlast van hun gok ik...quote:
Ach, als ze de failliet zelf trachtten te bellen (Waar het wel op lijkt), kan het best zijn dat je een nummer hebt wat slechter bereikbaar is. Voor faillieten is de curator vaak slecht bereikbaar.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een uitleg van mij en een excuus voor de overlast van hun gok ik...
Maar ik krijg goddomme telkens al naar 2 keer overgaan het antwoordapparaat er aan.
Een pauperkantoor dat niet eens een secretaresse kan betalen dus...
Ik bel ze notabene op het nummer dat ze zelf op m'n voicemail noemdenquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
Ach, als ze de failliet zelf trachtten te bellen (Waar het wel op lijkt), kan het best zijn dat je een nummer hebt wat slechter bereikbaar is. Voor faillieten is de curator vaak slecht bereikbaar.
Heb je al in het telefoonboek gekeken?
"Weer"quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:24 schreef B4CO het volgende:
Kasta, volgens mij he, word je weer in de zeik genomen...
Dat denk ik toch ja...quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
"Weer". Vertel
.
Anyweg, dan word ik in de zeik genomen door een advocatenkantoor; het nummer komt namelijk overeen met de adresgegevens.
Naja, als iemand er zoveel werk van maakt, dan mag het.
Je mag raden. Als je goed raadt, dan krijg je een honingdropje.quote:
Oeeeehh.... 1-0quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je mag raden. Als je goed raadt, dan krijg je een honingdropje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |