Er staat toch gewoon als? Er is best een kans dat ze Charles overslaan, al lijkt die kans mij niet erg groot. Of Elizabeth moet 110 worden ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:06 schreef PM-girl het volgende:
Dit vind ik wel nieuws! En zeker omdat er op teletekst staat: als Charles koning wordt, in plaats van wanneer Charles koning wordt. Zou dit betekenen dat hij wordt overgeslagen en William de troon over zal nemen? Of is dit een foutje van teletekst?
Ja er staat als, ik ben er tot nu toe eigenlijk wel vanuit gegaan dat hij koning wordt. Ergens wel eens gedacht dat hij zou worden overgeslagen, maar dit nooit ergens officieel gehoord zeg maar. En nu ik dit lees, viel het me op!quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:10 schreef Murray het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon als? Er is best een kans dat ze Charles overslaan, al lijkt die kans mij niet erg groot. Of Elizabeth moet 110 worden ofzo.
Hallo - doe ik een keer wat de modjes willenquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:39 schreef dVTB het volgende:
SHO? Dit heeft gewoon nieuwswaarde, dus hoort gewoon thuis in NWS. Koningshuizen zijn geen showbizz, dat maakt de media ervan.
quote:The Prince of Wales is to marry Mrs Camilla Parker Bowles. The marriage will take place on Friday 8th April at Windsor Castle.
Mrs Parker Bowles will use the title HRH The Duchess of Cornwall after marriage.
It is intended that Mrs Parker Bowles should use the title HRH The Princess Consort when The Prince of Wales accedes to The Throne.
The wedding will be a largely private occasion for family and friends. It will comprise a civil ceremony in Windsor Castle on Friday 8th April. There will be subsequently a blessing conducted by the Archbishop of Canterbury in St.George's Chapel.
quote:The Prince was born at Buckingham Palace on 14 November 1948, and was christened Charles Philip Arthur George.
Onzin. Het verhaal over Harry in nazi uniform werd ook naar SHO geduwd, terwijl het in NWS hoort. Dit is eenzelfde soort bericht, dus SHO.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:22 schreef yvonne het volgende:
Ik steel deze mee naar C&H.
Zoals in 1936 Edward VIII na elf maanden regeren moest aftreden omdat hij wou trouwen met Wallis Simpson, een gescheiden vrouw. Hij werd toen opgevolgd door zijn broer, George VI, de vader van de huiidige koningin Elizabethquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:10 schreef Natalie het volgende:
Of raak door te trouwen zonder toestemming zijn recht op de troon kwijt.
Ze schijnt niet bij het burgelijk huwelijk te willen komen omdat 'Charles en Camilla het liever simpel willen houden.'quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:36 schreef dVTB het volgende:
.... en het schijnt dat Elisabeth dit huwelijk boycot, door er NIET bij aanwezig te zijn? Het moet niet veel gekker worden.
quote:Charles en Camilla bekennen hun "slechtheid"
Prins Charles en Camilla Parker Bowles gaan zaterdag tijdens de kerkelijke cermemonie na hun burgerlijk huwelijk hun zonden bekennen. Het bureau van Charles deelde donderdag mee dat het paar voor zijn schuldbelijdenis een erg strenge tekst heeft uitgekozen.
Het gebed uit 1662 klinkt als volgt: "We belijden onze veelvoudige zonden en betreuren onze slechtheid die we van tijd tot tijd pleegden in gedachte, woord en daad". Charles gaf in 1994 in een televisie-interview toe dat hij echtbreuk had gepleegd met Camilla. Tegenstanders van het huwelijk binnen de Church of England hadden Charles opgeroepen om openlijk "berouw te tonen over zijn zonden", met name over de ontrouw ten aanzien van zijn voormalige echtgenote, prinses Diana. (svr)
quote:Huwelijk van Charles en Camilla is "vervloekt"
Het huwelijk van de Britse prins Charles met Camilla Parker Bowles is beslist "vervloekt", zo concludeert de Britse pers dinsdag ironisch. Het huwelijk zou oorspronkelijk vrijdag plaatsvinden, maar omdat prins Charles die dag de begrafenisplechtigheid van paus Johannes Paulus II moet bijwonen, werd het huwelijk een dag uitgesteld.
"Why me?" zou een "woendende en ontgoochelde" Charles zich volgens de Daily Mirror afvragen. "Geen huwelijk maar begrafenis", titelt de krant. Die andere boulevardkrant, de Sun, stelt de "ontgoocheling van de koningin" voorop "ten aanzien van de vloek op haar zoon en zijn vervloekte huwelijk". "Camilla's grote dag is vervloekt", meent ook de Daily Express en de Daily Mail vraagt zich af "wat er nu nog kan misgaan". Alle kranten herinneren aan de opeenstapeling van tegenslagen die het prinselijk paar te verwerken kreeg sinds de aankondiging van het huwelijk op 10 februari. Zo werd de wettelijkheid van het huwelijk in twijfel getrokken en kondigde de koningin aan dat ze niet aanwezig zou zijn bij de burgerlijke ceremonie. (dwm)
Ondanks dat: ze vechten nu wel voor wat ze goed en juist vinden. Ze trouwen eindelijk, en dat heeft heel wat voeten in de aarde gehad.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:44 schreef Oblivion het volgende:
Nou, zeg eens eerlijk...
Zijn toch wel 2 mensen die heel erg gelukkig zijn met elkaar.
En door protocollen en stupide regels zijn ze niet bij elkaar terecht gekomen, en zijn er nu een heleboel mensen diep ongelukkig.![]()
En het hele nare van het verhaal? Ze leren er niks van...![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:57 schreef PM-girl het volgende:
Gisteren een deel van vpro's import gezien, over Diana.
Die camilla was echt overal bij zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |