Er staat toch gewoon als? Er is best een kans dat ze Charles overslaan, al lijkt die kans mij niet erg groot. Of Elizabeth moet 110 worden ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:06 schreef PM-girl het volgende:
Dit vind ik wel nieuws! En zeker omdat er op teletekst staat: als Charles koning wordt, in plaats van wanneer Charles koning wordt. Zou dit betekenen dat hij wordt overgeslagen en William de troon over zal nemen? Of is dit een foutje van teletekst?
Ja er staat als, ik ben er tot nu toe eigenlijk wel vanuit gegaan dat hij koning wordt. Ergens wel eens gedacht dat hij zou worden overgeslagen, maar dit nooit ergens officieel gehoord zeg maar. En nu ik dit lees, viel het me op!quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:10 schreef Murray het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon als? Er is best een kans dat ze Charles overslaan, al lijkt die kans mij niet erg groot. Of Elizabeth moet 110 worden ofzo.
Hallo - doe ik een keer wat de modjes willenquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:39 schreef dVTB het volgende:
SHO? Dit heeft gewoon nieuwswaarde, dus hoort gewoon thuis in NWS. Koningshuizen zijn geen showbizz, dat maakt de media ervan.
quote:The Prince of Wales is to marry Mrs Camilla Parker Bowles. The marriage will take place on Friday 8th April at Windsor Castle.
Mrs Parker Bowles will use the title HRH The Duchess of Cornwall after marriage.
It is intended that Mrs Parker Bowles should use the title HRH The Princess Consort when The Prince of Wales accedes to The Throne.
The wedding will be a largely private occasion for family and friends. It will comprise a civil ceremony in Windsor Castle on Friday 8th April. There will be subsequently a blessing conducted by the Archbishop of Canterbury in St.George's Chapel.
quote:The Prince was born at Buckingham Palace on 14 November 1948, and was christened Charles Philip Arthur George.
Onzin. Het verhaal over Harry in nazi uniform werd ook naar SHO geduwd, terwijl het in NWS hoort. Dit is eenzelfde soort bericht, dus SHO.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:22 schreef yvonne het volgende:
Ik steel deze mee naar C&H.
Zoals in 1936 Edward VIII na elf maanden regeren moest aftreden omdat hij wou trouwen met Wallis Simpson, een gescheiden vrouw. Hij werd toen opgevolgd door zijn broer, George VI, de vader van de huiidige koningin Elizabethquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:10 schreef Natalie het volgende:
Of raak door te trouwen zonder toestemming zijn recht op de troon kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |