Das mooi kut dan!quote:Op donderdag 10 februari 2005 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
-knip-
Je bedoelt 0.8 3 cylinders en dat soort apparaten hoop ikquote:Op donderdag 10 februari 2005 02:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
Da's het oude type Sprinter.
Zo'n *16 loopt trouwens wel verdomd hard, vooral met een Sprintshift.
Een 313 wil al behoorlijk, daar rijd je iedereen mee zoek bij het verkeerslicht.
Doe mij trouwens maar een 216 ipv een 416.
www.hertz.nlquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
EY Peu, kan ik niet bij jou een modelletje proefrijden? Kom ik m vanavond halen en zaterdagmiddag inleveren.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef D-Devil het volgende:
De intuïtie.
Ga naar www.google.nl typ als zoekbewerking in : kankervarken
Google verbetert me al snel en heeft inderdaad het juiste woord gevonden.
.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef D-Devil het volgende:
De intuïtie.
Ga naar www.google.nl typ als zoekbewerking in : kankervarken
Google verbetert me al snel en heeft inderdaad het juiste woord gevonden.
.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:27 schreef Fugie het volgende:
* Fugie nooit meer gaat wappe/msn in buiteland op foon
Als ie leeg is wil dat echt wel lopen, dan merk je niet dat ie 1800kg weegt. Ik heb een tijd op zo'n ding gereden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 07:52 schreef yup het volgende:
[..]
Je bedoelt 0.8 3 cylinders en dat soort apparaten hoop ik
De gemiddelde gare 1.6i middenklasser is sneller dan zo een lompe en zware 313
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:27 schreef Fugie het volgende:
* Fugie nooit meer gaat wappe/msn in buiteland op foon
hoelang wacht je er nu al op ?quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:16 schreef D-Devil het volgende:
Voor zover ik begrepen had was mijn bumper vorige week vanuit Duitsland verscheept richting de importeur. Duurt me nu alweer telang.
zou dat hier nou ook werken?quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:28 schreef Hugster het volgende:
tering die savetoby.com heeft al dik 13 ruggen op z'n PayPal!!![]()
only in amerika
Nu MOET je m wel in de winkel kopenquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:30 schreef Hugster het volgende:
Alexxx, pruster.. anders leer je ff scannen zonder dat er moire optreedt![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu MOET je m wel in de winkel kopen
heb ik ook, vind em echt fucking saaiquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:29 schreef BazzoS het volgende:
ik kijk nu Theo maassen, neuk het systeem
goeie vraag idd, maar ik de meeste auto's rijden hun top niet tegen de redline aan, als je ze tuned rijden ze wel naar de redline toe, en gaan ze idd harder, of heb ik het nu ook mis?quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:00 schreef Repeat het volgende:
Ik stel mn vraag maar even hier, heb geen zin daarvoor helemaal een topic te openen;
Stel je hebt een auto met 150 pk die 210 loopt bij zn redline. Als je hem dan tuned naar 200 pk ofzo houdt hij gewoon dezelfde redline. Maar je toerental is gewoon evenredig aan je snelheid omdat je je versnellingsbak verder niet aanpast. Hoe kan het dan dat zo'n auto dan toch harder gaat? Want je loopt dan toch ook gewoon bij 210 tegen je redline aan?Wat zie ik verkeerd?
hij bedoeld dat de auto harder gaat lopen bij exact hetzelfde toerental als voorheen, maar dat kan niet volgens mijquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:19 schreef Hugster het volgende:
ligt er aan wat je tuned eh,
het ene merk je meer op top, het andere onderin bij het optrekken, maar je als je wat tuned waardoor de top hoger komt te liggen verplaats je je redline volgens mij ietsje.
hij loopt gewoon een paar km/s verder door.
dat zeg ik.. Gammaquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:31 schreef Repeat het volgende:
Nee want je motor is gewoon vast gekoppeld aan je wielen via de transmissie, dus de enige manier om harder te gaan is meer toeren draaien, maar dat kan niet, want je redline blijft hetzelfde.
die 200pk komt er niet als een schepje bovenopquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:41 schreef Repeat het volgende:
Stel dus dat je eerst 3000 toeren draait bij 120, dan draai je na 200 pk extra tunen nog steeds 3000 toeren bij 120? Dat moet wel, maar ik vind het zo raar...
jaquote:
Nee, je toeren nemen dan gestaag mee af, dat is dus omdat je auto niet genoeg vermogen heeft om de weerstand te overwinnen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:33 schreef BazzoS het volgende:
ja, maar als je met 3,5k toeren 120kmh rijdt en ineens tegenwind krijgt, dan ga je toch niet 110 rijden met 3,5k toeren?
precies, en nu andersom, je tuned je auto, en je rijd 120 met 3k rpm, nou krijg je ineens een stoot wind mee, dan ga je toch ook geen 130 rijden met 3k rpm?quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nee, je toeren nemen dan gestaan mee af, dat is dus omdat je auto niet genoeg vermogen heeft om de weerstand te overwinnen.
Omdat ik goede rijtechniek hebquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:05 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom niet helemaal?
Eigenlijk welquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:17 schreef Fugie het volgende:
dus gewoon mooi bochtje genomen ?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
Vanochtend bijna mn auto total-loss gereden
snelle reaktiequote:
T duurde wel ff voor ik over de schrik heen wasquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf, alles zo overdrijven en dramtischer voordoen dat het is
Hoe kun je 20min winnen op een stuk waar ik normaal nog geen 5Min over doequote:Op donderdag 10 februari 2005 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
pleiroute is niet zo heel geweldig.. kutstoplichten..
als je daar gewoon 120 zou kunnen karren dan zou het mij 20 minuten schelen.. mits ik nog een auto had..
tuurlijk en je stikte bijna in je botherhammetje, maar goed gedaan hoor meidquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T duurde wel ff voor ik over de schrik heen was
Als jij met je bumper tegen een paaltje rijd is hij al finnancieel total-lossquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
Vanochtend bijna mn auto total-loss gereden
kijk dat vindt ik nou niet kunne he ook_gek, zon opmerking. Bedoel kijk ehm, tjah, wat moete we nou met jou beginne?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als jij met je bumper tegen een paaltje rijd is hij al finnancieel total-loss![]()
en gelijk hierheen laten brengen, zal ze leuk vindenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:04 schreef Fugie het volgende:
en er gelijk nieuwe laten meenemen natuurlijk
Anaal nemen. flink hard.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
kijk dat vindt ik nou niet kunne he ook_gek, zon opmerking. Bedoel kijk ehm, tjah, wat moete we nou met jou beginne?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als jij met je bumper tegen een paaltje rijd is hij al finnancieel total-loss![]()
laat je je vader de leaseauto er tegenaan zettenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:35 schreef PeuRac het volgende:
Boeie, ik hoop dat iemand me aanrijdt, dan krijg ik er hopenlijk 500-700 euro voor, dat is veel meer dan ik er voor betaald heb
Met de Opel had hij dat wel gedaan, maar de Pug is net nieuwquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
laat je je vader de leaseauto er tegenaan zetten
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:35 schreef PeuRac het volgende:
Boeie, ik hoop dat iemand me aanrijdt, dan krijg ik er hopenlijk 500-700 euro voor, dat is veel meer dan ik er voor betaald heb
Staat je buro nu schuin?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
mailen met Squadra Tuning is niet goed voor je
ja dus en wat is je punt nou dan?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
kijk dat vindt ik nou niet kunne he ook_gek, zon opmerking. Bedoel kijk ehm, tjah, wat moete we nou met jou beginne?
Is de auto te nieuw, ist niet goed. Is de auto oud, is het óók niet goed, je weet ook niet wat je wilquote:
aaai?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dus en wat is je punt nou dan?
JE weet toch ik heb gelijk AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI![]()
kan ie mooi van gaan zuipen, van het geld wat ie bespaartquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:56 schreef Fugie het volgende:
mijn punt was, dat jij met de bus naar je werk gaat....
aaaaaaaaaiiiiiiiiggghhhhhhttttttt
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Is de auto te nieuw, ist niet goed. Is de auto oud, is het óók niet goed, je weet ook niet wat je wil
behoorlijk ja!quote:
Ben Bojo nietquote:
Niet echtquote:van 200 naar ongeveer 230 pk?
*fap*fap*fap*quote:Wen eerst maar aan dit vermogen, dan een Squadra kuurtje en dan een 2.5 V6 TB ...... of heb je nu even je buik vol motoren ombouwen ?
ja maar dat is sneller en ik wil een beosound 9000 kopen. Die 6 cd wisselaarquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:56 schreef Fugie het volgende:
mijn punt was, dat jij met de bus naar je werk gaat....
aaaaaaaaaiiiiiiiiggghhhhhhttttttt
als je dit nu zelf nog gelooft, dan is et goed jongenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:44 schreef ook_gek het volgende:
op m,n 30ste ga ik een breitling kopen![]()
Je beter voor doen dan dat je bent met een nep ding om je pols. Heb je wat te compenseren knulquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
als je dit nu zelf nog gelooft, dan is et goed jongen
"oude 911, helemaal strippen gekrolkooi erin en dan blazen
"
"Mondial met spuitwerk"
enzo
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:56 schreef Fugie het volgende:
ik kan wel tegen mijn vriendjes zeggen van: check, een breitling! Dan zegge: ja leuk, en dan ?
Niet dat ik er verstand van heb
Je hebt echt een KANSLOZE week achter de rug zeg :xquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Fugie het volgende:
* Fugie gaat slapen, morgen weer de hele dag gamen
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
Fugie, jij bent echt TE kansloos
moet ik eerst een pruik zien te regelenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee jij komt et maar ff doen[afbeelding]
die heb ik wel voor je, schiet nou maar opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet ik eerst een pruik zien te regelen
ff de vuilnis naar buiten tyfen
ik kom wel op je lucht afquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
die heb ik wel voor je, schiet nou maar op![]()
Je weet de weg eh? loop maar gewoon door naar boven
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik kom wel op je lucht af
ohquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:24 schreef D-Devil het volgende:
Ja ik bedoel die telefoon op het werk. Als het eenmaal weekend is, mijn mobiele heb ik nog wel
.
MX1000quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:26 schreef BoJo het volgende:
zeg had jij de MX900 ?
patserquote:
Volgens mij is die muis net zo groot als een Mac Miniquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:30 schreef D-Devil het volgende:
Daarvoor heb ik de MX1000, met li-ion accu.
Hij is niet zo immens groot, volgens mij hetzelfde als de MX900.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Volgens mij is die muis net zo groot als een Mac Mini![]()
Maar ik moet bluetooth hebben, kom ik op de MX900 uit.
monster mouse tadadadada mooooooooooonster moooooooooooouse TA TAAAAAquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij is niet zo immens groot, volgens mij hetzelfde als de MX900.
nu voel ik me viesquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:08 schreef Fugie het volgende:
tjah 30 euro om jou aan de lijn te hebbe is best nutteloos ja
aan de lijn gehad ja, hij had ineens haast op het eind, moest vast schijten ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:52 schreef Fugie het volgende:
74 minuten aan de lijn ?
leuke telefoon rekening krijgt ie danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
aan de lijn gehad ja, hij had ineens haast op het eind, moest vast schijten ofzo![]()
Nee, en die dingen zijn duur. GVD, ik hoop maar dat er nog een is die in m'n element past, anders ben ik helemaal de sjaak. Kan ik een nieuw element gaan halen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:13 schreef Fugie het volgende:
heb je geen reservenaald dan ?
Dude, je klinkt als TellSellquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:24 schreef D-Devil het volgende:
* D-Devil] heeft vrijdag 18 februari bij [url=lonerdesign.nl]Loner Design[/url in Venlo afspraak staan voor inbouw van het camco-security RS-680 alarm.
Als ik hem zelf koop, dan kost het me 129 euro excl. verzenden en als ik daar een Ultra sone sensor bij wil hebben, backup sirene, en een pin-switch dan kost me dat 175.50 exclusief verzenden.
Het inbouwen zal me wel niet 1-2-3 lukken.
Daarom koos ik voor Lonar design, als ik namelijk voor 28 februari het alarm bestel krijg ik de Ultra Sone Sensor + Back-Up Sirene + Pin-Switch t.w.v. ¤46,50 gratis erbij.
Met inbouwen kom ik dan op 299 incl.
Dus voor 125 euro extra is alles ingebouwd, wat inhoud dat ik mijn dashboard niet zelf hoef te demonteren en dat soort onzin. Raam-unit krijg ik er ook bij dus die sluiten zich ook automatisch indien ik ze nog open had staan. Plus garantie op inbouw.
En ik ben eindelijk eens bij Lonar design geweest.
vooral deze zin is TellSellquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:24 schreef D-Devil het volgende:
Daarom koos ik voor Lonar design, als ik namelijk voor 28 februari het alarm bestel krijg ik de Ultra Sone Sensor + Back-Up Sirene + Pin-Switch t.w.v. ¤46,50 gratis erbij.
ROFLquote:
Ja, die zin is inderdaad wel dufquote:
Ja dat is het benodigde certificaat voor een all-risk verzekering.quote:
ik had het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
ik heb wireless lan op school op mijn klaptop
Ja ik weet het hugo dat jij dat al een tijd hebt
Psssst, de cementwagen staat klaar hierquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
tis dat jij blauw ben anders zat jij ook allang onder de grond![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
ik heb wireless lan op school op mijn klaptop
Ja ik weet het hugo dat jij dat al een tijd hebt
gaan jullie gezellig in de zandbak spelen jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Psssst, de cementwagen staat klaar hier![]()
kantorenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:16 schreef D-Devil het volgende:
We hebben gewoon 3 bekertjes water in de zitting van een collega geflikkert en die komt zometeen weer terug van zijn break.
.
.
doe je ook mee ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gaan jullie gezellig in de zandbak spelen ja![]()
mag ik mag ik....jeeeeeeeeeejquote:
die houd niet van zeeuwenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:49 schreef Fugie het volgende:
tuurlijk tf, moet je wel die geile milf van je meenemen
ook niet denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |