Das mooi kut dan!quote:Op donderdag 10 februari 2005 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
-knip-
Je bedoelt 0.8 3 cylinders en dat soort apparaten hoop ikquote:Op donderdag 10 februari 2005 02:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
Da's het oude type Sprinter.
Zo'n *16 loopt trouwens wel verdomd hard, vooral met een Sprintshift.
Een 313 wil al behoorlijk, daar rijd je iedereen mee zoek bij het verkeerslicht.
Doe mij trouwens maar een 216 ipv een 416.
www.hertz.nlquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
EY Peu, kan ik niet bij jou een modelletje proefrijden? Kom ik m vanavond halen en zaterdagmiddag inleveren.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef D-Devil het volgende:
De intuïtie.
Ga naar www.google.nl typ als zoekbewerking in : kankervarken
Google verbetert me al snel en heeft inderdaad het juiste woord gevonden.
.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef D-Devil het volgende:
De intuïtie.
Ga naar www.google.nl typ als zoekbewerking in : kankervarken
Google verbetert me al snel en heeft inderdaad het juiste woord gevonden.
.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:27 schreef Fugie het volgende:
* Fugie nooit meer gaat wappe/msn in buiteland op foon
Als ie leeg is wil dat echt wel lopen, dan merk je niet dat ie 1800kg weegt. Ik heb een tijd op zo'n ding gereden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 07:52 schreef yup het volgende:
[..]
Je bedoelt 0.8 3 cylinders en dat soort apparaten hoop ik
De gemiddelde gare 1.6i middenklasser is sneller dan zo een lompe en zware 313
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:27 schreef Fugie het volgende:
* Fugie nooit meer gaat wappe/msn in buiteland op foon
hoelang wacht je er nu al op ?quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:16 schreef D-Devil het volgende:
Voor zover ik begrepen had was mijn bumper vorige week vanuit Duitsland verscheept richting de importeur. Duurt me nu alweer telang.
zou dat hier nou ook werken?quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:28 schreef Hugster het volgende:
tering die savetoby.com heeft al dik 13 ruggen op z'n PayPal!!![]()
only in amerika
Nu MOET je m wel in de winkel kopenquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:30 schreef Hugster het volgende:
Alexxx, pruster.. anders leer je ff scannen zonder dat er moire optreedt![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu MOET je m wel in de winkel kopen
heb ik ook, vind em echt fucking saaiquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:29 schreef BazzoS het volgende:
ik kijk nu Theo maassen, neuk het systeem
goeie vraag idd, maar ik de meeste auto's rijden hun top niet tegen de redline aan, als je ze tuned rijden ze wel naar de redline toe, en gaan ze idd harder, of heb ik het nu ook mis?quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:00 schreef Repeat het volgende:
Ik stel mn vraag maar even hier, heb geen zin daarvoor helemaal een topic te openen;
Stel je hebt een auto met 150 pk die 210 loopt bij zn redline. Als je hem dan tuned naar 200 pk ofzo houdt hij gewoon dezelfde redline. Maar je toerental is gewoon evenredig aan je snelheid omdat je je versnellingsbak verder niet aanpast. Hoe kan het dan dat zo'n auto dan toch harder gaat? Want je loopt dan toch ook gewoon bij 210 tegen je redline aan?Wat zie ik verkeerd?
hij bedoeld dat de auto harder gaat lopen bij exact hetzelfde toerental als voorheen, maar dat kan niet volgens mijquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:19 schreef Hugster het volgende:
ligt er aan wat je tuned eh,
het ene merk je meer op top, het andere onderin bij het optrekken, maar je als je wat tuned waardoor de top hoger komt te liggen verplaats je je redline volgens mij ietsje.
hij loopt gewoon een paar km/s verder door.
dat zeg ik.. Gammaquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:31 schreef Repeat het volgende:
Nee want je motor is gewoon vast gekoppeld aan je wielen via de transmissie, dus de enige manier om harder te gaan is meer toeren draaien, maar dat kan niet, want je redline blijft hetzelfde.
die 200pk komt er niet als een schepje bovenopquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:41 schreef Repeat het volgende:
Stel dus dat je eerst 3000 toeren draait bij 120, dan draai je na 200 pk extra tunen nog steeds 3000 toeren bij 120? Dat moet wel, maar ik vind het zo raar...
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |