Dat heb ik ook al een paar keer gezegd, maar het blijft gissen...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:36 schreef Troel het volgende:
Wat een gezeik hier zeg...
Als ik in mijn auto stap en ik zet mijn moter aan, gaat ook meteen de radio aan op een behoorlijk volume (voor het parkeren ben je net de snelweg af, dan staat ie gewoon nog harder). Mijn vriend zegt dat ie de muziek dan zelfs binnen nog kan horen. Nou, volgens mij hoor je dan echt geen kinderen meer hoor. Misschien had mevrouw haar muziek ook wel zo hard staan?
moet je je auto eens na laten kijken, als jij geen hysterisch gillende kinderen meer kan horen die amper een meter of 2 van je auto af staan is er wat goed mis met je auto...of met je oren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:36 schreef Troel het volgende:
Wat een gezeik hier zeg...
Als ik in mijn auto stap en ik zet mijn moter aan, gaat ook meteen de radio aan op een behoorlijk volume (voor het parkeren ben je net de snelweg af, dan staat ie gewoon nog harder). Mijn vriend zegt dat ie de muziek dan zelfs binnen nog kan horen. Nou, volgens mij hoor je dan echt geen kinderen meer hoor. Misschien had mevrouw haar muziek ook wel zo hard staan?
Lees jij wel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:56 schreef milagro het volgende:
[..]
moet je je auto eens na laten kijken, als jij geen hysterisch gillende kinderen meer kan horen die amper een meter of 2 van je auto af staan is er wat goed mis met je auto...of met je oren.
Nee dus, maar goedquote:
Tja, je hebt ook mensen die met een walkman (discman, mp3speler) op gaan fietsen. Je denkt toch niet werkelijk dat die ook nog wat horen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee dus, maar goed
D'r radio gaat aan, en meteen zo loeihard dat ze niets meer hoort van wat er buiten gebeurt blijkbaar en dan gaat ze met dat volume ook nog een rijden of zo?
Of zet ze het volume knopje meteen wat omlaag?
Zouden ze eens moeten verbieden dan, dat je je stereo zo hard hebt staan dat je buitengeluiden niet meer hoort.
Slecht voor je oren ook, en die van een ander in dit geval.
En dat moet dan ook niet mogen, levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je hebt ook mensen die met een walkman (discman, mp3speler) op gaan fietsen. Je denkt toch niet werkelijk dat die ook nog wat horen?
Het wordt vanzelf stil, niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:10 schreef milagro het volgende:
[..]
En dat moet dan ook niet mogen, levensgevaarlijk
Ja doei, hè jij grijpt echt alles aan om maar er tegen in te kunnen gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:07 schreef Redux het volgende:
Hoe kom je bij 2 meter, milagro? Als ik lees dat de kinderen de auto voorbij zagen rijden, en toen de vrouw wilden waarschuwen, lijkt het me dat de kinderen al waarschuwend achter de auto aanrennen. In de beleving van zo'n kind betekent een gewoon doorrijdende auto dat het negeert wordt. Maar hoezo die 2 meter?
Zekersquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:17 schreef Choller het volgende:
Volgens mij moet de politie een paar Fokkers in dienst nemen.
Die weten het allemaal beter en weten precies hoe het (hoogstwaarschijnlijk) gebeurde.
![]()
Ik weet het niet. Ik ga in iedergeval zoals ik al zei niet op voorhand roepen dat de vrouw dronken was, onder medicatie zat of een mongool is. Ik ga er tot ik anders hoor ervanuit dat ze net zoals jij en ik volkomen nuchter en bij de tijd achter het stuur zat, en bekijk vanuit zo'n situatie waardoor ze helemaal niks heeft gemerkt en de waarschuwende mensen niet alszodanig heeft opgemerkt dat ze een moment had kunnen hebben dat er iets aan de hand was.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
Maar zo'n situatie is volkomen normaal en helemaal niet uitzonderlijk.
Kan iedereen overkomen, een hysterisch gillend kind onder aan de zijkant vd auto geplakt, die je niet hoort, niet hebt gezien, wiens skateboard je wel voelde/hoorde maar je dacht "mwoah ach, waar een skateboard is , is geen kind" etc etc.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
Maar ga vrolijk verder, hoor, met je verontwaardigde verdediging onder het mom van "ik oordeel pas als ik alle feiten ken" ondertussen in feite dus gewoon jouw oordeel al helemaal klaar hebbend.
Heel apart dat de politie geen resultaat heeft aan een oproep aan getuigen, maar dat men hier al weet hoe de vork in de steel zat. :Squote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:04 schreef funkyskunkie het volgende:
Uit de Stentor uit Deventer van vandaag.
Een oproep aan mensen die de aanrijding met eigen ogen hebben gezien, heeft niets opgeleverd.
Het is vrij simpel. De meesten in deze thread vinden het zeer ongeloofwaardig dat er hier sprake was van normale omstandigheden. Jij nietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:12 schreef Redux het volgende:
[..]
Heel apart dat de politie geen resultaat heeft aan een oproep aan getuigen, maar dat men hier al weet hoe de vork in de steel zat. :S
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:55 schreef GKLQuake het volgende:
Maar het aanrijden heeft ze zeker gemerkt
en zo trek jij bepaalde getuigeverklaringen weer in twijfelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:48 schreef Redux het volgende:
[..]Ze zegt zelf van niet. Als jij beweert van wel, dan noem je haar een leugenaar, en dat vind ik opzich best knap ervanuitgaande dat je haar niet kent en er niet bij was.
GKLQuake roept in z'n post 'maar het aanrijden heeft ze zeker gemerkt'. Je wil zeggen dat hij dat inderdaad kan weten? Ik kijk naar z'n profiel, zie woonplaats groningen staan. Als hij getuigen geweest van het voorval had ie dat toch op z'n minst wel vermeld? Doet ie niet, dus ik ga ervan uit dat hij geen getuige is van de gebeurtenis, en vind het in dat opzicht heel raar dat hij dat roept.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:13 schreef milagro het volgende:
en zo trek jij bepaalde getuigeverklaringen weer in twijfel
Lees is ff een paar posts terug.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Ze dacht dat het de skateboard was wat ze geraakt had.
Waar? Quote effe als je wilt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Lees is ff een paar posts terug.
dankjewelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:48 schreef Redux het volgende:
[..]Ze zegt zelf van niet. Als jij beweert van wel, dan noem je haar een leugenaar, en dat vind ik opzich best knap ervanuitgaande dat je haar niet kent en er niet bij was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |