abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 08:36:50 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_25035292
Wat een gezeik hier zeg...

Als ik in mijn auto stap en ik zet mijn moter aan, gaat ook meteen de radio aan op een behoorlijk volume (voor het parkeren ben je net de snelweg af, dan staat ie gewoon nog harder). Mijn vriend zegt dat ie de muziek dan zelfs binnen nog kan horen. Nou, volgens mij hoor je dan echt geen kinderen meer hoor. Misschien had mevrouw haar muziek ook wel zo hard staan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_25035375
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 08:36 schreef Troel het volgende:

Als ik in mijn auto stap en ik zet mijn moter aan, gaat ook meteen de radio aan op een behoorlijk volume (voor het parkeren ben je net de snelweg af, dan staat ie gewoon nog harder). Mijn vriend zegt dat ie de muziek dan zelfs binnen nog kan horen. Nou, volgens mij hoor je dan echt geen kinderen meer hoor. Misschien had mevrouw haar muziek ook wel zo hard staan?
Dat heb ik ook al een paar keer gezegd, maar het blijft gissen...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25035487
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 08:36 schreef Troel het volgende:

moet je je auto eens na laten kijken, als jij geen hysterisch gillende kinderen meer kan horen die amper een meter of 2 van je auto af staan is er wat goed mis met je auto...of met je oren.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25035507
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 08:56 schreef milagro het volgende:

[..]

moet je je auto eens na laten kijken, als jij geen hysterisch gillende kinderen meer kan horen die amper een meter of 2 van je auto af staan is er wat goed mis met je auto...of met je oren.
Lees jij wel goed
pi_25035576
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 08:58 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Lees jij wel goed
Nee dus, maar goed

D'r radio gaat aan, en meteen zo loeihard dat ze niets meer hoort van wat er buiten gebeurt blijkbaar en dan gaat ze met dat volume ook nog een rijden of zo?
Of zet ze het volume knopje meteen wat omlaag?
Zouden ze eens moeten verbieden dan, dat je je stereo zo hard hebt staan dat je buitengeluiden niet meer hoort.

Slecht voor je oren ook, en die van een ander in dit geval.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 09:07:01 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_25035588
Ik heb de stereo zo hard staan omdat ik dan op de snelweg de muziek kan horen. Die 300 meter die ik eerst nog moet rijden om bij de snelweg te komen rijd ik dus ook wel met harde muziek. Als ik niet de snelweg op ga, dan denk je na een minuut, goh, hij staat toch wel weer erg hard.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_25035602
Hoe kom je bij 2 meter, milagro? Als ik lees dat de kinderen de auto voorbij zagen rijden, en toen de vrouw wilden waarschuwen, lijkt het me dat de kinderen al waarschuwend achter de auto aanrennen. In de beleving van zo'n kind betekent een gewoon doorrijdende auto dat het negeert wordt. Maar hoezo die 2 meter?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 09:08:07 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_25035607
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee dus, maar goed

D'r radio gaat aan, en meteen zo loeihard dat ze niets meer hoort van wat er buiten gebeurt blijkbaar en dan gaat ze met dat volume ook nog een rijden of zo?
Of zet ze het volume knopje meteen wat omlaag?
Zouden ze eens moeten verbieden dan, dat je je stereo zo hard hebt staan dat je buitengeluiden niet meer hoort.

Slecht voor je oren ook, en die van een ander in dit geval.
Tja, je hebt ook mensen die met een walkman (discman, mp3speler) op gaan fietsen. Je denkt toch niet werkelijk dat die ook nog wat horen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_25035630
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, je hebt ook mensen die met een walkman (discman, mp3speler) op gaan fietsen. Je denkt toch niet werkelijk dat die ook nog wat horen?
En dat moet dan ook niet mogen, levensgevaarlijk
pi_25035657
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:10 schreef milagro het volgende:

[..]

En dat moet dan ook niet mogen, levensgevaarlijk
Het wordt vanzelf stil, niet?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_25035713
Volgens mij moet de politie een paar Fokkers in dienst nemen.

Die weten het allemaal beter en weten precies hoe het (hoogstwaarschijnlijk) gebeurde.

...
pi_25035763
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:07 schreef Redux het volgende:
Hoe kom je bij 2 meter, milagro? Als ik lees dat de kinderen de auto voorbij zagen rijden, en toen de vrouw wilden waarschuwen, lijkt het me dat de kinderen al waarschuwend achter de auto aanrennen. In de beleving van zo'n kind betekent een gewoon doorrijdende auto dat het negeert wordt. Maar hoezo die 2 meter?
Ja doei, hè jij grijpt echt alles aan om maar er tegen in te kunnen gaan
Of je bent in een obstinate bui, of je verdedigt je zus of je bent aan het stangen.

Dat kind wat onder de auto geplakt zat is er iig 1 die op minder dan 2 meter afstand de longen uit zijn lijf gilde, en ik mag aannemen , net zo goed als jij konstant het tegendeel aanneemt, dat die kids op de stoep stonden , erachter aan renden , iig binnen gehoorafstand waren aangezien ze ook zagen dat dat joch onder die auto hing.

en of het dan 2 meter was of 3 doet er niet toe, schreeuwende kinderen HOOR JE onder normale omstandigheden.
en naar mijn mening waren deze omstandigheden dus niet normaal.

maar goed volgens jou stond ws én haar radio hard, en schreeuwden de kinderen niet maar vroegen op gedempte toon of ze ms de auto aan de kant kon zetten want Niels wilde liever los van de auto skaten, én werd haar zicht op de heftig gebarende omstanders versperd door raamstickers en de bungelende dobbelstenen aan haar achteruitkijkspiegel, bovendien was het net carnaval geweest en dacht ze te maken te hebben met de vrolijke naweeën ervan en zwaaide ze vrolijk terug naar dat ene kind dat ze wél opmerkte .
oftwel alles wat tegen kon zitten zat tegen

Maar zo'n situatie is volkomen normaal en helemaal niet uitzonderlijk.
Kan iedereen overkomen, een hysterisch gillend kind onder aan de zijkant vd auto geplakt, die je niet hoort, niet hebt gezien, wiens skateboard je wel voelde/hoorde maar je dacht "mwoah ach, waar een skateboard is , is geen kind" etc etc.

Maar ga vrolijk verder, hoor, met je verontwaardigde verdediging onder het mom van "ik oordeel pas als ik alle feiten ken" ondertussen in feite dus gewoon jouw oordeel al helemaal klaar hebbend.
pi_25035766
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:17 schreef Choller het volgende:

Volgens mij moet de politie een paar Fokkers in dienst nemen.

Die weten het allemaal beter en weten precies hoe het (hoogstwaarschijnlijk) gebeurde.

Zekers
pi_25035841
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
Maar zo'n situatie is volkomen normaal en helemaal niet uitzonderlijk.
Kan iedereen overkomen, een hysterisch gillend kind onder aan de zijkant vd auto geplakt, die je niet hoort, niet hebt gezien, wiens skateboard je wel voelde/hoorde maar je dacht "mwoah ach, waar een skateboard is , is geen kind" etc etc.
Ik weet het niet. Ik ga in iedergeval zoals ik al zei niet op voorhand roepen dat de vrouw dronken was, onder medicatie zat of een mongool is. Ik ga er tot ik anders hoor ervanuit dat ze net zoals jij en ik volkomen nuchter en bij de tijd achter het stuur zat, en bekijk vanuit zo'n situatie waardoor ze helemaal niks heeft gemerkt en de waarschuwende mensen niet alszodanig heeft opgemerkt dat ze een moment had kunnen hebben dat er iets aan de hand was.
pi_25035856
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
Maar ga vrolijk verder, hoor, met je verontwaardigde verdediging onder het mom van "ik oordeel pas als ik alle feiten ken" ondertussen in feite dus gewoon jouw oordeel al helemaal klaar hebbend.
Waar heb ik m'n oordeel klaar? Ik heb m'n oordeel klaar over mensen die op voorhand al weten wat de staat van de vrouw was, ik niet.
pi_25036006
Dat bericht van die 'tientallen' mensen komt uit dezelfde krant die beweert dat hij 'honderden' meters is meegesleurd (of 'door de hele wijk'). Ik denk dat als we het daar aangehaalde aantal mensen delen door dezelfde overdrijvingsfactor als die voor de afstand gebruikt is, je uitkomt op 6 a 7 getuigen van het gebeurde.
Daarnaast lijkt het me verschrikkelijk, een kind zo verminkt te hebben. En het lijkt me ook vreselijk als je stiefkind zo verminkt is, of als je zelf op die leeftijd zo'n gruwelijk ongeluk krijgt. En het lijkt me helemaal erg als een of andere sensatiebeluste journalist dan met je verhaal ervandoor gaat en de boel nog even flink verdraait en aandikt. Hier zijn alleen maar verliezers. (nouja, behalve die sensatiebeluste journalist dan)
pi_25037187
Iedereen loopt die vrouw af te fikken, maar was het niet zo dat skateboarden op de openbare weg juist om dit soort ongelukken te voorkomen verboden is? ( in ieder geval was dit in mijn jeugd verboden, waardoor wij autovrije locaties opzochten zoals winkelcentrum Zuidplein enzo ).
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25037844
Uit de Stentor uit Deventer van vandaag.

[quote]

Nog geen beslissing over vervolging sleep-drama
van een onzer verslaggevers

11 FEBRUARI 2005 - DEVENTER - Het duurt nog wel een week voordat het Openbaar Ministerie beslist over het al dan niet vervolgen van de 37 - jarige automobiliste die was betrokken bij het ongeval waarbij de 14 - jarige Niels Damen uit Deventer een oor kwijtraakte.

De politie is nog steeds bezig met het onderzoek. Een oproep aan mensen die de aanrijding met eigen ogen hebben gezien, heeft niets opgeleverd. Volgens de politiewoordvoerster is Niels Damen wel gedeeltelijk onder de auto terechtgekomen. Daarna is hij ruim honderd meter meegesleurd door de Bierstraat. Tientallen mensen hebben dat gezien. Zelf verklaarde het slachtoffer dat hij met zijn skateboard van de stoep was gevallen, net voor de auto kwam aanrijden, waarna hij met zijn kleding aan de wagen is blijven haken.

De bestuurster van de bestelauto is dinsdag kort gehoord en daarna weer vrijgelaten omdat onvoldoende verdenking van een strafbaar feit bestond.

[/guote]
pi_25037963
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:04 schreef funkyskunkie het volgende:
Uit de Stentor uit Deventer van vandaag.

Een oproep aan mensen die de aanrijding met eigen ogen hebben gezien, heeft niets opgeleverd.
Heel apart dat de politie geen resultaat heeft aan een oproep aan getuigen, maar dat men hier al weet hoe de vork in de steel zat. :S
pi_25038182
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:12 schreef Redux het volgende:

[..]

Heel apart dat de politie geen resultaat heeft aan een oproep aan getuigen, maar dat men hier al weet hoe de vork in de steel zat. :S
Het is vrij simpel. De meesten in deze thread vinden het zeer ongeloofwaardig dat er hier sprake was van normale omstandigheden. Jij niet Verder weet natuurlijk niemand hoe het echt gebeurd is.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 12:55:46 #221
8215 GKLQuake
mijn alter-ego
pi_25038736
Om eventjes te reageren op de onzinnigheid van de gedachte dat misschien haar audio installatie zo knoerthard stond dat ze geen skater onder haar auto voelde sleuren, reageer ik.

waarschijnlijk was het een forse auto, die hoog op de wielen stond, probeer zelf maar eens onder een gemiddelde auto te kruipen, das vrij lastig cq onmogelijk. Daarmee is dat "voelen" van de slepende skater dus al moeilijker. Maar het aanrijden heeft ze zeker gemerkt, waarom ze dan doorreed? Zeker bang voor de gillende omstanders?
Fok! en GoT together forever! Lets make peace not war!
pi_25039606
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:55 schreef GKLQuake het volgende:
Maar het aanrijden heeft ze zeker gemerkt
Ze zegt zelf van niet. Als jij beweert van wel, dan noem je haar een leugenaar, en dat vind ik opzich best knap ervanuitgaande dat je haar niet kent en er niet bij was.
pi_25039945
Ik ben hier behoorlijk van geschrokken. En ik geloof haar totaal niet, dat zij hier niks van heeft gemerkt.
pi_25040030
brrrr nare foto's dat die vrouw dat niet gemerkt heeft!
pi_25040064
foto's? waar?
pi_25040079
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:48 schreef Redux het volgende:

[..]

Ze zegt zelf van niet. Als jij beweert van wel, dan noem je haar een leugenaar, en dat vind ik opzich best knap ervanuitgaande dat je haar niet kent en er niet bij was.
en zo trek jij bepaalde getuigeverklaringen weer in twijfel
pi_25040154
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:13 schreef milagro het volgende:
en zo trek jij bepaalde getuigeverklaringen weer in twijfel
GKLQuake roept in z'n post 'maar het aanrijden heeft ze zeker gemerkt'. Je wil zeggen dat hij dat inderdaad kan weten? Ik kijk naar z'n profiel, zie woonplaats groningen staan. Als hij getuigen geweest van het voorval had ie dat toch op z'n minst wel vermeld? Doet ie niet, dus ik ga ervan uit dat hij geen getuige is van de gebeurtenis, en vind het in dat opzicht heel raar dat hij dat roept.
pi_25040163
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:12 schreef Redux het volgende:
foto's? waar?
pi_25040705
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Ze dacht dat het de skateboard was wat ze geraakt had.
Lees is ff een paar posts terug.
pi_25041048
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef funkyskunkie het volgende:

[..]

Lees is ff een paar posts terug.
Waar? Quote effe als je wilt.
pi_25041993
quote:Niels' ongeluk schokt buurt

10 FEBRUARI 2005 - DEVENTER - Het ongeluk in de Bierstraat in Deventer, waarbij de veertienjarige Niels Damen zo'n honderd meter door een auto werd meegesleurd, heeft in de buurt grote consternatie veroorzaakt.

Veel kinderen hebben Niels horen schreeuwen, terwijl de auto doorreed. Al snel deden de wildste geruchten de ronde. Een jongetje op het schoolplein van De Windroos beweert bijvoorbeeld doodleuk alles gezien te hebben, dat de bestuurster keihard reed en dat Niels bij de aanrijding over de auto is gevlogen. Dat zou hij ook de politie hebben verteld.

Schade
Een verzekeringsagent, die gisteren de bestuurster bezocht, vertelde evenwel dat er vrijwel geen schade aan de auto was en ook het slachtoffer zelf heeft een ander verhaal.
Manja Moes uit de Bierstraat vindt het geen wonder dat er zo'n ernstig ongeval is gebeurd. Volgens haar wordt er veel te hard gereden. Er zitten dan wel bochten in de Bierstraat maar die zijn flauw en het wordt nog wel eens als een sport gezien ze zo snel mogelijk te nemen. Er gebeuren hier veel bijna-ongelukken. Ik hoop dat ze er nu eindelijk iets aan doen.

Volgens Michael van der Kwast heeft de bestuurster tegen hem gezegd dat zij wel heeft gemerkt dat ze iets had geraakt, maar dacht ze dat het een skateboard was. Niels moeder vraagt zich af waarom ze dan niet meteen is gestopt. De bestuurster zelf geeft op die vraag geen antwoord;, ze wil de pers niet te woord staan. De trimsalon was gisteren dicht. Op de deur hing een briefje: Wegens omstandigheden gesloten.

De politie zoekt getuigen van het ongeval. Ze kunnen bellen met 0900-8844.

Jouw reply:

Ze dacht dat het de skateboard was wat ze geraakt had.

Zo beter?

pi_25042088
ja? dat postte ik toch ook?
pi_25042149
wow wat erg zeg

Wat vreemd dat je zoiets niet merkt als automobiliste. Beetje vreemd. Stond de muziek te hard ofzo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:47:33 #234
8215 GKLQuake
mijn alter-ego
pi_25042484
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:48 schreef Redux het volgende:

[..]

dankjewel Het is een gave

lijkt er trouwens dus wel op dat ze idd wel wat gemerkt heeft. Feit blijft dat ook dat het vreemd is dat ze doorgereden is, ook als ze dacht dat het een skateboard was. Dan zou ze toch op zijn minst even gestopt moeten hebben om te kijken of iemand schade had (alleen al de auto bijvoorbeeld) . Neen mijne heren, I smell something fishy, and it ain't my wife!
Fok! en GoT together forever! Lets make peace not war!
pi_25043700
tja, dat heb je wel eens
Niets.
pi_35352697
( Ik zie nu pas dat dit allemaal ruim een jaar geleden is gebeurd, nadat ik dit allemaal heb getypt. Sorry voor de kick, maar ik ben toch benieuwd hoe het is afgelopen. Iemand die het weet?)

----
Is er al bekend hoe het nu met dat onderzoek/de vrouw/het slachtoffer is?

Dat je niet merkt dat je iemand aangereden hebt, dat zou ik nog kunnen begrijpen aangezien de jongen 'tussen de wielen' terecht is gekomen. Maar zoals iemand al eerder zei; ik vind het ook raar dat de vrouw de jongen niet had zien liggen. Hij lag namelijk al op de grond toen de auto er aan kwam. (De jongen probeerde zelfs nog weg te rollen, nadat hij eerst had geprobeerd op te staan. Aangenomen dat dit wel juist vermeld is) Ze had de skateboard wel gezien...en een bijna vijftienjarige is toch wel een stuk groter dan een skateboard. Dit vind ik uiterst opmerkelijk. Zal vast wel een reden hebben, want ik neem aan dat de vrouw heus niet over de jongen heen zou rijden als ze hem wel had gezien.

(Het ging hier dus om een bestelbusje...die zijn doorgaans nooit zo hoog als een SUV toch?)

En wat betreft het negeren van de omstanders: als je wel hebt gemerkt dat je tegen een skateboard rijdt, en vervolgens mensen wild naar je ziet gebaren en schreeuwen, dan zou er toch écht wel een lampje moeten branden. Dan zou het wel zo kunnen zijn dat het geluid hard stond, of dat zij slecht achteruit kon kijken omdat ze in een bestelbusje zat. Maar er stond dus ergens dat zij wel stopte en even achteruit reed. En weer ergens anders stond dat zij wel naar de gebarende mensen keek, maar toch weer verder reed. Elk weldenkend mens zou, met in gedachte de combinatie knal tegen een skateboard en schreeuwende en gebarende mensen, toch ook zijn uitgestapt en onder/achter de auto hebben gekeken?
pi_35352967
En ik maar denken...huhhh kan me niet herinnerren dat ik hierop laatst gereageerd heb...

Maar ik ben nu ook wel weer benieuwd eigenlijk!
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:19:12 #238
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_35357803
En nog steeds geen pics.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:05:35 #239
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_35384798
Vraag het in het gastenboek op haar site
hostes ad pulverum ferire