Ik heb wel wat voorkeuren als het mag:quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:45 schreef Frenkel het volgende:
Ja ik vraag me nu ook af, begint de voorverkoop nu vrijdag of zaterdag??
Maar ik hoef er dus niet vanuit te gaan dat het binnen een week is uitverkocht (hoewel ik wel meteen kaartjes ga halen)
En welke bands mogen we nog meer verwachten?
Heb echt geen idee, want er worden nog 12? bands bekend gemaakt?
Daar ben ik het wel mee eens, (zeker Tom McRae, 2 jaar terug op pinkpop gezien, was echt goed!!)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb wel wat voorkeuren als het mag:
Manic Street Preachers
Garbage
Tom McRae (voor de vrolijke noot)
Bright Eyes
Bjork
Living Colour
A perfect Circle
Tori Amos
Heather Nova
And you will know us by the trail of dead
Manu Chao
Met hen kan ik ook zeker leven!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:46 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, (zeker Tom McRae, 2 jaar terug op pinkpop gezien, was echt goed!!)
Maar doe dan ook maar:
John Mayer
Kasabian
The Frames
Thirteen Senses
David Gray
Stereophonics
Ryan Adams![]()
dat is destijds waarschijnlijk op last van Mojo er af gehaald omdat ze liever zelf namen bekend maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:51 schreef Ancient het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar eerst stond nijmegen wel in het tourprogramma van www.greenday.com en nu opeens niet meerkomen ze wel, want dan kom ik ook
![]()
Franz Ferdinand mag van mij ook komen, vorig jaar gezien op Werchter en Lowlands, errug leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is destijds waarschijnlijk op last van Mojo er af gehaald omdat ze liever zelf namen bekend maken.
Ik hoop trouwens dat Franz Ferdinand er nog bijkomt
je moet niks hoor... ja kan ook een ander podium opzoeken (als daar nog wat speelt) of naar huis gaan...quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:43 schreef saussie het volgende:
Goeie line-up alleen beetje jammer dat ik lenny voor de 2e keer moet gaan aanschouwen
of eten en bier drinkenquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
je moet niks hoor... ja kan ook een ander podium opzoeken (als daar nog wat speelt) of naar huis gaan...
precies, nu weet ik niet of ik wel of geen kaartje zal kopenquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:50 schreef Beaker het volgende:
Ik denk niet dat Green Day komtZouden ze het echt van de site gahaald hebben omdat Mojo dat heeft gevraagd
( ik hoop van wel natuurlijk, maar dan mogen ze het er nu wel weer opzetten
)
quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Lees net ergens dat the White Stripesook toegevoegd zouden zijn aan het programma maar of dat echt zo is
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga maar even op zoek en hou jullie op de hoogte.
Site R.E.M.: The White Stripes op Rockin' Parkquote:Op woensdag 16 maart 2005 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Lees net ergens dat the White Stripesook toegevoegd zouden zijn aan het programma maar of dat echt zo is
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga maar even op zoek en hou jullie op de hoogte.
Ik vond ze niet tegenvallen, ondanks dat ik een aantal liedjes niet kende, heb ik erg van ze genoten. Heb grotendeels in de tent gestaan en meegedaanquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Site R.E.M.: The White Stripes op Rockin' Park
Gepost door: - 2005-03-17 10:33:41 - Bron: Remhq.com
De band R.E.M. vertelt met trots in een nieuwsbericht op haar website (Remhq.com) dat ze deze zomer op Rockin' Park in Nijmegen zullen spelen. Volgens dit nieuwsbericht zal ook het duo The White Stripes aanwezig zijn. Dit is echter nog niet officieel door de organisatie/de band bevestigd.
bron: www.festivalinfo.nl
Vond ze vorig jaar op Lowlands erg tegenvallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |