en ze hebben bij bevestigde artiesten Green Day, Queens Of The Stone Age en R.E.M. staan...........quote:Op maandag 21 februari 2005 16:13 schreef Da hopman het volgende:
Op www.festivalinfo.nl gaat ook nog het gerucht rond van SUM41.
quote:
quote:
Klopt!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:35 schreef debbie_19 het volgende:
Ik dacht dat 26 juni op een zondag was???
Hu?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
nep Queen wat ook naar de Goffert komt
Weet ze misschien wel wanneer het programma officieel bekend wordt gemaakt?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:26 schreef BatMat het volgende:
Helaas...
Mijn huisgenote gaat niet over de prijs van de kaartjes.
Is geen stomme vraag hoor! ik weet ook niet wat het betekendquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien gekke vraag maar wat betekent tvp?![]()
Eigenlijk dus voor vergeetachtigen haha...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:14 schreef BatMat het volgende:
Het betekent TerugVindPost, zodat je het topic makkelijk terug kan vinden als je klikt op 'my active topics'.
Het programma wordt halverwege maart officieel bekend gemaakt.
26 juni is het rock in park in nijmegen. Schijnt ook brute shit te wordnequote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:35 schreef debbie_19 het volgende:
Ik dacht dat 26 juni op een zondag was???
Weten we dan inderdaad weer hahaha.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:22 schreef Beaker het volgende:
AhaNou dat weten we dat ook weer
tvp
Halverwege maart, dat schiet al op
Nog niet alle namen zijn officieel bekend.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:12 schreef Beaker het volgende:
Volgens mij komen Sum 41 en Green Day niet
Owh oke! thanx! Had iets te voorbarig gelezenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nog niet alle namen zijn officieel bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |