Laat ik het eens anders formuleren, Als jij op dat betere forum continue de complete layout loopt te verneuken met je superieure plaatjes, dan zijn ze daar ontzettend blij neem ik aanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijg je dat weer. Je mag hier niets ter discussie stellen of je moet maar naar een ander forum. Kliekje..
ah,quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:43 schreef Briggy het volgende:
Die 2e is binnen genomen zonder flits, dus ik moest wel naar diafragma van 2.8
Ik heb een paar jaar geleden bijna dezelfde foto genomen, toen lagen ze er alleen
met zijn tweetjes
Daarom zeg ik ook alleen 800px in het (sticky) wedstrijdtopic. Maakt wat betreft laden niet zoveel uit en de foto's worden er VEEL mooier op.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:08 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Laat ik het eens anders formuleren, Als jij op dat betere forum continue de complete layout loopt te verneuken met je superieure plaatjes, dan zijn ze daar ontzettend blij neem ik aan
Of als een topic er ruim een kwartier over doet om te laden
Misschien ben ik dan wel heel erg blond: maar dat heeft toch geen zin! De layout drukt ze onmiddelijk terug naar 550 pixel brede foto's. Dus grotere foto's neerzetten heeft geen nut en het maakt de laadtijd van dat topic alleen maar groter.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook alleen 800px in het (sticky) wedstrijdtopic. Maakt wat betreft laden niet zoveel uit en de foto's worden er VEEL mooier op.
Nou nou nou Sok dit is wel heel erg op de man ipv de bal, en ik ga er maar even vanuit dat je mij hier niet mee bedoeltquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daardoor zie je nu massa's zichzelf voor fotograaf uitgevende loosers rondmarcheren die als opgefokte japannertjes geheugenkaartjes staan af te tanken zonder na te denken waar ze precies mee bezig zijn. Thuisgekomen wordt de boel geschift waardoor het minst slechte overblijft en dat wordt dan met Photoshop tot iets verheven dat op een foto moet lijken, elk resultaat berust op louter toeval en niet op kennis.
Kom op rustig. Lees eerst de hele discussie door. En kom dan tot de conclusie dat hij alleen diegene bedoelt die niet weten hoe een camera werkt en dan vervolgens photoshop nodig hebben om toonbare plaatjes te krijgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:47 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nou nou nou Sok dit is wel heel erg op de man ipv de bal, en ik ga er maar even vanuit dat je mij hier niet mee bedoelt
Dat is flauwekul wat je hier voorstelt. Foto's worden automatisch geresized naar 550 breed dus dat heeft helemaal geen zin. Bovendien is het zo dat je bij je foto een url van een grotere versie kunt mee-inzenden die ik erbij plaats. Je kunt je foto dus zo groot maken als je wilt, maar dan wel op je eigen webspace. Alle versies voor het wedstrijdtopic worden alleen op 550 breed geaccepteerd. Stuur je een grotere in, dan krijg je onverbiddelijk het verzoek om een geresizede versie van 550 breed aan te leveren. is je foto groter, dan plaats ik hem niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Daarom zeg ik ook alleen 800px in het (sticky) wedstrijdtopic. Maakt wat betreft laden niet zoveel uit en de foto's worden er VEEL mooier op.
Wat een heerlijk tafereel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:43 schreef Briggy het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden bijna dezelfde foto genomen, toen lagen ze er alleen met zijn tweetjes
[afbeelding]
hey! nu met foto!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:43 schreef Briggy het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden bijna dezelfde foto genomen, toen lagen ze er alleen met zijn tweetjes
[afbeelding]
Niet op de man in het bijzonder, want dan ben ik nog wel zo sportief om die man erbij te noemen ook. Het is echter opvallend dat wanneer je bij een fotowedstrijd de restrictie inbouwt dat er niet geschilderd mag worden er een aantal mensen zich gepasseerd voelt omdat zonder fotosoepgeklieder anders dan wat levelen en croppen er ineens geen fotografie meer mogelijk blijkt, als in fotografie op eigen krachtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:47 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nou nou nou Sok dit is wel heel erg op de man ipv de bal, en ik ga er maar even vanuit dat je mij hier niet mee bedoelt
quote:...massa's zichzelf voor fotograaf uitgevende loosers rondmarcheren die als opgefokte japannertjes geheugenkaartjes staan af te tanken zonder na te denken waar ze precies mee bezig zijn...
quote:..het proces 'aanklooien'..
Als ik een openingsdata zie van Juni 2004 kijk ik eerlijk gezegt niet verder.. ook zie ik op de Fotografiepagina niet dat ie ergens omhoog is geschopt..quote:Op zondag 20 februari 2005 01:11 schreef Bowiefan het volgende:
van de 7 posts na mijn verzoek tot het voeren van de discussie elders zodat we het hier weer over de wedstrijd hebben gaan er 5 toch weer zinloos verder over die discussie.
quote:Mijn inzending mag derhalve verwijderd worden, ik doe niet mee.
Misschien tijd om eens een dokter te bezoeken, je ziet kennelijk het verschil niet tussen een clubje vaste gebruikers en een kliekje.quote:Op zondag 20 februari 2005 01:23 schreef American_Nightmare het volgende:
jij alleen met je kliekje
Welnee, insturen, meedoen, gelul allemaal, laat je niet zo dwarspissen.quote:Op zondag 20 februari 2005 01:11 schreef Bowiefan het volgende:
van de 7 posts na mijn verzoek tot het voeren van de discussie elders zodat we het hier weer over de wedstrijd hebben gaan er 5 toch weer zinloos verder over die discussie.
Mijn inzending mag derhalve verwijderd worden, ik doe niet mee.
bedankt allemaal
Het is vrij normaal om als lid van een kliekje te ontkennen dat je lid bent van een kliekje hoor.quote:Op zondag 20 februari 2005 01:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Misschien tijd om eens een dokter te bezoeken, je ziet kennelijk het verschil niet tussen een clubje vaste gebruikers en een kliekje.
Bovendien had de wedstrijdleiding al aangegeven dat die hele fotosoepdiscussie redelijk zinledig is omdat we de regels toch niet wijzigen omdat een éénmanskliekje daar voor de gelegenheid behoefte toe voelt.
Bij deze.quote:Mocht je per se niet willen dat jouw foto op de Fok!server komt te staan geef dit dan even aan.
Ik durf rustig te stellen dat ik niet deel uitmaak van welk kliekje dan ook. Als de fotowedstijd aan populariteit zou inboeten, wat ie niet doet overigens, dan ligt dat hoofdzakelijk aan het verschijnsel dat we maandelijks gesommeerd worden door één persoon om regels aan te passen naar een niveua dat we niet willen of dat simpelweg onwerkbaar wordt. gelieve daar nou eens mee op te houden, je bent immers niet verplicht om aan die wedstrijd mee te doen als je je niet in de regelementen kunt vinden.quote:Op zondag 20 februari 2005 02:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is vrij normaal om als lid van een kliekje te ontkennen dat je lid bent van een kliekje hoor.
Omdat de wedstrijdleiding kinderachtig aangeeft dat de regels toch niet gewijzigd worden, mag er ook geen discussie meer over plaatsvinden? Jullie zijn hard op weg om je eigen wedstrijdjes om zeep te helpen. De een na de andere deelnemer houdt ermee op, en het moment is al in zicht dat alleen het kliekje maandelijks nog enkele plaatjes inlevert.
Kan mijn foto trouwens nu eens uit het wedstrijdtopic verwijderd worden?
[..]
Bij deze.
Dat ik anti-Schumacher ben heeft weinig met deze fotowedstrijd te maken.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:11 schreef Nato het volgende:
@A-M..
..meedoen is een keuze.. het hoeft niet.. als er regels zijn waar je het niet mee eens bent.. prima: kies dan voor jezelf..
..dit verhaal begint namelijk veel te lijken op je deelname in de Fok F1-manager.. trappen, trappen..
Nu wil ik dan ook maar eens wat kwijt.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik sommeer niks. Ik stel het alleen voor. En vervolgens komt het kliekje en beginnen ze de wedstrijd te verdedigen tegenover die vervelende buitenstaander met een felheid alsof hij zojuist god weet ik wat over hun persoonlijk gezegd heeft.
quote:
Hohoho spreek voor jezelf, al mij foto's die ik inzend voldoen geheel aan de regels van de westrijd.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Fr.oosje heeft één (of meerdere?) fotowedstrijden hier op Fok gewonnen. Waarschijnlijk met photoshopgebruik. .
Mee eens ...... maar dus niet een FOT verhaal.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:52 schreef American_Nightmare het volgende:
..
@ Elcastel: Je hebt gelijk wat betreft de breedte van de foto. Ik had er niet aan gedacht dat er automatisch geresized werd. Jammer maar helaas.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 20 februari 2005 14:25 schreef fr.oosje het volgende:
Uhh ik zie ook alleen maar kruisjes
ehm.. ik zie helemaal geen foto's in je post... zelfs geen kruisjesquote:Op zondag 20 februari 2005 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die kruisjes. Ik zie ze hier gewoon netjes hoor. Ik snap niet waar ze vandaan komen
Maar goed....hier nog maar een kruisje
[afbeelding]
Ik raak nu lichtelijk geirriteerdquote:Op zondag 20 februari 2005 15:59 schreef Jagganath het volgende:
[..]
ehm.. ik zie helemaal geen foto's in je post... zelfs geen kruisjes![]()
btw.. pbase doet het bij mij goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |