Ik vind het dus wel leuk op deze manier.
Als dalijk bekend is wie welke foto gemaakt heeft vind ik het dus leuk om daarover verder te praten. En te vragen hoe bepaalde foto's gemaakt zijn.
En dat slowchat nu niet loopt. Tja. Ik persoonlijk vind dat niet zo erg. Ik zie dat topic meer als gezellig kletsen over de wedstrijd. En ik denk dat daar ook de schoen wringt (als die al wringt
![]()
)Ik zie die wedtrijd als een leuk tijdverdrijf. En ik denk dat vele het hier wel erg serieus nemen. Vooral het vaste groepje wat in slowchat het meest post en het het moeilijkst heeft daar nu geen foto's te posten. Niks mis mee. Maar ik denk dat er daardoor verschillende uitgangspunten zijn.
En over dat er nu onscherpe foto's bij zitten enzo. Nou en?De ene schiet kiekjes de andere doet een uur over een foto en word prachtig op zijn manier. Het is maar net wat je er mee wil en wat je uitgangspunt is. En wat de ene mooi vind kan de andere wel erg lelijk vinden. Ik schiet foto's omdat ik een beeld zie wat ik leuk vind en wat ik over wil brengen. Dat kan ik tekenen, vertellen, maar dus ook fotograferen. Ik vind het hier nu best een je bent niet goed genoeg je doet voor spek en bonen mee tintje krijgen. Overgens krijg je dat er niet uit door op deze manier te werk te gaan, maar ik moest het wel even kwijt
![]()
Verder denk ik dat er al heel negatief de westrijd in gegaan is en dat het van te voren al gedoemd was te mislukken. En dat vind ik zelf erg jammer.