abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25158133
ah, wintersport... volgende week foto's maken
  FOK!fotograaf zaterdag 19 februari 2005 @ 10:04:49 #236
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25158155
poudaman: hijs wel gaaf, ik vind alleen de voorgrond een beetje rommelig...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25159256
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 10:04 schreef Xilantof het volgende:
poudaman: hijs wel gaaf, ik vind alleen de voorgrond een beetje rommelig...
heb je absoluut gelijk in....had ik de moeite genomen om alle ijzeren framepjes weg te halen dan was dit een wereldplaat denk ik. maar ja...was anders zo lullig geweest voor die beste vrouw die daar ligt. Als er ineens ene van der mafkees aankomt en alles met veellawaai wegschuift
pi_25161731
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:52 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Als je met een DSLR of met wat voor ding dan ook niet een foto langs een gegeven concept kunt maken zonder het inroepen van hulpmiddelen anders dan voor het herstellen van contrast naar de door jouw gewenste waarden, dan beheers je simpelweg het proces fotografie niet. Dan beheers je alleen het proces 'aanklooien'.
Ik heb het dan ook over contrast, levels, verzadiging, kleur. Ik heb het niet over dingen wegshoppen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_25161768
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:27 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Hij mag maximaal 550px breed zijn.het scheelt niet veel, maar toch
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dat mag ook wel naar 800. Als je een kader gebruik dan hou je onderhand niks meer over met die 550. En so what als de layout van één topic er niet zo netjes uit ziet.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_25162251
Dat doet er niet toe. De layout is 550 pixels breedt en daar hebben we het maar mee te doen.
pi_25162914
Nee als ik een D70 had zou ik ook liever 550 hebben ja.
pi_25162960
pi_25163521
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee als ik een D70 had zou ik ook liever 550 hebben ja.
U was bezig inhoudelijke argumenten op te werpen. Dit is niet inhoudelijk meer. Blijkbaar ben je nu dus uitgeluld

Mooi....iemand nog foto's voor de wedstrijd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25163682
Ik heb geen argumenten meer? Dat de foto's veel mooier zijn op 800 ipv 550 pix breed lijkt me toch een bijzonder sterk argument.
Maar jij vindt "daar hebben we 't maar mee te doen" blijkbaar een sterker argument.
pi_25163915
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb geen argumenten meer? Dat de foto's veel mooier zijn op 800 ipv 550 pix breed lijkt me toch een bijzonder sterk argument.
Maar jij vindt "daar hebben we 't maar mee te doen" blijkbaar een sterker argument.
Wat heeft het voor zin om je daar druk over te maken? En als je er erg veel last van hebt ga je toch naar een ander forum?
pi_25164077
Krijg je dat weer. Je mag hier niets ter discussie stellen of je moet maar naar een ander forum. Kliekje..
pi_25164155
Volgende onderwep
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_25164457
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijg je dat weer. Je mag hier niets ter discussie stellen of je moet maar naar een ander forum. Kliekje..
Een discussie is best wel mogelijk denk aan het anoniem stemmen, maar waarom elke maand discussieren over dezelfde onderwerpen als je van te voren weet wat er uit komt en de beweegredenen achter die beslissingen kent

Vind je het gek dat we daar dan op een gegeven moment een beetje ziek van worden en niet alleen wij, maar ook de modjes en wedstrijdleiding
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:52:42 #249
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25164490
Ik heb nog een hele week, maar ik zit er over te denken om deze mee te laten doen...
maar niks zo veranderlijk als een Briggy

fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25164512
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:52 schreef Briggy het volgende:
Ik heb nog een hele week, maar ik zit er over te denken om deze mee te laten doen...
maar niks zo veranderlijk als een Briggy

[afbeelding]
Mooie foto . Waar heb je die gemaakt? Blijdorp?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 17:55:52 #251
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25164551
Die heb ik inderdaad in Blijdorp gemaakt...
kheb er nog een uit Blijdorp die ik wel leuk bij rust vind passen,
ik ben um net op 550 aan het resizen

[ edit ]

Het beest valt alleen een beetje weg tegen die boom, vind ik zelf...

fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 19 februari 2005 @ 18:08:39 #252
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25164832
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Laat ik het eens anders formuleren, Als jij op dat betere forum continue de complete layout loopt te verneuken met je superieure plaatjes, dan zijn ze daar ontzettend blij neem ik aan
Of als een topic er ruim een kwartier over doet om te laden
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf zaterdag 19 februari 2005 @ 18:37:41 #253
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25165310
Briggy:
de eerste vind ik leuker, hoewel die 2de ook erg leuk is.
de scherptediepte op de 2de is wel erg klein trouwens..
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 19 februari 2005 @ 18:43:13 #254
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25165383
Die 2e is binnen genomen zonder flits, dus ik moest wel naar diafragma van 2.8

Ik heb een paar jaar geleden bijna dezelfde foto genomen, toen lagen ze er alleen met zijn tweetjes

[ Bericht 14% gewijzigd door Briggy op 19-02-2005 18:51:48 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 19 februari 2005 @ 18:50:30 #255
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25165484
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:43 schreef Briggy het volgende:
Die 2e is binnen genomen zonder flits, dus ik moest wel naar diafragma van 2.8

Ik heb een paar jaar geleden bijna dezelfde foto genomen, toen lagen ze er alleen
met zijn tweetjes
ah,
die beertjes waren idd erg leuk. ik heb ze ook onderhanden genomen toen met de meeting in Blijdorp.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:14:56 #256
105065 D70
Wie ik ??
pi_25165878
Zou dit wat zijn ?
Het leven is net een kroket. Als je weet wat erin zit hoef je niet meer.....
pi_25166429
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:08 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Laat ik het eens anders formuleren, Als jij op dat betere forum continue de complete layout loopt te verneuken met je superieure plaatjes, dan zijn ze daar ontzettend blij neem ik aan
Of als een topic er ruim een kwartier over doet om te laden
Daarom zeg ik ook alleen 800px in het (sticky) wedstrijdtopic. Maakt wat betreft laden niet zoveel uit en de foto's worden er VEEL mooier op.
pi_25166839
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook alleen 800px in het (sticky) wedstrijdtopic. Maakt wat betreft laden niet zoveel uit en de foto's worden er VEEL mooier op.
Misschien ben ik dan wel heel erg blond: maar dat heeft toch geen zin! De layout drukt ze onmiddelijk terug naar 550 pixel brede foto's. Dus grotere foto's neerzetten heeft geen nut en het maakt de laadtijd van dat topic alleen maar groter.

Bovendien moeten alle foto's dan twee geresized worden. Een keer voor de SC en een keer voor het sticky topic.

Lijkt mij zonde van de webspace.
pi_25167044
Kunnen de deelnemers aan de (zinloze) discussie onderstaande topiques doornemen
Nieuwe regels nodig voor fok fotowedstrijd??
Evaluatietopic omtrent nieuwe regels fotowedstrijd
mocht er dan nog wat te discusieren zijn dan mag dat wat mij betreft daar of ergens anders.

laat dan vanaf nu in dit topique de RUST weer keren.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:47:16 #260
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25167607
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:52 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Daardoor zie je nu massa's zichzelf voor fotograaf uitgevende loosers rondmarcheren die als opgefokte japannertjes geheugenkaartjes staan af te tanken zonder na te denken waar ze precies mee bezig zijn. Thuisgekomen wordt de boel geschift waardoor het minst slechte overblijft en dat wordt dan met Photoshop tot iets verheven dat op een foto moet lijken, elk resultaat berust op louter toeval en niet op kennis.
Nou nou nou Sok dit is wel heel erg op de man ipv de bal, en ik ga er maar even vanuit dat je mij hier niet mee bedoelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')