heb je absoluut gelijk in....had ik de moeite genomen om alle ijzeren framepjes weg te halen dan was dit een wereldplaat denk ik. maar ja...was anders zo lullig geweest voor die beste vrouw die daar ligt. Als er ineens ene van der mafkees aankomt en alles met veellawaai wegschuiftquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:04 schreef Xilantof het volgende:
poudaman: hijs wel gaaf, ik vind alleen de voorgrond een beetje rommelig...
Ik heb het dan ook over contrast, levels, verzadiging, kleur. Ik heb het niet over dingen wegshoppen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je met een DSLR of met wat voor ding dan ook niet een foto langs een gegeven concept kunt maken zonder het inroepen van hulpmiddelen anders dan voor het herstellen van contrast naar de door jouw gewenste waarden, dan beheers je simpelweg het proces fotografie niet. Dan beheers je alleen het proces 'aanklooien'.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dat mag ook wel naar 800. Als je een kader gebruik dan hou je onderhand niks meer over met die 550. En so what als de layout van één topic er niet zo netjes uit ziet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hij mag maximaal 550px breed zijn.het scheelt niet veel, maar toch
U was bezig inhoudelijke argumenten op te werpen. Dit is niet inhoudelijk meer. Blijkbaar ben je nu dus uitgeluldquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee als ik een D70 had zou ik ook liever 550 hebben ja.
Wat heeft het voor zin om je daar druk over te maken? En als je er erg veel last van hebt ga je toch naar een ander forum?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb geen argumenten meer? Dat de foto's veel mooier zijn op 800 ipv 550 pix breed lijkt me toch een bijzonder sterk argument.
Maar jij vindt "daar hebben we 't maar mee te doen" blijkbaar een sterker argument.
Een discussie is best wel mogelijk denk aan het anoniem stemmen, maar waarom elke maand discussieren over dezelfde onderwerpen als je van te voren weet wat er uit komt en de beweegredenen achter die beslissingen kentquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijg je dat weer. Je mag hier niets ter discussie stellen of je moet maar naar een ander forum. Kliekje..
Mooie fotoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:52 schreef Briggy het volgende:
Ik heb nog een hele week, maar ik zit er over te denken om deze mee te laten doen...
maar niks zo veranderlijk als een Briggy
[afbeelding]
Laat ik het eens anders formuleren, Als jij op dat betere forum continue de complete layout loopt te verneuken met je superieure plaatjes, dan zijn ze daar ontzettend blij neem ik aanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijg je dat weer. Je mag hier niets ter discussie stellen of je moet maar naar een ander forum. Kliekje..
ah,quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:43 schreef Briggy het volgende:
Die 2e is binnen genomen zonder flits, dus ik moest wel naar diafragma van 2.8
Ik heb een paar jaar geleden bijna dezelfde foto genomen, toen lagen ze er alleen
met zijn tweetjes
Daarom zeg ik ook alleen 800px in het (sticky) wedstrijdtopic. Maakt wat betreft laden niet zoveel uit en de foto's worden er VEEL mooier op.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:08 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Laat ik het eens anders formuleren, Als jij op dat betere forum continue de complete layout loopt te verneuken met je superieure plaatjes, dan zijn ze daar ontzettend blij neem ik aan
Of als een topic er ruim een kwartier over doet om te laden
Misschien ben ik dan wel heel erg blond: maar dat heeft toch geen zin! De layout drukt ze onmiddelijk terug naar 550 pixel brede foto's. Dus grotere foto's neerzetten heeft geen nut en het maakt de laadtijd van dat topic alleen maar groter.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook alleen 800px in het (sticky) wedstrijdtopic. Maakt wat betreft laden niet zoveel uit en de foto's worden er VEEL mooier op.
Nou nou nou Sok dit is wel heel erg op de man ipv de bal, en ik ga er maar even vanuit dat je mij hier niet mee bedoeltquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daardoor zie je nu massa's zichzelf voor fotograaf uitgevende loosers rondmarcheren die als opgefokte japannertjes geheugenkaartjes staan af te tanken zonder na te denken waar ze precies mee bezig zijn. Thuisgekomen wordt de boel geschift waardoor het minst slechte overblijft en dat wordt dan met Photoshop tot iets verheven dat op een foto moet lijken, elk resultaat berust op louter toeval en niet op kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |