Filmpje!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:33 schreef sp3c het volgende:
het is wel weer gelijk wereldnieuws geloof ik, 2vandaag springt er iig bovenop zometeen
http://www.2vandaag.nl/
cool.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:15 schreef RonaldV het volgende:
Fokking groot, maar ik wou m als eerste gepost hebben:
[afbeelding]
Reden dat ik hem postte is dat het het eerste serieze toestel van de nieuwe Iraqi Air Force is. Dat het toestel tweedehands is (een ex-Jordanese AF C-130B meen ik) is niet zo spannend nieuws, de halve wereld vliegt met tweedehands spullen.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:53 schreef M5 het volgende:
[..]
cool.
Maar 't is gewoon een ex-USAF kist waarbij US is overschreven met Iraqi, plus een vlaggetje op de staart, en wat reg nrs verweiderd.
Jordaanse AF vliegt met C-130H's. De kisten (2 kisten) die Irak krijgt stonden al een jaartje of 10 in de opslag en zijn idd stokoude C-130B's.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Reden dat ik hem postte is dat het het eerste serieze toestel van de nieuwe Iraqi Air Force is. Dat het toestel tweedehands is (een ex-Jordanese AF C-130B meen ik) is niet zo spannend nieuws, de halve wereld vliegt met tweedehands spullen.
De C-130 crews worden getrained door USAF niet door de RJAF.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:51 schreef RonaldV het volgende:
De C-130s worden nog dit voorjaar uitgebreid naar 6 stuks. Ik kom er alleen niet achter of dat ex-USAF C130Es zijn, of nog meer C-130Bs. De Seekers zijn deze zomer een jaar in dienst, maar ik kan ze nou niet echt serieuze toestellen noemen, alhoewel ze zeer nuttig schijnen te zijn. De RJAF is druk bezig met het trainen van C-130 en UH-1H crews, en beide typen toestellen zijn inmiddels limited operational binnen de IqAF. De rest is nog onderweg, alhoewel ik mijn twijfels heb over de Mi-17s. Het zou niet de eerste keer zijn dat iets wat beloofd is niet geleverd word, of zelfs botweg geweigerd door de ontvangende partij.
Vijf crews in Jordanië, en één in Little Rock, Ark.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:11 schreef M5 het volgende:
[..]
De C-130 crews worden getrained door USAF niet door de RJAF.
Dat de Mi-17 geweigerd worden door de ontvangende partij lijkt met erg sterk aangezien ze er zelf om gevraagd hebben (contract van 105 Miljoen USD). De Mi-17's worden net als de PZL Swidniks geleverd door BUMAR wat een Pools staatsbedrijf is.
Huh? Waaar is die stellage rond de tank voor?quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef sp3c het volgende:
http://www.sfu.ca/casr/id-fisher1-1.htm
beetje veel lezen maar het is wel interessant, gaat over tanks in straatgevechten maar dan vanuit canadees oogpunt (lav3+ gun of leo1 + upgrade)
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind hem wel cool, hebben wij niet nog ergens een paar oude leopard1v's staan of zijn die allemaal aan chili oid verkocht?
TEGEN RPG S EN ZELFMOORDCOMMANDO Squote:Op woensdag 2 maart 2005 17:26 schreef Wuder het volgende:
[..]
Huh? Waaar is die stellage rond de tank voor?
OWJAJOH???quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
TEGEN RPG S EN ZELFMOORDCOMMANDO S
En al helemaal als ze harig zijn natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Je kunt er ook mooi je natte kleding aan te drogen hangen, da's wel zo handig want een paar kerels met vochtige kleding in een kleine ruimte gaan flink stinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |