abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:09:01 #226
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25266199
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 15:00 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien is 't Sir Paul McCartney..
Dat zei hij dus net ook!

"Je dacht zeker dat het Sir Paul was. Eindelijk. "
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_25266295
Muziek @ Fok

Er zijn vast meer Muziek-ers die met dit idee rondlopen.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:20:52 #228
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_25266312
Zeg, blijf je die link nu overal spammen, MMG?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_25266326
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg, blijf je die link nu overal spammen, MMG?
Hè?

http://forum.fok.nl/topic/673208
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 februari 2005 @ 15:31:18 #230
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_25266432
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 15:18 schreef Man_Made_God het volgende:
Muziek @ Fok

Er zijn vast meer Muziek-ers die met dit idee rondlopen.
waarom insinueer je dat Fok maar mijn gewaardeerde reviewers moet terug zien te halen?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_25266481
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 15:31 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarom insinueer je dat Fok maar mijn gewaardeerde reviewers moet terug zien te halen?
Ik insinueer niks, maar "jouw" reviewers hebben inmiddels wel bewezen dat ze een stuk kunnen schrijven over een cd, en bij een eventueel ontstaan van muziek.fok.nl (o.i.d.) zijn dat mensen waar wat input wel van gewaardeerd kan worden lijkt mij.
pi_25266694
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand nog zin om mijn backup date te zijn voor vanavond?
Ik heb kaartjes voor The Lau, maar mn date heeft nog niet teruggemaild!
Nou, mn date heeft afgezegd!
Geveld door de griep!
En nu heb ik 2 kaartjes voor Thé Lau, maar ik heb geen zin om in mn eentje te gaan!
HELLUP!!!!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:05:24 #233
1986 Jane
pi_25266844
Wow, bijna een uur aan de telefoon gehangen met m'n ex-boyfriend. Lekkere rekening zal hij hebben.

Maar het gaat goed met hem. Leuk om te horen. En ik ben uitgenodigd om langs te komen. Altijd handig, een adresje in Engeland.
(uurtje rijden vanaf Liverpool zegt hij, da's ook te doen dus )

@Liejannuh: Hee, da's best kut. Hoop dat er nog een gezellig iemand is die tijd en zin heeft om mee te gaan.
pi_25267007
Tja, ik weet niet of ik gezellig ben, maar ik heb wel tijd en zin om mee te gaan.
I intend to live forever, or die trying.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:19:26 #235
1986 Jane
pi_25267025
Ha, dwerg to the rescue!

Zie je Liejannuh, alles komt wel op z'n pootjes terecht.
pi_25267103
Gelukkig wel!
Dwerg, redder in nood!
pi_25267485
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:34 schreef julekes het volgende:

[..]

"MuadDibs cat:
Been there,
Done that,
Got the t-shirt!"
En dan een t-shirt aan flarden vanzelfsprekend.

Ik begrijp er niks van, vond het een harstikke lief beest. Wat hebben jullie met dat beest gedaan?

Ik ben weer terug van India overigens, maar gezien het feit dat ik de komende maanden weer fijn in verweg aan het werk ben, ben ik net frequent als voorheen hier aanwezig. Semi-stealthmode dus

De voorlaatste dag in Delhi zat ik te eten toen ik naast me een gesprek van twee jongens (midden twintig) hoorde. New Kids on the Block waren geweldig. Ik dacht serieus dat die gedesintegreerd en in een laatje gestopt waren. Het gaat best aardig met India, maar muzikaal is het geloof ik nog ontwikkelingsland. Als ik muziek.fok.nl zou oprichten zou ik iemand aantrekken die Hindi kan schrijven Als er tenminste ook nog over iets anders geschreven wordt dan wat die paar pluggers als freebies aanleveren. Ik wil ook een Thais muziekhoekje. Kunnen travel.fok.nl en muziek.fok.nl niet gecombineerd worden?
pi_25267850
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 16:18 schreef dwerg het volgende:
Tja, ik weet niet of ik gezellig ben
Nee, túúrlijk weet je dat niet.
pi_25269792
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:34 schreef julekes het volgende:

[..]

"MuadDibs cat:
Been there,
Done that,
Got the t-shirt!"
Twice zelfs

Al heeft ie me wel elke keer een paar uithalen gegeven... maar daarmee krijgt ie me niet klein! Mwahahaha!
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_25269861
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 16:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]
Ik begrijp er niks van, vond het een harstikke lief beest. Wat hebben jullie met dat beest gedaan?
Drank maakt meer ka.... Daar laat ik mij niet over uit. Maar het schijnt dat dat beest nogal aggressief reageert op onverwachte uithalen. Heel raar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Anton op 26-02-2005 20:05:20 ]
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_25278153
jetlagged on a sunday morning
pi_25278596
zodiakk.

Thé Lau was okay. Liejannuh's lasagna ook. Verslag volgt.
pi_25278639
Thé Lau was zeer ok!
En de lasagna een beetje weinig!
Nouja, vrijdag zal ik genoeg maken, als voorgerecht op Spinvis.
pi_25279122
Thé Lau / Overspel

In een halfgevulde Naald in Naaldwijk hebben we gisteren Thé Lau's Overspel gezien. In deze theatertour speelt hij samen met zangeres Maartje Teussink en vioolkwartet Pavadita. Aangezien alle locals op de fiets of lopend kwamen, konden we de auto op 20 meter van de ingang parkeren. Het meest opvallende aan de bar was toch wel dat Liejannuh en ik de gemiddelde leeftijd omlaag haalden, en dat maak ik niet zo vaak meer mee.

Thé Lau begon rond half negen, hij kwam op met alleen een gitaar, en zong twee nummers solo. De vierkoppige band komt ook het podium op, en daarna verschijnt de roodharige Maartje Teussink ten tonele. Samen met Thé Lau zingt ze eerst een duet, en daarna ook een paar nummers alleen. Het eerste dat opvalt is haar mooie stem. Ze klinkt als Tanita Tikaram, warm en donker. Niet de meest spannende stem uit de popwereld, maar toch wel één waar ik een zwak voor heb. Helaas doet ze Maartje net iets téveel haar best. Ze articuleert opvallend, en sommige stukken tekst zijn geforceerd, en doen niet echt aan. Ze zong een mooi lang stuk over een weduwe op een boerderij, maar door zinnen als 'een haan kraait in de keuken' raakte het nummer uit balans.

Hierna zong Thé Lau zelf weer een aantal nummers. Hij zal op 5 mei optreden Wageningen, Rotterdam, Amsterdam en Zwolle (en ja, ook hij zal in een heicopter over het land vliegen, met 'kotsende hardrockjongetjes, en rappers die zich angstig vasthouden aan een foto van hun moeder', en heeft ter gelegenheid van Bevrijdingsdag ook een nummer geschreven, dat op single uit zal komen. Dit nummer speelde hij gisteren, en het rockte. Als laatste stuk voor de pauze speelden ze Iedereen is van de wereld, en op zo'n moment is het gewoon jammer dat je in een suf theater zit, met suffe stoelen.

Na de pauze speelde Pavadita mee, vier vrouwen met viool en cello. Oorspronkelijk spelen ze Argentijnse tangomuziek, maar pop ging ze ook goed af. Net als Maartje Teussink krijgt ook Pavadita de ruimte om zelf enkele songs te spelen. Diezelfde Maartje komt na de pauze ook terug, gekleed in een rood jurkje en geelbruine kniekousen om samen met Thé Lau te zingen, maar ook voor een slaap/liefdesliedje in dialect met Pavadita te laten horen. In dit tweede gedeelte laat Maartje horen dat ze niet alleen warm en donker kan zingen, maar ook de rockchick kan zijn. Ze heeft een heel sterke en veelzijdige stem.

Thé Lau speelt samen met toetsenist Jan-Peter Bast De Vriendschap, één van de mooiste nummers die hij ooit heeft geschreven. Daarna volgt een spetterende finale, als de tien man op het podium Blauw spelen.

Het was leuk, en gewoon jammer dat de zaal maar halfvol zat, want dat verdiende de man niet. In het begin verliep het contact met het publiek ook wat stroef, net alsof de Westlanders niet wisten wanneer ze moesten applaudiseren (als het nummer afgelopen is, en het mag best langer dan drie seconden). Na de pauze liep het wat beter, hij vertelde zelfs nog een anekdote over het Tromp Festival in Monster, waar hij on 2003 had opgetreden. Er stonden 24 rijen 13-jarige meisjes voor het podium te wachten op Jamai 'kennen jullie hem nog?' toen Birgit Schuurman Rigoreus van The Scene zong. Halverwege het nummer kwam Thé Lau op, en een oorverdovende stilte was zijn deel. Gelukkig kwam het bij het derde nummer goed, en kwamen de kids in beweging. 'Bij Blauw dachten die kinderen 'dat nummer draaiden mijn ouders ook altijd''.

Nog één opmerkelijk feit: Ruben Hoeke speelt gitaar in de band van Thé Lau, inderdaad, de zoon van.
pi_25279183
Resterende concerten:

5-03/05
Oldenzaal, Stadstheater De Bond

11-03/05
Rotterdam, Theater Zuidplein

12-03/05
Den Haag, Diligentia

16-03/05
Purmerend, Theater De Purmaryn

19-03/05
Leiden, Stadsgehoorzaal

23-03/05
Stadskanaal, Theater Geert Teis

24-03/05
Alkmaar, De Vest

31-03/05
Venlo, De Maaspoort
pi_25279374
Mooi verslag dwerg!
En mocht je je afvragen waar het gordijn uit de caravan van je ouders is gebleven: dat had Maartje Teusink aan. Ze kan nog wel wat kledingadvies gebruiken.
Maar 2 uur Thé Lau is geen straf! Absoluut niet!

www.thelau.nl
www.maartjeteussink.nl
pi_25283354
  zondag 27 februari 2005 @ 17:38:42 #248
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_25284125
Dag Muziek. Ik heb een kater. Ik ben net een half uurtje wakker. Zondag is een kutdag. Welterusten Muziek.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_25284227
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dag Muziek. Ik heb een kater. Ik ben net een half uurtje wakker. Zondag is een kutdag. Welterusten Muziek.
Wow, je leeft. Dit is voor mij echt de revelatie van het jaar.
pi_25284554
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ben je naar Thé Lau geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')