Net of vrouwen zulke natuurtalenten zijn zegquote:Op woensdag 9 februari 2005 04:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat maakte ik op uit de eerste schreden die ik op seksterrein zette met onervaren jongens
Als je nou Vampier was....quote:Op woensdag 9 februari 2005 04:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, althans, het is nog niet gebeurd, alhoewel mijn oudste tot nu toe 31 was...
Maar dat is meer omdat ik geen behoefte heb aan een jengelend kind op de achtergrond terwijl ik bezig ben....
Als ik Vampier was, zou ik een jengelende moeder op de achtergrond hebbenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 05:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik Vampier was, zou ik een jengelende moeder op de achtergrond hebben.
Briljante samenvatting... je hebt jezelf overtroffenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:41 schreef Nickthedick het volgende:
Ok, er hebben tot nu toe 3 dames (hoop ik) gereageerd.
2 zijn kokkers, nl. Xennia en Lucienne2
1 kan zonder te kokken maar komt niet met de lippen tot op de ballen, nl. erodome
Ik weet van in ieder geval 1 vrouwelijke fokker dat ze net zover komt als erodome: Lettequote:Op woensdag 9 februari 2005 23:41 schreef Nickthedick het volgende:
Ok, er hebben tot nu toe 3 dames (hoop ik) gereageerd.
2 zijn kokkers, nl. Xennia en Lucienne2
1 kan zonder te kokken maar komt niet met de lippen tot op de ballen, nl. erodome
Ook gebuffeld? Of is het van horen zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet van in ieder geval 1 vrouwelijke fokker dat ze net zover komt als erodome: Lette
Ja, je moet zo'n topic een beetje overzichtelijk houden, toch?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Briljante samenvatting... je hebt jezelf overtroffen
Lees zelf maarquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:04 schreef Nickthedick het volgende:
Ook gebuffeld? Of is het van horen zeggen.
Ik zie geen statement van haar die bewijst hoe ver ze komt helaas.quote:
Ligt aan het formaat natuurlijk. Maar nee ik kan dat niet zonder te kokhalzen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 03:13 schreef Nickthedick het volgende:
En dan bedoel ik niet de penis 'behoorlijk' diep in de mond nemen, maar echt met je lippen op de ballen en zonder te kokhalzen.
Vertel maar..... ik luister![]()
Ach, at least you tried...quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Ligt aan het formaat natuurlijk. Maar nee ik kan dat niet zonder te kokhalzen.
Ah Xennia, ik dacht net aan je.quote:
Ahum... even kijken waar DIA zich de hele dag mee bezighoudt:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:58 schreef DIA het volgende:
nickthedick... wat een leven moet jij hebben![]()
nee ik ga niet verder alsquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:08 schreef lucienne2 het volgende:
nee, kan ik niet zonder te kokhalzen en kotsen. Heb ook helemaal geen zin om te oefenen... beetje vrijwillig kokhalzen en kotsen om er na een tijd wel tegen te kunnen. mwah doe maar niet
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:37 schreef ikkemem het volgende:
[..]
nee ik ga niet verder als [afbeelding] [afbeelding]
neuquote:Op maandag 14 februari 2005 18:29 schreef Nickthedick het volgende:
Heb je dan nog niet verkocht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |