We hadden een bruiloft, die werd gegeven in een hotel, waar we dus gelijk een kamer hadden geboekt, zodat er flink gezopen kon worden. Damnz, hij had zoveel op dat we úren en úren hebben geneukt aan één stuk door. Door de enorme hoeveelheid alcohol kwam ie dus niet klaar (gelukkig had hij geen last van impotentie na consumeren van alcohol, waar veel mannen wél last van hebben, als ik vriendinnen mag geloven, hihi). Uitendelijk ben ik letterlijk weggekropen naar het andere uiterste van het bed, mompelend iets van 'Laat me alsjeblieft met rust, ik kán niet meer, ik wil sláááápen.' Ik was lekker drie keer gekomen en dat in een tijd dat ik eerder niet klaarkwam dan wel. Hij kwam dus voor de verandering es NIET klaar. *Nanananana* Het was súper dus, iig voor mij whehehe.
Ik ga er nog wel meer delen met jullie, maar als ik teveel in één keer verklap, dan staat er zoveel, dat leest niet echt lekker.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:36 schreef Skull-splitter het volgende:
en dat zijn de momenten waarop je ineens wil dat je toch maar glijmiddel in huis had
quote:Ja! wil je dat nooi meer doen!
Op woensdag 17 december 2003 16:33 schreef JooB het volgende:
hehe, heb ook wel eens anderhalf uur of zo doorgeneukt nadat ik zelf was klaargekomen...vriendinnetje had een beetje last van een brandende ....muts.
quote:Sterretje beter schrobben voortaan
Op woensdag 17 december 2003 16:42 schreef Kreeltje het volgende:[..]
Ja! wil je dat nooi meer doen!
, ik heb er verdomme nog last van
Maar goed door dit gegeven en door dit ook aan mijn vriendinnen (op die momenten zijn het dus mijn vaste vriendinnen) te vertellen, kom je op het punt dat ze je gaan uitproberen. Want zoals jullie nu waarschijnlijk ook denk is dat niet mogelijk. Dit uitproberen leverd dan ook vaak leuke en zeer hete vermoeiende nachten op. Om een laatste gebeurtenis te vertellen:
Samen een weekend aan het vissen, zij mij dus uitproberen over hoe vaak het ging lukken, bij zes keer binnen 2 uur is ze maar opgehouden. Ik kon nog wel maar zij niet! Ben ik de enige die dit zo lang en vaak kan volhouden?
Reacties over ongeloof hoeven niet zit ik niet op te wachten,
quote:Ik vind het altijd wel geil als een jongen doorneukt, nadat ie is gekomen. Voel je hem eerst een beetje slapper worden in je en dan vervolgens weer keihard, hmmmm.
hehe, heb ook wel eens anderhalf uur of zo doorgeneukt nadat ik zelf was klaargekomen...vriendinnetje had een beetje last van een brandende ....muts.
quote:Auw
quote:Hoi lubje.
Op woensdag 17 december 2003 16:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoi Letje..
quote:Liev
Op woensdag 17 december 2003 16:46 schreef Tiemie het volgende:
Toffe avatar Lette
quote:Whehehe, SoTTy.
Op woensdag 17 december 2003 16:52 schreef SignOTheTimes het volgende:
Klinkt goed lette!
quote:Doe je ook huisbezoeken?
Op woensdag 17 december 2003 16:56 schreef Lette het volgende:[..]
Whehehe, SoTTy.
quote:Jah dus.
Op woensdag 17 december 2003 16:52 schreef dwarfs het volgende:
Zelf ben ik van het type van snel klaar komen. Maar gelukkig wor die niet slap en en kan gewoon een paar keer per uur komen. (als je het niet gelooft is niet erg als ik maar weet dat het waar is).Maar goed door dit gegeven en door dit ook aan mijn vriendinnen (op die momenten zijn het dus mijn vaste vriendinnen) te vertellen, kom je op het punt dat ze je gaan uitproberen. Want zoals jullie nu waarschijnlijk ook denk is dat niet mogelijk. Dit uitproberen leverd dan ook vaak leuke en zeer hete vermoeiende nachten op. Om een laatste gebeurtenis te vertellen:
Samen een weekend aan het vissen, zij mij dus uitproberen over hoe vaak het ging lukken, bij zes keer binnen 2 uur is ze maar opgehouden. Ik kon nog wel maar zij niet! Ben ik de enige die dit zo lang en vaak kan volhouden?
Reacties over ongeloof hoeven niet zit ik niet op te wachten,
quote:Noem je me een hoer ofzo?
Op woensdag 17 december 2003 16:56 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Doe je ook huisbezoeken?
.
quote:Je weet lekker niet waar m'n huis woont, lubje.
Op woensdag 17 december 2003 16:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik wil je anders wel thuis bezoeken, Lette.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:04 schreef Lette het volgende:[..]
Noem je me een hoer ofzo?
Neeeeeee
Grenzen zoek Let... grenzen zoeken! .
quote:Anders licht je die ff toe ofzo
Op woensdag 17 december 2003 17:06 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
.
Neeeeeee
Grenzen zoek Let... grenzen zoeken!
.
quote:'t Is maar wat je lekker vindt.
Op woensdag 17 december 2003 17:06 schreef Lette het volgende:[..]
Je weet lekker niet waar m'n huis woont, lubje.
PS
mvdlubbe, ik heb maar een S50 gekocht ipv die G3 waar jij mee schiet. G3 was beetje boven budget.
[Dit bericht is gewijzigd door freud op 17-12-2003 17:12]
quote:Goeie, hete, langdurige sekz dus.
Op woensdag 17 december 2003 17:08 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
't Is maar wat je lekker vindt.
quote:Kwestie van een sportief vriendje zoeken dan lijkt me. Conditie helpt heeel erg. Gelukkig voor mijn vriendin sport ik veel
Op woensdag 17 december 2003 17:12 schreef Lette het volgende:[..]
Goeie, hete, langdurige sekz dus.
quote:Ik ga het niet proberen!
Op woensdag 17 december 2003 16:52 schreef dwarfs het volgende:
Stiekem denk ik ook dat het me niet gaat lukken. Kwaliteit boven kwantiteit!
quote:Ik snap je, een maand terug ofzo had ik een soortgelijk iets, hij neukte me zo lekker en zo geil en diep, dat ik in zeer korte tijd 6 keer klaarkwam ofzo en door de toegenomen gevoeligheid, moest ik hem toch even om een pauze vragen.
Op woensdag 17 december 2003 17:14 schreef freud het volgende:[..]
Kwestie van een sportief vriendje zoeken dan lijkt me. Conditie helpt heeel erg. Gelukkig voor mijn vriendin sport ik veel
. Maar goed, ik denk dat elke vrouw wel die eisen heeft. Maar goed, sommige vrouwen kunnen ook niet zo lang achter elkaar sex hebben, dan drogen ze op. De ene na een 30 minuten, de ander *euh* langer
.
Damnz, gaat mn rep.
quote:Uiteraard! Maar nix mis met kwantiteit, vind ik.
Op woensdag 17 december 2003 17:16 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Ik ga het niet proberen!
Stiekem denk ik ook dat het me niet gaat lukken. Kwaliteit boven kwantiteit!
quote:Ik heb niet zo'n behoefte om dat hier te vertellen.
Op woensdag 17 december 2003 17:35 schreef Lette het volgende:
Stelletje gore schijnheiligen lurkers! Wel allemaal klagen over wat ze fout deden he, maar de goeie dingen vertellen jullie niet?! Of hebben jullie alleen maar slechte sex ofzo
quote:Goh ja, anders gooi je even m'n hele sexleven op de chat, goed bezig
Op woensdag 17 december 2003 17:21 schreef Lette het volgende:
Ik snap je, een maand terug ofzo had ik een soortgelijk iets, hij neukte me zo lekker en zo geil en diep, dat ik in zeer korte tijd 6 keer klaarkwam ofzo en door de toegenomen gevoeligheid, moest ik hem toch even om een pauze vragen.Damnz, gaat mn rep.
quote:En de truc is om het zo te doen dat het vrouwelijke onderwerp bijna achterelkaar klaarkomt, echt rekken over de minuut heen
Op woensdag 17 december 2003 17:21 schreef Lette het volgende:[..]
Ik snap je, een maand terug ofzo had ik een soortgelijk iets, hij neukte me zo lekker en zo geil en diep, dat ik in zeer korte tijd 6 keer klaarkwam ofzo en door de toegenomen gevoeligheid, moest ik hem toch even om een pauze vragen.
Damnz, gaat mn rep.
quote:Dat is geen truc, dat is een gave
Op woensdag 17 december 2003 17:45 schreef freud het volgende:[..]
En de truc is om het zo te doen dat het vrouwelijke onderwerp bijna achterelkaar klaarkomt, echt rekken over de minuut heen
.
quote:Nee, dat is nou Techniek... (hint: G-plek)
Op woensdag 17 december 2003 17:54 schreef kastanova het volgende:[..]
Dat is geen truc, dat is een gave
quote:Als je geilste ervaring echt is dat je met een bezopen kerel lag te neuken, ben je a: goedkoop en b: een newbie op sex-gebied.
Op woensdag 17 december 2003 16:28 schreef Lette het volgende:
.....Libelle verhaaltje.........Ik ga er nog wel meer delen met jullie, maar als ik teveel in één keer verklap, dan staat er zoveel, dat leest niet echt lekker.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:39 schreef Karel_Anaalparel het volgende:[..]
Als je geilste ervaring echt is dat je met een bezopen kerel lag te neuken, ben je a: goedkoop en b: een newbie op sex-gebied.
Dus jij noemt urenlange dampende sex Libelle- sex, ben nu wel benieuwd naar jouw verhaaltje!
quote:
Als je geilste ervaring echt is dat je met een bezopen kerel lag te neuken, ben je a: goedkoop en b: een newbie op sex-gebied.
quote:'t is wat hoor.. hier is www.geileverhalen.nl niets bij
Op woensdag 17 december 2003 16:28 schreef Lette het volgende:
Na alle ergenissen bij beide geslachten over sommige onthullingen in beide ergenissen top-zoveel's, NU dan dé kans om je (meest) geile ervaringen met iedereen hier te delen!We hadden een bruiloft, die werd gegeven in een hotel, waar we dus gelijk een kamer hadden geboekt, zodat er flink gezopen kon worden. Damnz, hij had zoveel op dat we úren en úren hebben geneukt aan één stuk door. Door de enorme hoeveelheid alcohol kwam ie dus niet klaar (gelukkig had hij geen last van impotentie na consumeren van alcohol, waar veel mannen wél last van hebben, als ik vriendinnen mag geloven, hihi). Uitendelijk ben ik letterlijk weggekropen naar het andere uiterste van het bed, mompelend iets van 'Laat me alsjeblieft met rust, ik kán niet meer, ik wil sláááápen.' Ik was lekker drie keer gekomen en dat in een tijd dat ik eerder niet klaarkwam dan wel. Hij kwam dus voor de verandering es NIET klaar. *Nanananana* Het was súper dus, iig voor mij whehehe.
Ik ga er nog wel meer delen met jullie, maar als ik teveel in één keer verklap, dan staat er zoveel, dat leest niet echt lekker.
Ik was ooit in het prille begin van een relatie met een meisje op stap naar londen. We hebben toen 5 dagen in het hotel in bed gelegen....waren we klaar, dan gingen we nog een keer. Op het laatst deed het gewoon echt pijn vd ralheid, maar de geilheid overwon.
quote:Top!
quote:Heeft Royo die soms getekend?
Op woensdag 17 december 2003 16:55 schreef Lette het volgende:[..]
Liev
van je! Je bent echt de allereerste die het zegt en je moest es weten hoe erg ik daarvoor heb moeten zoeken. Bloed, zweet en tranen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |