De radio is inmiddels dan ook alweer uit, want collega S. is een belrondje aan het doen, en de mensen op de gang zouden er last van hebben. En ik hoor ook niet te internetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je moet eens wat gelukkiger zijn, Audrey. Ik mag geen radio aan op mijn werk en ook niet internetten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef Seborik het volgende:
Leeft de eigenaar nog wel?
Je hebt het wel over Hongarije he?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef Mike het volgende:
Van ons voorschot kan 'ie nog niet gaan rentenieren.
Hmm...da's waar. Ik bedenk me bij rentenieren altijd een of ander duur tropisch eiland, maar je kunt natuurlijk ook in een vervallen boerderij in Hongarije gaan zitten.quote:
OF HET BIER.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:28 schreef Mike het volgende:
Ik ben inhuurbaar. En goedkoop.
Net zoals de vrouwen in Budapest.
Kun je het bier daar huren?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
OF HET BIER.
Even voor alle duidelijkheid voor Jane, dat ze niet weer denkt dat het om de vrouwen gaat.
Handig voor wannabees die geen bier lusten, maar er wel voor hun neus hebben willen staan voor het plaatje.quote:
Zeg, ik heb de mixmeet beter overleefd dan sommige andere vakantiegangers hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:45 schreef Tijn het volgende:
Trouwens, Mike en sterke drank... ik denk dat 'ie de eerste dag weer knock out in de badkamer het toilet ligt te omhelzen.
Wat deed IR eigenlijk die avond? Ik weet alleen nog dat Pierre neer ging en dat ik erbij stond te lachen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Zeg, ik heb de mixmeet beter overleefd dan sommige andere vakantiegangers hoor.
Gewoon aan het eind van de avond alles weer uitkotsen, Mike. Moet voor jou geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Kun je het bier daar huren?
*mental note: alleen sterke drank drinken in Budapest*
IR is de hele nacht doorgegaan met dansen en heeft 's ochtends vroeg de trein gepakt. Eigenlijk hetzelfde als jij dus. Alleen dan zonder blauwe strepen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat deed IR eigenlijk die avond? Ik weet alleen nog dat Pierre neer ging en dat ik erbij stond te lachen.
Oh, geloof me, je zult het V-woord van mij niet meer horen! Wil ook niet nóg meer mensen tegen de schenen schoppen dan ik vandaag al gedaan heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even voor alle duidelijkheid voor Jane, dat ze niet weer denkt dat het om de vrouwen gaat.
Richting Rotterdam?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
IR is de hele nacht doorgegaan met dansen en heeft 's ochtends vroeg de trein gepakt.
Als ik het toen ook al had gedaan was ik echt gaan twijfelen aan mijn verstandelijke vermogens.quote:
Whehehe,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gewoon aan het eind van de avond alles weer uitkotsen, Mike. Moet voor jou geen probleem zijn.
Jouw verstandelijke vermogens, laten we het daar VOORAL niet over hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als ik het toen ook al had gedaan was ik echt gaan twijfelen aan mijn verstandelijke vermogens.
Pas maar op. Voor je het weet kom ik je muren weer een nieuw kleurtje geven.quote:
Dit keer ruim ik niets op.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet kom ik je muren weer een nieuw kleurtje geven.
De broer van de welbekende Chinees neem ik aan?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe lang nog?
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:00 schreef Ballebek het volgende:
Ben ik blij dat ik dan NET Budapest al heb verlaten als jullie het onveilig kom maken![]()
Zal die sletjes alvast even opwarmen en misbruiken voor jullie.
Ik ga eerst vannacht 2 weken naar Zuid-Frankrijk, en als ik terugkom zie ik wel weer verder. En gelukkig kwam ik er achter dat een vriendin van me ook in Boedapest zit rond die tijd dus mocht ik dit stelletje malloten zat worden (kan het me haast niet indenken) dan heb ik altijd nog een uitwijkplek.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft iedereen al zijn prikken en pillen gehaald? Zijn vliegangst overwonnen? De tijd begint nu natuurlijk wel redelijk te dringen.
Sebbo !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef Seborik het volgende:
Nemen jullie een zwemvest mee, want er zijn overstromingen in Hongarije.
We zijn over onze piek heen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:51 schreef Stranger het volgende:
Twee jaar geleden zaten we rond dit tijdstip al op veel meer topics, wat doen we anders?
Jullie doen net of ik onzichtbaar ben, dat is het.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:51 schreef Stranger het volgende:
Twee jaar geleden zaten we rond dit tijdstip al op veel meer topics, wat doen we anders?
De problemen zijn begonnen toen Barb opeens onzichtbaar werd. Sindsdien wordt ze nogal eens over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef Stranger het volgende:
Ik wou dat barb er nog was, dan zou het allemaal anders zijn.
Ja, opeens hoorde ik niks meer van haar. Heel bizar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef Stranger het volgende:
Ik wou dat barb er nog was, dan zou het allemaal anders zijn.
[flauwe grap]quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:37 schreef Ripley het volgende:
Ter inspiratie en voorbereiding even wat hongaarse chicks
[afbeelding]
Jullie mogen ze zelf verdelen
Ow, shit. Nou ja, wat nieuwe chicks voor de mannen dan maar :quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[flauwe grap]
"Nou, ze zijn allemaal ongesteld.".
[/flauwe grap]
"Oh die ongestelde, bedoel je ?"quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:08 schreef Seborik het volgende:
Die tweede.
En dat je af en toe een slis hoort met: "Au, au, niet zo hard..."quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:13 schreef Stranger het volgende:
Ik vind haar wel wat voor Eert. Gewoon alleen al om de komische mental picture die ik krijg bij de gedachte dat ze hand in hand over straat lopen.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hmm. Tijn mailde mij het plaatje van het mokkel.
Ik vind haar met Mike ook wel een leuke combo. Dat zij hem kan dragen als ie moe is enzo. [afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |