Wees blij DAT ik je nog wil kennen na jullie DDV-besluit.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Val ik tegenwoordig al onder de "en zo" ?.
Kom op, wat is er mis met het anti-neonazistisch vierkant ?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wees blij DAT ik je nog wil kennen na jullie DDV-besluit.
ALLES.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kom op, wat is er mis met het anti-neonazistisch vierkant ?
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSO !11!!!één!111!!!@!!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:03 schreef Insomaniac het volgende:
AU3!!!!!!!!!
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
*hysterisch krijsend rondjes rent*
Jullie kennen DDV ook nog niet goed genoeg. Nog sterker, je kent DDV nooit goed genoeg.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je KENT ze nieteens, vieze generalizator.
Twee woorden: Huub Hangop.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jullie kennen DDV ook nog niet goed genoeg. Nog sterker, je kent DDV nooit goed genoeg..
Sorry. Ik denk dat ik op het verkeerde been werd gezet door het hoge aantal posts in dit topic over (al dan niet gewillige) vrouwen. Dat zijn er meer dan over bier zeg maar.quote:
Kan-toor-werk.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:00 schreef Tijn het volgende:
Ja, pas maar op voor ome Tijn, want ik word pislink van schoolopdrachten en deadlines in combinatie met dit warme weer
Oh en Jane:quote:Op maandag 27 juni 2005 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry. Ik denk dat ik op het verkeerde been werd gezet door het hoge aantal posts in dit topic over (al dan niet gewillige) vrouwen. Dat zijn er meer dan over bier zeg maar.![]()
Maar nogmaals mijn excuses.
Gewoon doen, wie weet krijg je het nog ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met een kater op je werk is niet goed. En je werk wordt dan ook niet goed. Volgens mij zie ik er nu ook echt uit alsof ik iedereen zo om een euro ga vragen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:39 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gewoon doen, wie weet krijg je het nog ook.
De radio is inmiddels dan ook alweer uit, want collega S. is een belrondje aan het doen, en de mensen op de gang zouden er last van hebben. En ik hoor ook niet te internetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je moet eens wat gelukkiger zijn, Audrey. Ik mag geen radio aan op mijn werk en ook niet internetten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef Seborik het volgende:
Leeft de eigenaar nog wel?
Je hebt het wel over Hongarije he?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef Mike het volgende:
Van ons voorschot kan 'ie nog niet gaan rentenieren.
Hmm...da's waar. Ik bedenk me bij rentenieren altijd een of ander duur tropisch eiland, maar je kunt natuurlijk ook in een vervallen boerderij in Hongarije gaan zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |