buk voorover en accepteer hetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:03 schreef N_I_ het volgende:
Ach, ik word ge-gangbanged door een stel nichten.
Ach, ik heb een dikke huid en ik zal heus niet wakkerliggen van een paar relnichten die mij over het i-net uitschelden.quote:
Geef hem een pilsje als ie toch naast je zit en vraag hem gelijk ff of hij iets aan je homo angst kan doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:29 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik deze keer God aan mijn zijde.
Realitycheck:quote:[
Gelukkig is het Christendom nog steeds groeiende. Zowel de ledenaantallen als het percentage Christenen over de hele wereld neemt toe. En het overgrote deel daarvan vindt homoseksualiteit moreel verwerpelijk, op wat homochristenen na.
Ik ben er van overtuigd dat zelfs Stephen King gillend als een schoolmeisje weg zou rennen bij het zien van de graad van waanzin die jij bereikt hebt...Ik heb het al eerder gezegd, en ik herhaal het nog eens: zoek professionele hulp, voor de stemmen in je hoofd je iets opdragen waar je achteraf spijt van krijgt...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:29 schreef N_I_ het volgende:
[..]
die stemmen komen "van boven" hequote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:03 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat zelfs Stephen King gillend als een schoolmeisje weg zou rennen bij het zien van de graad van waanzin die jij bereikt hebt...Ik heb het al eerder gezegd, en ik herhaal het nog eens: zoek professionele hulp, voor de stemmen in je hoofd je iets opdragen waar je achteraf spijt van krijgt...
Het klint alsof jij een gewillig onderdanig SM slaafje bent en 'god' jouw dominerende SM meester is aan wiens wil en opdrachten jij je slaafs onderwerptquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:29 schreef N_I_ het volgende:
Gelukkig zijn de mensen die vervolgd worden omdat zij Gods wil doen, want het Koninkrijk van de hemelen is voor hen.
Gelukkig bent u als u beledigingen, vervolgingen, leugens en laster te verdragen krijgt omdat u bij Mij hoort.
Het kan me vrij weinig schelen wat de ontwikkelingen zijn in Nederland. Nederland is een klein nietszeggend landje zonder enige betekenis in de wereld. De enige manier waarop Nederland het nieuws haalt in de rest vd wereld is wanneer er een stel homo's gaan trouwen of als er een atheistische fundamentalist een kop kleiner gemaakt wordt door een moslim fundamentalist.quote:Realitycheck:
Nederlanders minst gelovige Europeanen
Eerst ben ik agressief en fundamentalistisch en nu ben ik onderdanig? Het klinkt als je vriend met een metalen staaf heeft zitten porren in je reet om geen AIDS op te lopen.quote:Het klint alsof jij een gewillig onderdanig SM slaafje bent en 'god' jouw dominerende SM meester is aan wiens wil en opdrachten jij je slaafs onderwerpt
Ehhhh... jij had het over een burgeroorlog in Nederland. Ik denk dat je hier dan alleen die maffe Vlaardinger in die moedermantel meekrijgt maar succes jong.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:49 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Het kan me vrij weinig schelen wat de ontwikkelingen zijn in Nederland. Nederland is een klein nietszeggend landje zonder enige betekenis in de wereld. De enige manier waarop Nederland het nieuws haalt in de rest vd wereld is wanneer er een stel homo's gaan trouwen of als er een atheistische fundamentalist een kop kleiner gemaakt wordt door een moslim fundamentalist.
Ik doelde dus op de rest van de wereld. En zoals ik al zei. De Christelijke percentage's en aantallen nemen alsmaar toe. De Katholieke Kerk werft alsmaar meer leden in Afrika. Zuid-Amerika is en blijft een veilige haven voor Katholieken. De Oosters-Orthodoxe Kerk maakt nog een grotere opmars in Rusland, Afrika en Azië na de val van het communisme. Ook in China krijgen Christenen steeds meer rechten van de communistische regering. Alleen maar in het Midden-Oosten nemen de aantallen en percentage's Christenen af. Hoe ironisch dat ook klinkt, door toedoen van de VS..
[..]
Ik had het over een burgeroorlog in heel Europa. Of dacht je dat Nederland 'neutraal' kon blijven?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:06 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Ehhhh... jij had het over een burgeroorlog in Nederland.
Gelovig (Christelijk, joods of islamitisch) houdt vrijwel altijd in dat je seksuele immoraliteiten als pedofilie, dierenseks en homoseksualiteit afkeurt.quote:Ik denk dat je hier dan alleen die maffe Vlaardinger in die moedermantel meekrijgt maar succes jong.
Overigens betwijfel ik of wereldwijd het aantal christenen toeneemt. Bovendien 'gelovig' betekent niet altijd praktiserend ggggggristendoggie.![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef N_I_ het volgende:
Gelovig (Christelijk, joods of islamitisch) houdt vrijwel altijd in dat je respect hebt voor je medemens
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:29 schreef N_I_ het volgende:
Oh, je had het over een burgeroorlog in Europa *proest*quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik had het over een burgeroorlog in heel Europa. Of dacht je dat Nederland 'neutraal' kon blijven?
[..]
Gelovig (Christelijk, joods of islamitisch) houdt vrijwel altijd in dat je seksuele immoraliteiten als pedofilie, dierenseks en homoseksualiteit afkeurt.
Je hebt mij anders nergens zien beweren dat jij wel 's agressief naar je externe SM meester die je 'god' moet noemen toe bent hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:49 schreef N_I_ het volgende:
Eerst ben ik agressief en fundamentalistisch en nu ben ik onderdanig?
Dat is altijd zo aardig op Zondag, de EO.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:46 schreef MasterPeace het volgende:
...............................
Je moet het gedrag tegenover je medemens niet gaan zitten verwarren met je slaafse gedrag naar je strenge SM meester toe die je 'god' moet noemen...
......zegt Monus, terwijl hij voor de spiegel staat.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:58 schreef Monus het volgende:
Blijkbaar een zielig kloontje dat nog in de kast zit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |