abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:03:21 #276
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25165667
Ach, ik word ge-gangbanged door een stel nichten.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_25166025
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:03 schreef N_I_ het volgende:
Ach, ik word ge-gangbanged door een stel nichten.
buk voorover en accepteer het
dag
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:29:55 #278
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25166182
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:22 schreef petre86 het volgende:

[..]

buk voorover en accepteer het
Ach, ik heb een dikke huid en ik zal heus niet wakkerliggen van een paar relnichten die mij over het i-net uitschelden.

Daarnaast heb ik deze keer God aan mijn zijde.

Gelukkig zijn de mensen die vervolgd worden omdat zij Gods wil doen, want het Koninkrijk van de hemelen is voor hen.

Gelukkig bent u als u beledigingen, vervolgingen, leugens en laster te verdragen krijgt omdat u bij Mij hoort.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_25166393
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:29 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Geef hem een pilsje als ie toch naast je zit en vraag hem gelijk ff of hij iets aan je homo angst kan doen.
pi_25166561
quote:
[
Gelukkig is het Christendom nog steeds groeiende. Zowel de ledenaantallen als het percentage Christenen over de hele wereld neemt toe. En het overgrote deel daarvan vindt homoseksualiteit moreel verwerpelijk, op wat homochristenen na.
Realitycheck:

Nederlanders minst gelovige Europeanen
Gepost door Johan (LWaS) - Bron: Versatel
Gepubliceerd: donderdag 17 februari 2005 @ 22:30
'Volgens een onderzoek van Readers Digest magazine zijn Nederlanders het minst gelovig van Europa. In het onderzoek, gehouden onder 8657 Europeanen in veertien verschillende Europese landen, kwam naar voren dat Nederland het minst religieuze land van Europa is.

Ruim vijftig procent van de Nederlanders zegt te geloven in het bestaan van God. Inwoners van Polen lijken veelal te geloven: 97 procent gaf toe in God te geloven.

Volgens Readers Digest speelt niet alleen de nationaliteit een rol in het geloof, ook leeftijd is belangrijk. Onder ouderen in de leeftijdscategorie 55-64 jaar zegt zestig procent in God te geloven. In de leeftijd van 25 tot 34 jaar zijn mensen het minst gelovig.'

De ontkerkelijking gaat dus in sneltreinvaart door. Volgens mij is het atheisme (lees: gezond verstand) de snelst groeiende stroming. In Nederland worden kerken tot supermarkten omgebouwd en de meeste mensen die zich 'gelovig' noemen zijn geen praktiserend christen maar geloven dat er 'iets' is. Bovendien wordt de kerk steeds progressiever op wat hardcore incestueuzen op de Veluwe na.

[ Bericht 39% gewijzigd door Saleheim op 19-02-2005 20:05:56 ]
pi_25166872
quote:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat zelfs Stephen King gillend als een schoolmeisje weg zou rennen bij het zien van de graad van waanzin die jij bereikt hebt...Ik heb het al eerder gezegd, en ik herhaal het nog eens: zoek professionele hulp, voor de stemmen in je hoofd je iets opdragen waar je achteraf spijt van krijgt...
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25167081
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:03 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat zelfs Stephen King gillend als een schoolmeisje weg zou rennen bij het zien van de graad van waanzin die jij bereikt hebt...Ik heb het al eerder gezegd, en ik herhaal het nog eens: zoek professionele hulp, voor de stemmen in je hoofd je iets opdragen waar je achteraf spijt van krijgt...
die stemmen komen "van boven" he

msn!
dag
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:20:20 #283
19194 Oversight
◢◤
pi_25167179
wat is het probleem nou ?
◢◤
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:23:29 #284
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25167236
quote:

Gelukkig zijn de mensen die vervolgd worden omdat zij Gods wil doen, want het Koninkrijk van de hemelen is voor hen.

Gelukkig bent u als u beledigingen, vervolgingen, leugens en laster te verdragen krijgt omdat u bij Mij hoort.
Het klint alsof jij een gewillig onderdanig SM slaafje bent en 'god' jouw dominerende SM meester is aan wiens wil en opdrachten jij je slaafs onderwerpt
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:33:15 #285
19194 Oversight
◢◤
pi_25167390

[ Bericht 36% gewijzigd door Oversight op 19-02-2005 20:39:16 ]
◢◤
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:49:14 #286
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25168713
quote:
Realitycheck:

Nederlanders minst gelovige Europeanen
Het kan me vrij weinig schelen wat de ontwikkelingen zijn in Nederland. Nederland is een klein nietszeggend landje zonder enige betekenis in de wereld. De enige manier waarop Nederland het nieuws haalt in de rest vd wereld is wanneer er een stel homo's gaan trouwen of als er een atheistische fundamentalist een kop kleiner gemaakt wordt door een moslim fundamentalist.

Ik doelde dus op de rest van de wereld. En zoals ik al zei. De Christelijke percentage's en aantallen nemen alsmaar toe. De Katholieke Kerk werft alsmaar meer leden in Afrika. Zuid-Amerika is en blijft een veilige haven voor Katholieken. De Oosters-Orthodoxe Kerk maakt nog een grotere opmars in Rusland, Afrika en Azië na de val van het communisme. Ook in China krijgen Christenen steeds meer rechten van de communistische regering. Alleen maar in het Midden-Oosten nemen de aantallen en percentage's Christenen af. Hoe ironisch dat ook klinkt, door toedoen van de VS..
quote:
Het klint alsof jij een gewillig onderdanig SM slaafje bent en 'god' jouw dominerende SM meester is aan wiens wil en opdrachten jij je slaafs onderwerpt
Eerst ben ik agressief en fundamentalistisch en nu ben ik onderdanig? Het klinkt als je vriend met een metalen staaf heeft zitten porren in je reet om geen AIDS op te lopen.
христианский солдат
pi_25169029
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:49 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Het kan me vrij weinig schelen wat de ontwikkelingen zijn in Nederland. Nederland is een klein nietszeggend landje zonder enige betekenis in de wereld. De enige manier waarop Nederland het nieuws haalt in de rest vd wereld is wanneer er een stel homo's gaan trouwen of als er een atheistische fundamentalist een kop kleiner gemaakt wordt door een moslim fundamentalist.

Ik doelde dus op de rest van de wereld. En zoals ik al zei. De Christelijke percentage's en aantallen nemen alsmaar toe. De Katholieke Kerk werft alsmaar meer leden in Afrika. Zuid-Amerika is en blijft een veilige haven voor Katholieken. De Oosters-Orthodoxe Kerk maakt nog een grotere opmars in Rusland, Afrika en Azië na de val van het communisme. Ook in China krijgen Christenen steeds meer rechten van de communistische regering. Alleen maar in het Midden-Oosten nemen de aantallen en percentage's Christenen af. Hoe ironisch dat ook klinkt, door toedoen van de VS..
[..]
Ehhhh... jij had het over een burgeroorlog in Nederland. Ik denk dat je hier dan alleen die maffe Vlaardinger in die moedermantel meekrijgt maar succes jong.

Overigens betwijfel ik of wereldwijd het aantal christenen toeneemt. Bovendien 'gelovig' betekent niet altijd praktiserend ggggggristendoggie.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:10:02 #288
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25169092
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:06 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Ehhhh... jij had het over een burgeroorlog in Nederland.
Ik had het over een burgeroorlog in heel Europa. Of dacht je dat Nederland 'neutraal' kon blijven?
quote:
Ik denk dat je hier dan alleen die maffe Vlaardinger in die moedermantel meekrijgt maar succes jong.

Overigens betwijfel ik of wereldwijd het aantal christenen toeneemt. Bovendien 'gelovig' betekent niet altijd praktiserend ggggggristendoggie.
Gelovig (Christelijk, joods of islamitisch) houdt vrijwel altijd in dat je seksuele immoraliteiten als pedofilie, dierenseks en homoseksualiteit afkeurt.
христианский солдат
pi_25169159
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef N_I_ het volgende:

Gelovig (Christelijk, joods of islamitisch) houdt vrijwel altijd in dat je respect hebt voor je medemens
dag
pi_25169260
quote:

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_25169276
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

[afbeelding]
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25169368
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Ik had het over een burgeroorlog in heel Europa. Of dacht je dat Nederland 'neutraal' kon blijven?
[..]

Gelovig (Christelijk, joods of islamitisch) houdt vrijwel altijd in dat je seksuele immoraliteiten als pedofilie, dierenseks en homoseksualiteit afkeurt.
Oh, je had het over een burgeroorlog in Europa *proest*

Pedofilie en dierenseks hebben niets met homosexualteit te maken dus die negeer ik even. Ik ken zat moslims en christenenhondjes die daar heel anders over denken dus je overtuigt me niet. Je vertegenwoordigt een fractie, niet het hele geloof. Fact.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:46:58 #293
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25169717
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:49 schreef N_I_ het volgende:

Eerst ben ik agressief en fundamentalistisch en nu ben ik onderdanig?
Je hebt mij anders nergens zien beweren dat jij wel 's agressief naar je externe SM meester die je 'god' moet noemen toe bent hoor!

En sinds wanneer sluit fundamentalisme onderdanigheid naar 'god' toe uit? tis eerder regel dan uitzondering, maar goed...

Je moet het gedrag tegenover je medemens niet gaan zitten verwarren met je slaafse gedrag naar je strenge SM meester toe die je 'god' moet noemen...

[ Bericht 6% gewijzigd door MasterPeace op 19-02-2005 22:53:41 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_25173212
Mannen die moeite hebben met homoseksualiteit, dat straalt onzekerheid uit. Hebben zelf waarschijnlijk homoseksuele gevoelens of in ieder geval een zekere ambivalentie. Anders zouden ze ook niet zo bezig zijn met homoseksualiteit. Of ze hebben gewoon moeite met mensen die anders zijn dan zij zelf, en hebben dus aan iedereen die afwijkt een hekel, of ze nu een andere religie aanhangen of een andere seksuele voorkeur hebben.
Sneue types dus. onzekere macho-mannetjes met kleine ....
pi_25173444
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:46 schreef MasterPeace het volgende:
...............................

Je moet het gedrag tegenover je medemens niet gaan zitten verwarren met je slaafse gedrag naar je strenge SM meester toe die je 'god' moet noemen...
Dat is altijd zo aardig op Zondag, de EO.
Dan zie je weer eens wat gelovigen zo graag willen, ze willen zich onderwerpen (=letterlijk Islam)
ze willen knechtje zijn, stof eten, knielen, vleien, en gestraft worden door hun strenge Heer.
Pure SM.
Dan moet het ook wel onverdraagbaar zijn dat er mensen zijn die hun Führer niet serieus nemen en zomaar hun eigen gang gaan en alle voorschriften van de Heer der Aarde aan hun leren laarsen lappen, en vervolgens ook niet gestraft worden maar een succesvol leven leiden.
Vandaar die haat en bereidheid tot geweld, aangezien hun almachtige Schepper het telkens laat afweten. Dan maar zelf in aktie komen en mensen dwingen mee te buigen voor de Dwerg der Hemelen.

edit: Dit is wel aardig, sommige mensen wíllen onderdaan zijn, een Führer hebben, of die nu God, Allah, Stalin, Hitler, OBL heet doet er niet toe. Kruipen door het stof, dat willen ze.

[ Bericht 7% gewijzigd door Godslasteraar op 20-02-2005 01:42:54 ]
pi_25174871
WOW! godslasteraar! ( )
  zondag 20 februari 2005 @ 13:58:08 #297
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25178072
Blijkbaar een zielig kloontje dat nog in de kast zit....
pi_25178351
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:58 schreef Monus het volgende:
Blijkbaar een zielig kloontje dat nog in de kast zit....
......zegt Monus, terwijl hij voor de spiegel staat.
  zondag 20 februari 2005 @ 14:18:24 #299
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25178397
Gelovig (Christelijk, joods of islamitisch) houdt vrijwel altijd in dat je respect hebt voor je medemens

Respect voor het menselijk wezen. Vandaar dat we ons menselijk moeten houden en bepaalde walgelijke dingen moeten laten.
христианский солдат
pi_25178541
Uhm.... wat doen die christelijken hier op zondag? Tis de verplichte rustdag volgens jullie god!

Optiefen dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')