Definitely!quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Was hij niet van New Model Army?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik dacht even: Hé, een foto van Nick Cave achter de drums.
Dat dacht ik ook, maar staat die ook op AMG?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:24 schreef GLO het volgende:
Boris Titulaer?
Ed Harcourt dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij heeft best een goeie naam voor een tenniser...
Een vriend van mij is een tijdje helemaal gek geweest van de beste man, en die praat nogal onduidelijk en is meestal vooral helemaal gek van harde stampdancemuziekherrie.......dus ik heb een tijd lang gedacht dat er een of andere geweldige gabberdj was met de naam: Ed Hardcorequote:Op woensdag 9 februari 2005 14:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
That's the one!
Sack_Blabbath + 1
NEWBIEDOOBIEDOO + 1quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Thermals - Fuckin A
O, niet op gelet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar staat die ook op AMG?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een vriend van mij is een tijdje helemaal gek geweest van de beste man, en die praat nogal onduidelijk en is meestal vooral helemaal gek van harde stampdancemuziekherrie.......dus ik heb een tijd lang gedacht dat er een of andere geweldige gabberdj was met de naam: Ed Hardcore
Nog 4quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:02 schreef GLO het volgende:
1. Elstak - Rainbow To The Sky
2. idem - Luv U More
3. idem - The Promised Land
4. Lownoise & Theo - Wonderful Days
5. idem - Stars,
6. idem - Together In Wonderland
7. idem - Hardcore Feelings
8. Party Animals: Aquarius
9. idem - Atomic
10. idem - Hava Nagila
11. idem - Have You Ever Been Mellow
En dat zijn er 5 en die maken de 15 volquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:03 schreef lubje25 het volgende:
Marusha: Over the ranbow
Dune: Hardcore vibes
Scooter: Move your ass
Tokyo Getto Pussy: I kiss your lips
Mark'oh:tears don't lie
Sorry, ik had deze post even over 't hoofd gezien, maar alsnog maakt lubje25 dan de 15 vol...quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oke, oke. ééntje, omdat Sack_Blabbath het is.
Technohead - I Wanna be a hippy
quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:24 schreef Berkery het volgende:
Bertus Staigerpaip?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:26 schreef Z het volgende:
Van Katoen of zoiets?
Die komen uit Beneden Leeuwen (bij Nijmegen)quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Band zonder Banaan of zoiets?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
one two trio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |